Koolrabi ziet er anders uit.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tallie1979 schreef:Ik ga vandaag ook voor het eerst een box halen bij Lidl.
Letsdunit schreef:Tallie1979 schreef:Ik ga vandaag ook voor het eerst een box halen bij Lidl.
Ik ookzag hem vanmorgen vroeg ineens in mijn app dus snel besteld.
Witte kool maak ik altijd pannenkoek van, in hele dunne reepjes snijden, prei erbij in dunne reepjes , dan beetje bloem, beetje kaas en een eitje en in de koekenpan, ik vind het heerlijk.
_AB_ schreef:Heeft iemand hier wel eens een bon van een hotel ontbijt gehad? En hoe beviel dat?
Gem schreef:Venkel eet ik gewoon rauw, zonder iets. Heerlijk! Of eventeel door een chutney halen.
Vandaag weer markt-groenteboer. Vier zakken, nauwelijks te tillen. Denk wel 15 rode paprika's met zachte plekjes (inmiddels verwerkt tot een enorme pan paprikasoep en in veldslasalade), 3 cantaloupe- en 1 gele meloen, stuk of 25 nectarines, een tray vijgen, een kilo goede Elstar en een kilo appels met wat beurse plekken,wat pruimen, een zak losse, gave druiven, een grote bloemkool, 5 citroenen, een paar peren, twee grote perziken ... 16,50 euro.Ik = blij.
Blinnii schreef:Gem schreef:Venkel eet ik gewoon rauw, zonder iets. Heerlijk! Of eventeel door een chutney halen.
Vandaag weer markt-groenteboer. Vier zakken, nauwelijks te tillen. Denk wel 15 rode paprika's met zachte plekjes (inmiddels verwerkt tot een enorme pan paprikasoep en in veldslasalade), 3 cantaloupe- en 1 gele meloen, stuk of 25 nectarines, een tray vijgen, een kilo goede Elstar en een kilo appels met wat beurse plekken,wat pruimen, een zak losse, gave druiven, een grote bloemkool, 5 citroenen, een paar peren, twee grote perziken ... 16,50 euro.Ik = blij.
Ik wil ook zo'n groenteboer!Waar woon jij haha? Prachtige buit voor zo weinig geld, heerlijk zeg. Eet je zo'n grote pan paprikasoep alleen op of deel je (buiten de groenteboer) nog uit?