Planning O yoghurt vla en brinta T 4 volkorenbiscuits L 2 crackers mte oude kaas en een appel T milkbreaks A aardappelen, sperciebonen en slavink + yoghurt/vla T ws indische cake Verder snioep ik af en toe een mentos ivm slechte smaak in mond
Sizzy
Geplaatst: 17-02-09 10:51
Jaa precies Sok, dat dacht ik al nou geniet ervan, je kan 't hebben
geen migraine, voelt anders. kan ook gewoon licht en geluid verdragen. alleen mijn hoofd bewegen is heel naar. drinken doe ik genoeg eva, dacht gisteren na het sporten dat het daar aan lag idd, maar helaas...
Oké, kan het misschien zijn dat je hoofdpijn uit je nek komt? Misschien dat er iets vast zit oid, wat ervoor zorgt dat je zo'n hoofdpijn hebt. Nougoed, sterkte er in ieder geval mee.
nek is wel een bekend probleem, maar als het daar vandaan komt heb ik meestal pijn in mijn gehele voorhoofd. nu enkel boven mijn linkeroog en echt een scherpe, stekende pijn. op advies van de huisarts neem ik nu (naast die 12 ibu's, was al 6000 mg) in 1x 4 paracetamol 500. De pijn moet dan binnen een uur weg zijn en anders moet ik als de sodemieter naar de praktijk komen.
ben wel een hoofdpijnklantje helaas en sla dus niet zo snel in de paniek als ik weer eens flinke pijn heb, maar dit is zo anders en heftig dat ik het toch nodig vond om de huisarts te bellen. ga ze nu innemen en dan even plat op bed. tot later meisjes!
Eva heeft voorlopig nog genoeg B&J en no doubt dat jij wel aan je beweging komt dit weekend
Zo pff he he, ik kan eindelijk weer op het netwerk… was er al om 8 uur en kon er een kwartier geleden pas op…heel irritant is dat zeg, kon gewoon niets.. Nu dus ook maar even echt wat gaan doen
Oh ja, gaat er nog iemand naar de Carrierebeurs, 13/14 maart? Ikke wel, mag weer mee met het bedrijf, schijnt echt heel leuk te zijn!
Is goed chica, dan kom ik even buurten. Daar zou ik ook vol van zitten normaal Ingrid! Heb het vandaag bij een bruine du pain met beenham, komkommer, waterkers en zuivelspread en een bekertje vifit light gehouden.