hihi, wie is dan daisy hier? ik zal armaris vanaf nu netjes monica noemen.
ik had tot dit studiejaar nog nooit gebruik gemaakt van mindmappen en hoewel ik het altijd erg fijn vond om een samenvatting te maken, is het prettiger en vooral sneller gebleken om te mindmappen. gebruik wel een goed programma. er zijn er veel te vinden via internet. ik zal eens kijken welke ik heb.
suus, stoffen is gelukt en de boodschappen ook. heb maar een slagroomtaartje gekocht, want geen tijd meer om wat te bakken. veel plezier in de stad van de amsterdammers!
Ik was Daisy, wel grappig Welk programma gebruik je dan BA? Ben best benieuwd, het lijkt me reuze interessant als het je helpt! Bedankt katia, om even te kijken
pff, kak weer even helemaal in...wilde eigenlijk gaan bodypumpen vanavond maar dan moet ik over een kwartier al weg en heb net gegeten, dus dat schuif ik even door naar woensdag
Ga morgen even navraag doen voor dat uitje. Kan ik gelijk mijn telefooonangst weer een stukje over winnen want het beste is om het gewoon te doen.
Armaris
Geplaatst: 16-02-09 20:27
Hihi, ik ben Monica Hoe jullie op Daisy komen weet ik ook niet maar het is wel lollig Als je het niet meer weet, spiek dan even in mijn profiel
Ben net terug van de HA, zeer fijn gesprek gehad, ook wat betreft mijn relatie, ben hélemaal gerustgesteld. Voor zij die meer willen weten moeten een pb sturen, ga het niet open en bloot op internet zetten Er is ook bloed afgenomen om mijn prolactinegehalte te meten, woensdagmiddag bel ik voor de uitslag, spannend! Hoop dat het gezakt is, de HA vermoedt van wel Kan ik weer afbouwen met de medicatie Ik mag ook 2x per week mijn antidepressiva laten, woensdag en zondag Ben benieuwd wat effect het gaat geven maar ben er hélemaal klaar voor Heb éindelijk het gevoel dat mijn leventje weer op rolletjes loopt! Sorry, maar ben echt happy
Ga zo eten, kip met zoetzure saus en rijst, jummie
Angelique, heb je de links al gevonden? Ben niet nieuwsgierig maar wil graag alles weten
Er zijn wel veel die hier antidepressivia nemen, wel spijtig in mijn ogen is dat een laatste redmiddel. Veel zouden al veel met de juiste psychotherapie geholpen worden. Ik hoop dat huisartsen binnenkort geen antidepressivia meer mogen voorschrijven. Hopelijk raak je er snel van af armaris! veel succes!
kat, denk dat mensen ook snel naar de antidepressiva grijpen net zoals mensen die examenstress hebben snel naar betablokkers grijpen. Heb het allebij van mijn vader nooit mogen gebruiken (huisarts) hij vindt zoiezo medicijn gebruik slecht "hij zegt als het even kan moet je geen medicijnen gebruiken" Omdat het in feite troep is voor je lichaam en het is al helemaal slecht voor je lever.
Armaris
Geplaatst: 16-02-09 21:39
Ik had geen keus eigenlijk Voelde me zo rot. Wat helpen bètablokkers tegen examenstress eigenlijk? Dat begrijp ik niet
ukje
Geplaatst: 16-02-09 23:05
ach ja een ding scheelt die dingen kan je niet zomaar verkrijgen toch. Wat betablokkers helpen weet ik ook niet precies je wordt er rustig van maar in sommige gevallen betwijfel ik of het niet gewoon aanstelleritus is. Oja niemand hoeft zich hier aangesproken te voelen over dat laatste middel.
Ik heb pillen voor mijn paniekaanvallen, die ook voorgeschreven worden afrijstress/examenstress/enz. Gaat de lichamelijke klachten tegen, zoals hartkloppingen en hoge bloeddruk. Maar het kunnen net zo goed placebo's zijn, want het gaat bij mij toch om mn gedachtengang die even op andere wijze gezet moet worden.. Heb ze al een poos niet meer gebruikt trouwens, goede therapie werkt echt hoor (ik heb cognitieve therapie )
nog niets gevonden monica fijn dat je weer lekker in je vel komt te zitten, top!
katia, als je er op eigen krachten niet meer uit komt, zijn antidepressiva best heel fijn ter ondersteuning. let wel; het is een ondersteuning, geen peppilletjes.
noor je zegt het zelf al; het is veel en veel te weinig vandaag. waarom eet je niet wat extra brood? zeker gezien je bewegingshoeveelheid van vandaag.
ingrid, mindmappen is een soort woordspin maken met tekst en beelden via een elektronisch programma. ideaal!
ik vandaag echt misselijkmakende hoofdpijn. eigenlijk al vanaf gistermiddadg en ik krijg het niet onder controle met pijnstillers. vannacht ook een aantal keren wakker geworden van de pijn en weer wat ingenomen. zit nu aan de maximale dosering ibuprofen, maar het is nog niet weg en heb ook niet het idee dat het al minder is
verder vandaag proberen wat in huis te doen of te studeren, maar dat ligt echt volledig aan de hoofdpijn.
Pantykous
Geplaatst: 17-02-09 10:39
Nog een pistoletje erbij Noor?
Matties, goedemorgen!
Ontbijt: 2x MB met boter en hagelslag. Actimel, kop thee. T: Smoothie van mango en passievrucht. Lunch: Nog even over nadenken T: Eat natural notenreep Diner: Tomatensoep en een broodje
Angelique: genoeg drinken he?
Siz:
Laatst bijgewerkt door Pantykous op 17-02-09 10:39, in het totaal 1 keer bewerkt
Sizzy
Geplaatst: 17-02-09 10:39
Kom je met dit menu aan die hoeveelheid kcal die jij binnen wil krijgen sok? Zit er niet zo uit nl als je kijkt naar diner en ontbijt.
Heb altijd een enorme lunch, moet lukken. Moet wel iets minder, heb dit weekend en gisteren niet heel netjes gegeten. Wil op zo'n 1900kcal uitkomen vandaag.