[HK] Wij gaan voor strak in badpak! Bokkers op dieet deel 8!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

benangelique

Re: [HK] Wij gaan voor strak in badpak! Bokkers op dieet deel 8!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 16:35

gelukkig wel. draag echt van voren ipv rondom, daar was (en ben) ik heel bang voor.
wel zijn mijn bovenbenen wat zwaarder geworden, maar goed, dat mag de pret niet drukken.
op de weegschaal staan doet iedere keer weer zeer. alle kg's die eraf waren komen er weer aan...

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 16:36

ach ja...zolang je niet net als ik op een gewicht van 3 cijfers zit ;)

komt toch wel goed als beeb geboren is!

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 16:38

daar kom ik vrees ik vanzelf ingrid...
idd, flink sporten en lijnen na de geboorte, al eet ik nu ook niet veel of gek.
en jij, jij gaat in het nieuwe jaar naar een dieetiste en gaat gewoon ff keihard aan de slag!

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 16:42

Mooi buikje :) Die kilo's vallen toch nog wel mee of niet? En die gaan er echt wel weer af als de baby er is! :)

Nee want dan is hij weg in galop... Hij blijft niet zo braaf rustig galoperen... Was al verbaasd dat hij op de heen weg zo rustig bleef galoperen (wel beetje inhouden) Maar terug hoef ik dat al helemaal niet te proberen... en is in galop helemaal geen houden aan he
Ik moet zeggen dat hij zich vandaag niet heel sterk maakte... (deed hij normaal altijd wel) Maar bij hem is het zo dat zodra ik maar iets aan de teugels zit dan gaat z'n hoofd omhoog... laat ik weer los ging z'n hoofd weer meer ontspannen (ja met dribbelen meer in een krulletje...) Als ik in blijf houden omdat ik echt wil dat hij gaat stappen. Dan gaat die kop omhoog en gaat hij er tegen in. Eerder maakte hij zich dus heel sterk, maar dat is wel veel minder nu. Maar hij reageert heel gevoelig om de teugels. Als ik maar een ophouding maak, dan spant hij zich al... hij komt heel snel in verzet daarop..
Het is denk ik echt een paardje dat alleen op de zithulpen gereden zal moeten worden uiteindelijk. Maar ja nu gaat hij echt niet rustiger lopen als ik zwaar ga zitten... Maar terugelhulpen vind hij dus ook echt niet fijn... lastig...
Wil over een poosje wel weer gaan lessen uiteraard (maar is nu nog niet mogelijk voor hem) En wil dan les nemen van een instructrice waar ik les van heb gehad op de haflinger die ik doorrijd. Die ging goed in op de zithulpen (toen qua nageeflijkheid) en dat heb ik ook bij pablo geprobeerd en werkte beter. Dan binnenbeen en buitenteugel.. Beenhulpen, wil hij altijd harder van... teugels wordt hij juist meer gespannen van.. dus die zithulpen is echt een uitkomst voor hem denk ik.
Die haf ook, die kent nog helemaal geen hulpen en het werkte gewoon gelijk die zithulpen! Ben daar echt erg over te spreken! Dus wil met de tijd van die instructrice eens les nemen met pablo.
Laatst bijgewerkt door Pivanti op 26-12-09 16:44, in het totaal 1 keer bewerkt

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 16:43

heeft iemand onlangs nog iets van paulien gehoord?

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 16:44

Nee niets... al een hele poos niet volgens mij!!
En eva ook niet meer gezien hier...

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 16:45

Mooi buikje BA!!!!

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 16:45

Ik niet :n vraag me ook af hoe het met haar is :j

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 16:47

ze is nog wel gewoon actief hier op bokt, in het gastric bypass-topic..

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 17:00

hm, dat is lastig patricia! wel fijn als je weer kan gaan lessen he?

eva heb ik idd ook een poos gemist en paulien is hier idd niet meer actief helaas.

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 17:03

Heeft Paulien dat gezegd hier dat ze niet meer actief meepraat? (heb ik misschien gemist?)

Ja is lastig... Heb wel echt zin om weer te lessen ja! Maar nog even geduld hebben.... hij moet eerst sterker zijn.. voor ik allerlei dingen kan gaan vragen van hem.
Als ik die instructrice weer eens zie daar bij die haf (kan al 2 wk niet rijden, omdat de bak bevroren was en met de sneeuw) dan zal ik weleens vragen hoe zij dit op zou lossen, misschien heeft ze wel een tip alvast...

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 17:04

En ik ga nu naar m'n ouders! Dus veel plezier nog en eetsmakelijk allemaal! En lekker genieten van je patatjes gewoon Ingrid!
Spreek jullie vanav wel weer

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 10:13

Mogge allemaal!

Zo, zit weer lekker op mijn werk >;) , ben gelukkig al iets minder verkouden dan gisteren. Heb afgelopen nacht ook beter geslapen :D .

Ingrid, voel je je al weer wat beter na gisteren en waren de frietjes lekker????

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 10:22

Goedemorgen :O

Ik heb een hekel aan mn automatische biologische wekker om 7 uur := word er gek van!

Luffie, ja voel me weer ok, ben gisteravond uiteindelijk toch nog opgehaald door Niels, verhaal uitgepraat en toch nog naar schoonfamilie gegaan, wat uiteindelijk erg gezellig was :j
Ben wel opgelucht dat het uitgepraat is :j hijz ag ook wel in dat ie het ook anders had kunnen zeggen, want hij bedoelde het niet zo :n

Dus geen friet op, maar broccolisoep (klein beetje) en wat stokbrood/eiersalade en vis...en daarna sloegen mijn darmen op hol, was net of ze door mn buik aan ht stuiteren waren, echt pijnlijk! en er kwam niks uit, dus het bleef ook zeer doen := dus was blij toen ik weer thuis was en gewoon mn bed in kon :+

Nou ja, vandaag terug naar Rotterdam, al mn was even wegwerken en beginnen met tas inpakken voor de vakantie!

