Maar ja dat buikvet is denk ik het grootste probleem..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar ja dat buikvet is denk ik het grootste probleem..
Mocca schreef:Planning;
O: Schaaltje magere joghurt met cruesli
T: Plakje ontbijtkoek
L: 1 wit broodje cornedbeef, 1 volkorenboterham halvajam, 1 plakje paasstol
T: Appel
A: Gekookte aardappels, koolraap en iets van vlees
T: Kiwi

Daarna nog 20 minuten met hem gestapt, hij stond zo te stomen. 

)

Ik heb ook 1 paaseitje op.
Ik MOEST 'm proeven van een vriendin, nou, oké.
Nou jullie het zo over paaseitjes hebben krijg ik ook trek in een paaseitje. Jullie werken niet zo heel erg mee.
hoop dat het er niet te veel worden die moeten trakteren anders moet ik straks zoveel weerstaan
flair schreef:haha dat heb ik toch ook suepergirl... afvallen als je niet te zwaar bent is het moeilijkst. Toen ik rond de 80 kg was en veel ging sporten vlogen de eerste 10 kg er zo af in 1,5 maand tijd. Nu gaat er gewoon niks af omdat het vet eerder omgezet wordt in spier bij het sporten en dan wordt je alleen maar zwaarder.
. Het enige wat wel doorgaat is het veranderen van mijn lichaam in vorm, ik word slanker en slanker zonder kilo's kwijt te raken
.

Ik ben gewoon breed gebouwd, en blij ben ik er niet mee.
Zit in de familie, want mijn moeder is hartstikke licht (56 kilo bij 1.76), maar heeft ook maat 42 van broeken.
Sizzy schreef:Mijn dagplanning:
O: magere yoghurt met cruesli light (6%vet)
T: appel
L: twee bruine boterhammen met appelstroop en smeerkaas 20+ met tomaat en een cup a soup chinese tomaat
T: 2 trosje druiven en een mandarijn
D: maaltijdsalade met kip van de AH
- paardrijden
RaQuKA schreef:Nou als je slanker en slanker wordt maken die killotjes toch ook niet meer uit, ik bedoel alleen jij ziet de kilo's staan op de weegschaal en iedereen ziet jouw figuur

) 
*trots* Er lagen allemaal lekkere broodjes, helaas allemaal van bladerdeeg met vette troep ertussen, en er lag een zooi chocola, snoep en chips... niks gezonds te vinden, en dat in een ziekenhuiskantine. Ik heb apart gevraag naar een bruin broodje

[nouja bijna dan]

Ik moet echt weer ergens die drive vandaan halen!! Gelukkig heb ik lekker gereden. Morgen maar fanatiek fitnessen....@Mocca: damn, ik pas nu in een maat 38 met 61 kilo en ik ben zeker niet tevreden! Maar ja, ik ben ook maar 1.63 en ik heb echt zooo'n stevig gebouwde benen... zou dat ooit nog weggaan?