[HK] Wij gaan voor strak in badpak! Bokkers op dieet deel 8!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-09 14:50

wow Imre die tweede fot vind ik gaaf

xingridx

Re: [HK] Wij gaan voor strak in badpak! Bokkers op dieet deel 8!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-09 21:32

:wave:

Iedereen nog fijne kerstdagen!

Angelique, wat wordt je huis mooi!

Wendy is dr flirt zat :+

Mooooie sneeuwfoto's!

Pffft ikz it bomvol, hebben gegourmet (zoals iedereen :+ ) en heb berg cadeautjes gehad! allemaal leuke dingetjes voor mn kamer, een lekker luchtje en 2 kussens voor op mn bank en een fijne plaid!
Nu uitbuiken en niets meer vanavond en morgen ook weinig, moet miss. nog naar niels zn familie maar daar heb ik nog niets van gehoord dus anders ga ik gewoon terug naar rotterdam :)

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 00:24

ben om 12 uur gestopt met blokken sizz. morgen weer een stukkie doen.

vandaag redelijk druk gehad; na de was en strijk nog even snel de badkamer gedaan, ontbeten en gedouched. toen met schoonmams en hans naar zijn broer en om half 6 weer thuis. lekker gekaasfondued en vervolgens een uur in bad omdat ik al de hele dag een keiharde buik heb.
morgen maar even rustig aan doen dus....

mooie foto's trouwens!

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 10:01

Morgen idd maar kalm aan, Angelique :(:)

Zoo, 2e kerstdag...ben nog in dubio wat ik zal doen...naar NIels zn familie en daarna met hen mee naar Middelharnis...of naar zn familie en dan daarna weer terug nara mn ouders en morgen een lift naar Rotterdam krijgen :+ is gezien de hoeveelheid spullen die nu mee moeten naar Rotterdam wel erggg aantrekkelijk :+
Maar hoef nog niet te beslissen gelukkig, tis nog vroeg :Y)

HOef ook pas eind vd middag naar Niels zn familie toe dus ik ga lekker bankhangenv andaag met mn borduurwerk, heb een supergaaf nieuw werk gekregen voor de kerst, maar wil toch echt eerst mn huidige werk afmaken voor ik daar aan ga beginnen, maar ohhh wat vind ik dat lastig :+
Als ikw at nieuws heb wil ik er meteen aan beginnen _O-

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 11:39

Hallo allemaal, nog fijne kerstdagen toegewenst!

Zo, heb ook even bijgelezen.

@Ba: Mooi huis!! Ziet er heel gaaf uit, mag ik ook komen logeren? :+ Hoop voor je dat je vandaag lekker rustig aan kan doen.

@Wendy: Ben je helemaal klaar met de lover?? En je hebt een leuk paardje in een geweldige omgeving!

@Ingrid: Jij mag weer lekker puzzelen vandaag over wat je gaat doen....Succes en veel plezier met je bankhangdag en je borduurwerk.

Ik ben sinds donderdagavond ook strontverkouden en ben het nu alweer zat! :( Ik ben momenteel aan het werk en heel mijn neus zit dicht, moet echt door mijn mond ademen en dat is vermoeiend.....Heb echt zo'n snothoofd en voel me heeeeeel zielig.... ;) (Heerlijk, dat zelfmedelijden af en toe :D )

nanka

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 12:01

Goedemorgen!
Leuke fotos gezien!!!!
Jeetje benangelique wat een mooi huis zeg!
Hoop dat het bij ons net zo mooi wordt..hihihi !
Nog 1,5 week en dan gaan ze beginnen met verbouwen...
Verder ben je weer heerlijk druk - zoals altijd ;-)
Denk wel aan jezelf en je beeb he. Die harde buiken krijg je niet voor niets..... kalm aan meis!!!!!!!!!! *knuffel*

Imre ook leuke fotos. Vind die 1e leuk met die schaduw! Heel gaaf!

