Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
phormicola schreef:B (09:30): Killer Buns, level 3
B: 20min fietsen
O (14:30): 70gr havermout, 15gr proteinepoeder, 5gr cacao, 15gr kokosvet, 95gr banaan, 20gr eucalyptus honing
L: 500gr Griekse yoghurt 0%, 15gr walnoten, 1 appel, 1 banaan, 20gr ahornsiroop
A: 125gr spinazie, 70gr zwarte gedroogde bonen, 150gr tonijn op water, 30ml olijfolie, 2 grote tomaten, 200gr komkommer, halve ui, teentje knoflook, 40gr avocado, balsamicoazijn, verse kruiden en specerijen
2111kcal
Bhriseis schreef:Many, doe jij je yoga met filmpjes? Ik heb een tijdje de yoga van Jillian gedaan, maar dat zijn maar twee levels, dus dan wordt het soms een beetje eentonig.
Hier een rare dag; ik was op stap dus mijn lunch is opgedeeld in verschillende deeltjes. Geen idee of dit nou veel is of weinig, en goed is, dus comments zijn heel erg welkom!
O: 80 g haver, 200 ml spelt, tl boter, tl honing, water, lijnzaad; glas soja intens
B: 20 minuutjes fietsen, met de trein/tram/te voet naar de universiteit
T: 1 banaan, 2 kleine nectarines
B: 3 kwartier wandelen
L1: Medium latte bij Starbucks; zo'n klein potje vegetarische salade (beetje geitenkaas, paar happen linzen, rucola, ui, beetje dressing)
B: 10 minuten fietsen
L2: stukje bruin stokbrood met aspergetapenade, babyspinazie en paprika; 150 ml magere yoghurt met 1 kiwi en 2 nectarines
B: paarden verzorgen
A: 1 bord spaghetti (tarwe) met veel saus met paprika, champignons, courgette, parmezaan
B: Workout 3 BR
ChantalSmook schreef:Hmm dames ik heb een probleemVanaf september word mijn ABS les die ik altijd volgde voor spinning overgenomen door een andere sportleraar. En laat ik die net nou op stap hebben leren kennen een poos geleden, een keer mee afgesproken en nu donderdag waarschijnlijk weer een keertje mee afspreek. Word al zenuwachtig als ik hem zo tegen kom in de sportschool. Laat staan dat ik straks mee moet doen met zijn les.
.. mocht er iets leuks uit komen, maar ook mocht er niets uit komen ..
phormicola schreef:Is maar goed ook, anders verkoopt die arme jongen geen dvd's
KarinvdM schreef:O: Kwark, Alpro vanilledrinik, water, chia, speltvlokken, havermout met DV bosbessen
T: Stukje aardbeienvlaai op een verjaardag
L: Prei/courgettesoep en rauwkost met rodebietjes en 8 verse dadels
T: Nectarine, 2 plakjes gegrillde kipfilet
A: dubbele speltboterham cottage cheese, sla, paprika en rookvlees
T:AnanasDruiven
D: (Groene) thee, water, slimpie, Alprovanilledrink
Anoniem schreef:O: 100g havermout met peer, chia, lijnzaad en spelt/rijstmelk
T: -
L: pannenkoekje met appel en kaneel
T: 5 kleine spelt/pompoenpit-boterhammen met niets
A: gebakken spinazie, 2 gekookte eieren en 3 rauwe wortels
D: thee, 2 latte, water, glas witte wijn
B: 30 min wandelen, 45 min paardrijden, 30DS level 3
ChantalSmook schreef:Gast7391 dank je! Haal ik die van de week.
LisErm94, nee ik ook niet. Als ik er zelfs met het sporten leuk uit moet zien. Beetje jammer
Ik kan of een half uur ABS doen aansluitend voor spinning bij hem of een uur BBB aansluitend ervoor. Alleen daar kijk je vanuit de zaal waar ABS gegeven word ook op. Ik denk dat ik uiteindelijk gewoon voor het uur BBB zal gaan ook
. Ook wat intensiever/meer training van andere lichaamsdelen. Maar moet met beide sowieso van te voren door de ABS zaal om naar de spinningzaal te gaan dus ga hem daar sowieso steeds treffen
Anoniem schreef:Anoniem schreef:O: 100g havermout met peer, chia, lijnzaad en spelt/rijstmelk
T: -
L: pannenkoekje met appel en kaneel
T: 5 kleine spelt/pompoenpit-boterhammen met niets
A: gebakken spinazie, 2 gekookte eieren en 3 rauwe wortels
D: thee, 2 latte, water, glas witte wijn
B: 30 min wandelen, 45 min paardrijden, 30DS level 3
Ik heb nog een boterhammetje bij (of eigenlijk onder) de spinazie genomen.
Anoniem schreef:Even over die tests: als je steeds én dieet én workout aanpast, weet je nooit wat voor de resultaten gezorgd heeft, toch?