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 11:42

Wel fijn dat jullie het uitgepraat hebben Ingrid. Maar ik hoop voor je dat Niels in het vervolg wat beter nadenkt voor hij er weer zo'n fijne opmerking uitflapt....Want ook al bedoeld hij het niet zo, hij heeft je toch echt gekwetst met zijn opmerking. :(:)
Wat jammer dat het eten niet echt goed is gevallen. Beterschap meis!

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 14:04

hoe gezond/slecht zou paling voor je zijn? heb lekker 100gr paling meegekregen van oma en dat heb ik net op brood zitten eten :Y) maar mn vingers zijn zo vet dat ik me niet kan voorstellen dat het echt goed is voor je :+

Heb al mn nieuwe spulletjes al opgeruimd en een plekje gegeven, mn wasgoed staat al klaar om straks in de machine te doen en ik heb meteen mn nieuwe plaid in gebruik genomen want het is hier kouddddd :oo

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 14:38

Vette vis is gezond zeggen z, maar zal voor de lijn wel niet zo goed zijn.
Fijn dat je het hebr uitgesproken met Niels. ik heb net met mijn hubie een knallende ruzie gehad. we geven elkaar de schuld dus een sorrie zal er niet snel komen vrees ik

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 14:49

Jeetje Margriet, bij jou dus ook donderwolken......Ik had eergisteren ook een flinke discussie met vriendlief. Hangt er iets in de lucht ofzo??
Sterkte in ieder geval Margriet :(:)

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 15:09

getver Margriet, das nie fijn :n

Volgens mij zit er echt iets in de lucht ja :=

Hmmm mijn nieuwe plaid geeft allemaal witte pluisjes af...das nie handig op een zwarte bank :=
zou het helpen om hem een keer te wassen?

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 15:14

Toevallig Ingrid, ik heb ook sinds kort een plaid die ook pluisjes afgaf. Ik zou hem inderdaad een keer wassen, scheelt een hoop! Bij mij in ieder geval wel.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 17:33

fijn dat het is uitgesproken ingrid, heb je toch nog fijne dagen gehad iig.
paling is dagelijks niet goed nee ivm het hoge vetgehalte, maar ze raden aan om 2x per week vette vis (w.o. paling) te eten, dus dat doe je goed!

margriet, dat is niet fijn. en nu? allebei stijfkoppen zijn?

wij vandaag redelijk relaxed. heb vriendinnetje kwam met haar kleine meis van 1,5 op bezoek en we hebben de nijnen verschoond plus ff een stofzuiger door het huis geslingerd.
daarna mams naar haar werk gebracht en bij de gamma luxaflex gekocht voor de studeerkamer. hans is die nu met veel gevloek aan het inkorten hihi.
straks weer een filmpie kijken, morgen babyshoppen en studeren.

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 18:09

Ingrid, fijn dat het weer goed is en je toch nog een leuke avond hebt gehad. Jammer dat je last had van je darmen!
Wanneer en waar naar toe ga je op vakantie ?? :)

Gezellig bijna iedereen ruzie/discussie hier met vriendlief..
Inmiddels weer uitgesproken Margriet?

Angelique, fijn dat je nog een redelijk rustig dagje had vandaag :) Altijd leuk een filmpje kijken! Wat ga je kijken?
Morgen babyshoppen, dat is ook leuk! :D

Ik heb vandaag gewerkt. Was leuk. Aantal gingen naar huis en een was al 2 dagen thuis. Dus eind van m'n dienst had ik nog maar twee clienten over ;)
Net even langs m'n knol geweest. Even wortels gegeven en gepoetst. Longeren is nog niet mogelijk. Longeerbak op zich ligt wel nog sneeuw in maar hoefslag is denk ik wel redelijk te doen, maar de weg er naar toe is een ijsbaan... Dus maar niet gewaagd..
Zo even eten en nog wat tv kijken..
Morgen plotseling ook een korte ochtenddienst draaien.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 18:18

the proposal pivanti!

altijd bijzonder he om met dit soort dagen te werken? was net bij mijn moeder op de woongroep en ook daar hangt dan zo'n apart sfeertje. mijn moeder vond het iig geen ramp om beide kerstdagen (en vandaag) te moeten werken.

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 18:31

Ja is leuk om te zien dat die mensen er zo van genieten! Had het ook niet erg gevonden als ik met de feestdagen had moeten werken.

The Proposal ken ik niet..

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 20:12

Je bent echt prachtig zwanger BA! :j

Ingrid, fijn dat het weer bijgelegd is :)

Pivanti heeft een druk ritje met Pablo gehad :D

Vandaag heerlijk lang uitgeslapen en daarna naar Gadget geweest. Wilde een buitenritje maken, maar halverwege omgedraaid omdat het keihard ging regenen en Gadget HAAT regen :+ haha, moest zelfs afstappen zodat hij met z'n hoofd achter mij kon lopen :') aansteller haha

Daarna heerlijk gedouched, wat gegeten & met op de bank geploft met een filmpje. Hebben 'Knowing' gekeken, was wel spannende film, wel beetje jammer einde, te futuristisch imo. Vriendjelief is nu heerlijk pizza halen :Y) vanavond wrs nog lekker even filmpje kijken. Nieuwe tv beetje uitproberen he :D

Morgen weer aan het werk, hoef maar drie dagen, ben oudjaarsdag lekker vrij :) Oh en m'n auto is trouwens weer APK gekeurd, alleen twee lampjes hoeven vervangen, gelukkig!