Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pien_2010 schreef:0091 schreef:Ga ik zeker maken. Belangrijk is wel om daarbij te noemen dat als je paardenbloem salade maakt, je dit alleen kunt maken van groen van de paardenbloem die NIET in bloei is! Dat weet ik van mijn Franse vriendin wiens beroep tuinieren is.Paardenbloem salade:
Bladen een uur in water laten weken. Daarna olie en balsamico naar smaak toevoegen.
anjali schreef:Ik heb een probleem met voedsel wat er uitziet als vlees,of de naam van vlees heeft,al is het geen vlees.Voor degenen die nog niet lang vega zijn schijnt dit geen probleem te veroorzaken?
8nnemiek schreef:Mar_fay, leuk dat je ook met brandnetel kookt!
Ik heb dit jaar zelfs brandnetel extra bij gezaaid om te kunnen gebruikenLekker in de quiche, maar ik maak er ook bv thee van.
poes schreef:O eiwitten zit juist in zoveel daar heb ik geen schrik van. B12 baart me wel echt zorgen. Wil het echt niet moeten bijslijpen of prikken. Heb al een erg slechte huid...
Jessix schreef:deksel schreef:Geen
Nee is het allemaal niets?!Ik ken het tot nu toe alleen van plaatjes op internet... Lijkt net echt... En best wel verschillende merken, dus lastig kiezen.
![]()
Bedankt voor de tips tot zo ver!