Wendy had ook leuke fotos in de sneeuw! En je bent het zat met 'lover'.

luffie: Beterschap meid!!!!
En aan het werk? Op 2e kerstdag.... bah! Wat doe je voor werk?

Ingrid: En weet je al wat je ga doen vandaag? :P

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 12:08

Ik werk bij de politie op een administratieve functie.....En ja, de politie is een 24 uurs bedrijf, dus ik werk onregelmatige diensten. Ben net 3 dagen vrij geweest en werk dan vandaag en morgen. Met oud en nieuw ben ik wel vrij :D , alleen op Nieuwjaarsdag heb ik piket. Dus als er dan iemand ziek word dan mag ik op Nieuwjaarsdag toch komen werken......

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 12:20

Ingrid ook al druk aan het borduren zie ik. Ik moet een groot gedeelte uithalen. Met 2 draden gedaan ipv1 en anders heb ik niet genoeg garen. Hoop dat ik dat vandaag voor een groot deel eruit krijg.
Gisteravond gegoutmet en vandaag gewoon aardappelen met groente en een satehburer eten

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 14:12

nou, kerst bij schoonfamilie gaat niet door, heb even ruzie gehad met Niels ;(

Weet niet eens meer hoe we erop kwamen, maar het kwam er op neer dat ie me misschien niet op kon halen, dus dat ik dan maar zelf moest gaan lopen...op zich prima..tot ie de opmerking maakte: beweging kan ook geen kwaad, je wordt te dik...

Dát kwam even hard aan, ben er echt even beetje verdrietig van...2 weken terug was ik nog prima en mooi zoals ik was ;(

Dus ik kruip weer even terug in mn eigen wereldje, en ga vanavond wel samen met broertje en zusje bij oma eten...eten patatjes geloof ik...kan er ook nog wel bij, ben toch al dik ;(
Kilo meer maakt ook niet meer uit :n

Ik wéét overigens dat ik overgewicht heb hoor, en vond de weegschaal absoluut niet lief dit weekend, maar dat komt door de vele emo-vreetbuien die ik gehad heb en ik moet er ook wat aan doen, dat weet ik ook...het is gewoon de manier waarop hij dit zo tegen me gezegd heb...was wel de laatste van wie ik dat verwachtte...
;(

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 14:21

Ooooh Ingrid wat een hufter is het toch ook!!!! :oo Sorry dat ik het zeg, maar hij verdient jou écht niet! :n :(:)

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 14:23

tuurlijk zit er meer achter het verhaal wat k hier dan weer niet neer zet he...ben ook geen lieverdje geweest, maar pfft, deze opmerking sprong er even uit :=

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 14:25

Ruzie maken, ok.. Maar iemand een trap na geven in een zwakke plek vind ik niet kunnen :n :(:)

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 14:28

Wendy, ohh gelukkig niet echt ziek! Helpt de neusspray een beetje? Ik vind die neusspray van de apotheek wel goed helpen.
Oke dat is wel leuk dat je hem weleens laat spelen in de bak :)

Ingrid, leuke cadeautjes heb je gehad :)

Luffie, maar dagdienst is nog niet zo erg met de kerst. Kun je wel gewoon gezellig kerstdiner houden.
Ik moet nieuwjaarsdag werken, avonddienst. Tenminste moeten.. is bij t invalwerk, dus had ook nee kunnen zeggen. Maar ik vind dat niet erg. Hoefde niet op te passen, dus kan ik mooi dat doen, betaald nog goed ook op een feestdag! :)

Ik doe de rest van de dag ook niets bijzonders... Heb lekker uitgeslapen weer, nu even naar m'n knollie. Ga denk ik even stapritje maken met hem, de zon schijnt hier :) En daarna naar m'n ouders. Gaan wild konijn eten, paprikasaus, gebakken aardappeltjes, doperwtjes en zelfgemaakte appelmoes

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 14:30

Ooohhh wat gemeen Ingrid!!! :( Kan me heel goed voorstellen dat je je nu heel verdrietig voelt Is echt een rot opmerking zeg!! :(:)

