Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

) en heb berg cadeautjes gehad! allemaal leuke dingetjes voor mn kamer, een lekker luchtje en 2 kussens voor op mn bank en een fijne plaid!

is gezien de hoeveelheid spullen die nu mee moeten naar Rotterdam wel erggg aantrekkelijk 

Hoop voor je dat je vandaag lekker rustig aan kan doen.
Ik ben momenteel aan het werk en heel mijn neus zit dicht, moet echt door mijn mond ademen en dat is vermoeiend.....Heb echt zo'n snothoofd en voel me heeeeeel zielig....
(Heerlijk, dat zelfmedelijden af en toe
) 
, alleen op Nieuwjaarsdag heb ik piket. Dus als er dan iemand ziek word dan mag ik op Nieuwjaarsdag toch komen werken......

Sorry dat ik het zeg, maar hij verdient jou écht niet!
En daarna naar m'n ouders. Gaan wild konijn eten, paprikasaus, gebakken aardappeltjes, doperwtjes en zelfgemaakte appelmoes
! Op die manier is het wel heel makkelijk ruziemaken. Ik heb ook wel last van iets overgewicht, maar mijn vriend hoeft zo'n opmerking echt niet te plaatsen! Dan is het huis te klein en dat weet hij. Goed ruziemaken is heel moeilijk en dit soort uitspraken horen niet thuis in een goed ruzie. Dit is gewoon iemand kleineren.
nu omkleden en ff zitten
kop op meissie, dit doet idd flink zeer om zo naar je hoofd te krijgen zeg. Heel onaardig van hem... probeer nog wel lekker te genieten vandaag bij je oma en voel je absoluut niet schuldig over die frietjes! Na Kerst gaan we er gewoon weer keihard tegenaan! Dikke knuffel!

woede is alweer wat gezakt, moet er ook gewoon irl met hem over praten en niet over de foon 
roep het al sinds vorig jaar dat ik af moet vallen maar kom alleen maar gestaag aan, op de een of andere manier kan ik de discipline niet vinden 
Dat is zijn karakter gewoon. Ben ook wel blij dat hij nu echt weer de oude begint te worden. Want het zat me niet zo lekker al die gedragsveranderingen van hem.. Nu heb ik tenminste het idee dat hij t echt naar z'n zin heeft en zich goed voelt. xingridx schreef:dankjulliewel meidenwoede is alweer wat gezakt, moet er ook gewoon irl met hem over praten en niet over de foon
Angelique, 'dat uiterlijk komt wel weer' geloof ik niet zo meer inroep het al sinds vorig jaar dat ik af moet vallen maar kom alleen maar gestaag aan, op de een of andere manier kan ik de discipline niet vinden
Maar goed, moet daar nu ook niet over gaan piekeren, word k alleen maar depri van..
Ga me zo maar es aankleden en richting oma