Ik ga zo de yochurt met musli proberen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kenso0wlover schreef:Planning:![]()
O: 2 BB, 2x halvarine, 1x kipfilet, 1/2x achterham, 1/2x kaas ( ik kon niet kiezen), kop thee
bew: 45 min. hardlopen, buikspieroefeningen
L: 1BB, 1 krentenbol, 2x margarine, 1x 20+ slankie kaas, 1x kipfilet, beker optimel drinkyoghurt
T: Appel, banaan, 2 koppen thee
A: gehaktbal, rode kool, aardappels, klein beetje ketchup
Hilde_q schreef:kenso0wlover : balen zeg
kenso0wlover schreef:Hilde_q schreef:kenso0wlover : balen zeg
ach ik red het allemaal wel hoorHet is even hard werken nu maar dat is mijn eigen schuld want ik laat altijd alles liggen tot de laatste week!
Sizzy schreef:Mijn dag vandaag:
O: magere yoghurt met fruit'n fibre
t: appel
L: kop groentensoep, 2 wasa volkoren crackers met huttenkase/tomaat en filet americain
t: 2 crackers filet americain en kruidenkaas
D: schelpjesmacaroni met cherrytomaatjes, kidneybonen, ananas en ketchup
Bew: 40 min fietsen, uur kick-fun
lana_te schreef:@ ukje: ik weet nog wat je mij zei hoor. met mijn eetgewente die op een eetstoornis ging uitdraaien. niet opgeven hoor! doe ik ook niet. en wat gaat er nu precies fout dat je het neit meer ziet zitten?
Humphrey schreef:kenso0wlover schreef:ach ik red het allemaal wel hoorHet is even hard werken nu maar dat is mijn eigen schuld want ik laat altijd alles liggen tot de laatste week!
We lijken op elkaar. Ik raak trouwens ook niet gestresst. Enkel gefrustreerd en kwaad op mezelf omdat ik weer te laat begonnen ben
.
McFleurie schreef:Humphrey schreef:We lijken op elkaar. Ik raak trouwens ook niet gestresst. Enkel gefrustreerd en kwaad op mezelf omdat ik weer te laat begonnen ben
.
Ik ben ook zo
Heb het nu ook weer, moet maandag een essay af hebben, maar ben morgen en overmorgen weg en zondag waarschijnlijk doodop.
...ik moet nog de helft.
kenso0wlover schreef:En elke keer zeg je naderhand zeker ook: Volgende keer begin ik op tijd![]()
Dat doe ik altijd, volgende periode zorg ik ervoor dat ik bij blijf, en nu, heb ik vrijdag de hele dag, dinsdag en woensdag nog. Zaterdag/zondag/maandag moet ik werken dus heb ik alleen de avond. En ik moet nog de helft van slb portfolio, bpv portfolio helemaal, en nog 2 boeken uit mn hoofd leren![]()
Grapjassen
ladyjoy schreef:Bedankt voor alle felicitaties!
Mijn dag:
O: 2 br boterhammen; kipfilet, 2 geperste sinaasappels
T: kleine cakeje, Liga Fruitkick
L: 3 br boterhammen; kipgehakt, pakje Multivitamine light
T: 1x appeltaart, 1x kwarktaart
A: roti (roti'pannenkoek', aardappel, kouseband, kipfilet en 1 ei), paar hapjes tjauw min
Beweging: 9 uur werken, 1 uur sporten, 1 uur auto rijden
Hilde_q schreef:sterkte Ukje !
Mijn planning:
O: half schaaltje magere yochurt met kellogs G + mandarijn
T: mandarijn + cup a soup
L: 2 BB Ham
T: mandarijn + snack a jacks
D: Bak sla , ijsbergsla met komkommers, worteltjes en spekjes
Sizzy schreef:Wat een prutweer zeg!! Blehh, hoop dat het vanmiddag opklaart, heb les...
Ilse schreef:Trouwens, dé leuke dokter werkt niet meer bij mij op de afdeling, uberhaupt niet meer bij mij in het ziekenhuis, want hij is klaar met de opleiding![]()
Daar in tegen heb ik wel een heeeeule leuke foto van hem, iemand interesse?
En hij is nog steeds bezet, maar dromen mag![]()