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 14:38

Ik ben het wel met Wendy eens hoor......Tuurlijk zit er een heel verhaal achter, maar die opmerking van Niels is gewoon gemeen en laag :( ! Op die manier is het wel heel makkelijk ruziemaken. Ik heb ook wel last van iets overgewicht, maar mijn vriend hoeft zo'n opmerking echt niet te plaatsen! Dan is het huis te klein en dat weet hij. Goed ruziemaken is heel moeilijk en dit soort uitspraken horen niet thuis in een goed ruzie. Dit is gewoon iemand kleineren.
Sterkte Ingrid! :(:)

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 14:42

Ik had gisteren vrij Pivanti, dus heb gisteren bij schoonouders gegeten. En verder doe ik vandaag niets aan kerst. Mijn moeder doet niet echt aan die feestdagen. Ze zegt: Of je nou op kerst of op een "gewone" zondag langskomt maakt mij niet uit, je bent altijd welkom en het is altijd gezellig. Verder hebben we nog geen kinderen, dus we eten vanavond gezellig met zijn tweetjes.

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 15:21

Ik kom even snel langswaaien. Druk bezig hier met voorbereidingen, zo goed als af nu :) nu omkleden en ff zitten :D

Ik wilde even Ingrid een hele dikke knuffel geven :(:) kop op meissie, dit doet idd flink zeer om zo naar je hoofd te krijgen zeg. Heel onaardig van hem... probeer nog wel lekker te genieten vandaag bij je oma en voel je absoluut niet schuldig over die frietjes! Na Kerst gaan we er gewoon weer keihard tegenaan! Dikke knuffel!

Ik zou echt laaiend zijn als mijn vriend dat zo tegen mij zou zeggen, dat weet ik wel.

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 15:36

Jeetje Ingrid, wat een l*l... je mag altijd pb'en he, als je je hart wilt luchten :j

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 16:04

ingrid, iets nieuws is altijd aantrekkelijk he :+
wat is niels een ongelooflijke banketstaaf zeg. zoiets zeg je toch niet! het gaat toch om het innerlijk? dat uiterlijk dat komt wel weer hoor.

luffie, jij mag ook komen logeren hoor!
heb je geen neusspray? anders ff een oplossing maken van zout en water en deze in je neus gieten. helpt echt!

oh nanka, zal zooooo aan je denken met de verbouwing! wanneer moet het af zijn?
knuf terug!

oeh, patricia! verse appelmoes.. mjammmie! water loopt me in de mond zeg.

sizz, leuk he het eerste kerstfeest in je eigensten huiszie?

@hier:
gisteren hele dag druk geweest met was, strijk, studie en op bezoek met schoonmoeder bij schyzofrene zwager. daarna kaasfondue gemaakt en lekker gegeten. 's avonds lekker in bad, want heb weer een groeispurt met de bijbehorende pijntjes en klachtjes...
vandaag een lekker langzame dag. we hangen lekker samen op de bank en gaan zo een filmpje kijken. prima! morgen ga ik weer aan de studie en gaat hans de luxaflex in de studeerkamer ophangen en de qooker installeren!

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 16:16

dankjulliewel meiden :* woede is alweer wat gezakt, moet er ook gewoon irl met hem over praten en niet over de foon :n

Angelique, 'dat uiterlijk komt wel weer' geloof ik niet zo meer in :o roep het al sinds vorig jaar dat ik af moet vallen maar kom alleen maar gestaag aan, op de een of andere manier kan ik de discipline niet vinden :n
Maar goed, moet daar nu ook niet over gaan piekeren, word k alleen maar depri van..

Ga me zo maar es aankleden en richting oma :wave:

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 16:24

Ingrid ook van mij een dikke knuffel. Wat een gemene opmerking van Niels.
Mijn man zegt ook wel eens iets over mijn gewicht maar meer op een lieve manier van dat die zih zorgen maakt.

ik stond tussen de middag op de weegschaal en woog toen 80.5 Als ik er om denk wil ik morgenochtend ook even wegen

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 16:26

Haha ja he angelique, verse appelmoes is echt zo lekker!
Heel goed, lekker een dagje rustig aan doen! Je bent zo ongelofelijk druk, je moet ook eens even lekker niets doen!
Wat is een qooker?

