ChantalSmook schreef:LisErm94, roddelen daar ben ik niet bang voor. Mijn sportinstructrice is best open ook over relaties en mannen (ze is vrijgezel) en ik weet zeker dat ze er allang iets over uit had geflapt als hij had lopen polsen. Ik ben juist ook expres niet bij haar gaan polsen over hem om geroddel te voorkomen. Hij spreekt normaal ook nooit met iemand af van de sportschool en is verder heel erg netjes tot nu toe dus daar ben ik niet zo bang voor
![]()
Phor gewoon even goed laten drogen dan zal hij het morgen vast wel weer doen toch?
Bhri nee inderdaad. En hij geeft ook zwemlessen en tijdens vrij zwemmen hebben de instructeurs om de beurt wachten. Dat houd me ook wel echt tegen om het zwembad in te duiken nu. Beetje jammer haha.
Klinkt als een leuke nette jongen

Alleen een beetje onhandig dan met sporten, maar als het echt iets wordt is het na een tijdje
vast niet meer ongemakkelijk.
Heeft hij geen vaste dagen in de week vrij? Dan kun je dan snel het zwembad inspringen

Wat vinden jullie trouwens van suikervrije kauwgom?
Als ik het in huis heb pak ik er snel al een stuk of 4-10 per dag

Daarom haal ik het meestal niet maar vroeg me af of het echt zo slecht is.
Had al wel even artikelen proberen te zoeken maar dat ging met name over kaakartrose
en aspartaam, maar kan niet echt vinden in welke hoeveelheden het slecht is..
Je lijstje vandaag was netjes Bhri, geen reden om in paniek te raken