Luffie, ik moet je zeggen dat mij de feestdagen ook niet zo interesseren hoor. Zoals je moeder zegt, het is altijd gezellig toch, waarom moet dat perse met kerst..
Leuk toch, lekker gezellig saampjes eten :)

Ik ben net terug van stal. Dacht even een stapritje te doen (zoveel mag meneer nog niet natuurlijk) maar daar dacht hij zelf even anders over... Hij was erg druk! Heen weg ging die galoperen, wel subtiel dus dacht laat hem maar even een stukje. Deed hij best braaf! Maar ja daarna is hij opgewarmd en wakker he... Terug alleen maar dribbelen.. en van alles als excuus gebruiken om aan te galoperen en maar dribbelen.. En wegschieten...Kwamen nog een wielrenner tegen, nou stuiter.. pffffff Was niet normaal in stap te krijgen...
Maar ja... normaal wordt hij ook vaak gelongeerd, waarbij hij wel mag draven en galoperen maar nu kan dat niet.. Dus hij heeft energie genoeg. En heb hem extra maismeel/slobber gevoerd af gelopen anderhalve week ofzo...
Hij heeft ook wel energie moeten steken in z'n wintervacht hoor, want die is nog dikker geworden met die kou En hij heeft iets meer vetjes gekregen eindelijk.
Maar ja hij heeft er ieder geval zeer veel zin in :P Dat is zijn karakter gewoon. Ben ook wel blij dat hij nu echt weer de oude begint te worden. Want het zat me niet zo lekker al die gedragsveranderingen van hem.. Nu heb ik tenminste het idee dat hij t echt naar z'n zin heeft en zich goed voelt.
Al moet ik nog steeds heel rustig opbouwen, en daar moet ik dan wel voor waken dat ik niet te snel wil, omdat hij zelf zo enthousiast is. Maar bij hem wil dat niet zeggen dat hij t ook aan kan, dat is altijd wel lastig. Want nu is het heel moeilijk beoordelen Want door z'n enthousiasme laat hij niet merken/zien dat hij spierpijn heeft oid, hij loopt altijd door. (behalve toen hij er maanden terug dus zo extreem slecht aan toe was).

Osteo heeft ook terug gemaild en zei ook, echt heel rustig op te bouwen Ze stelde voor eerst aan de hand naar het bos te gaan (heuvels) en nog niet onder het zadel. (maar het heeft even geduurd voor ze terug mailde) Ik ben wel al onder het zadel geweest twee keer (stappen) en leek wel goed te gaan en dat hij er geen last van had de volgende dag...
Maar ja lastig te beoordelen dus nu bij hem..

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 16:29

Veel plezier bij je oma Ingrid.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 16:30

xingridx schreef:
dankjulliewel meiden :* woede is alweer wat gezakt, moet er ook gewoon irl met hem over praten en niet over de foon :n

Angelique, 'dat uiterlijk komt wel weer' geloof ik niet zo meer in :o roep het al sinds vorig jaar dat ik af moet vallen maar kom alleen maar gestaag aan, op de een of andere manier kan ik de discipline niet vinden :n
Maar goed, moet daar nu ook niet over gaan piekeren, word k alleen maar depri van..

Ga me zo maar es aankleden en richting oma :wave:

dikke kus lieverd en je weet het he: bij mij heeft een dieetist voor de grote ommezwaai gezorgd...

patricia, een quooker is een kraan waar direct kokend water uit komt. ideaal dus voor het koken of een koppie thee.
is het niet beter om peerd gewoon lekker aan te laten galopperen? tegenhouden kost ook veel kracht en doet ws minder goed aan zijn spiertjes...

vandaag gemaakt, 29 weken exact (en +9 kg...)

Afbeelding

Afbeelding

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 16:33

mooi buikje, Angelique! Je bent mooi zwanger :j