Wie gaat er mee op dieet???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kizz_rianne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 14:36

Tsja, ergens in mijn buik zit vast ook wel een spier. Maar ja dat buikvet is denk ik het grootste probleem..

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 16:32

Mocca schreef:
Planning;
O: Schaaltje magere joghurt met cruesli
T: Plakje ontbijtkoek
L: 1 wit broodje cornedbeef, 1 volkorenboterham halvajam, 1 plakje paasstol
T: Appel
A: Gekookte aardappels, koolraap en iets van vlees
T: Kiwi

Op de paasstol na best een nette dag.

Genoeg beweging gehad ook, geprobeerd een panisch paard te longeren, wat dus meer neerkwam op erachteraan rennen als meneer zich weer eens losgetrokken had. Daarna nog 20 minuten met hem gestapt, hij stond zo te stomen.
Dus ook weer een uur gefietst naar stal.

Zometeen ook nog werken, dus ook beweging.

Morgen wegen...

Karin_deB

Re: Wie gaat er mee op dieet???

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 16:42

Zoo ben er ook weer, mijn dag:

O: 3 crackers met hagelslag (broodvervangende crackers )
1ste pauze: 1 boterham met kaas
2de pauze: 1 boterham met kaas
T: 2 Volkoren kaakjes
A: Bakje cruesli met joghurt

Ben vandaag ongesteld geworden vandaag alleen die cruesli. Heb altijd de 1ste dag last van mn buik, dus morgen eet ik weer normaal avondeten

Enn die 1ste pauze en 2de pauze is mn lunch, 1ste pauze 11 uur, 2de pauze 10 over 1. Normaal at ik allebei mn boterhammen in de 1ste pauze, maar heb nu maar besloten het te verspreiden

Owjaa en heb gezondigd, met 1 paaseitje

NEtjes toch (A)

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 16:53

Owja. Ik heb ook 1 paaseitje op. Ik MOEST 'm proeven van een vriendin, nou, oké.

__Nathalie__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 16:57

ik heb net ook gezondigd, het tosti gegeten

vanaaf weer 2 uurtjes les geven dus het er af sporten vanavond zit er ook niet meer in

kizz_rianne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 16:58

Nou jullie het zo over paaseitjes hebben krijg ik ook trek in een paaseitje. Jullie werken niet zo heel erg mee.

Karin_deB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 17:03

Of we werken juist wel mee! Als wij het er over hebben en jij kan de verleiding weerstaan, is dat super!

kizz_rianne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 17:03

Verleiding genoeg zonder jullie hoor!

__Nathalie__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 17:06

vorge week heb ik nog paas eitjes op.
Ik geef les bij mij op de manege op dinsdag avond en zaterdag heel de dag, en zaterdags heb ik de hele dag kids die het te veel moeite vinden om elke keer te kijken of ze op het goede been rijden en omdat ik het iets zat was om het continu te moeten zeggen heb ik met ze afgesproken dat ze de week er na moeten trakteren als ze op het verkeerde been rijden. 1 moest er dus trakteren en kwam met een zak paaseitjes aan hoop dat het er niet te veel worden die moeten trakteren anders moet ik straks zoveel weerstaan

kizz_rianne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 17:06

whaha

Ilse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 17:12

flair schreef:
haha dat heb ik toch ook suepergirl... afvallen als je niet te zwaar bent is het moeilijkst. Toen ik rond de 80 kg was en veel ging sporten vlogen de eerste 10 kg er zo af in 1,5 maand tijd. Nu gaat er gewoon niks af omdat het vet eerder omgezet wordt in spier bij het sporten en dan wordt je alleen maar zwaarder.

Bleh dat heb ik ook, nu ik op de 68 zit gaat er niks meer vanaf . Het enige wat wel doorgaat is het veranderen van mijn lichaam in vorm, ik word slanker en slanker zonder kilo's kwijt te raken .
Achja

O: Fruit n Fiber met magere melk
T: -
L: 2 volkorenboterhammen met Becel light en 20+ kaas en een mandarijn
T: Mandarijn en een (grote) smoothie van sinaasappels en aardbeien (van de V&D, was in de stad)
D: Stamppot rauwe andijvie met spekjes en een boomstammetje (vlees). Als toetje een bakje Optimel yoghurt.

Karin_deB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 17:15

Nou als je slanker en slanker wordt maken die killotjes toch ook niet meer uit, ik bedoel alleen jij ziet de kilo's staan op de weegschaal en iedereen ziet jouw figuur

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 17:23

Ik baal er nog steeds van dat mijn figuur níet mee wil werken.
Weeg nu 62.5 kilo, maar broekmaat is nog altijd 42. Terwijl vriendinnen die ook rond dit gewicht zitten, of zelfs zwaarder zijn, in een 36 of 38 passen. Ik ben gewoon breed gebouwd, en blij ben ik er niet mee. Zit in de familie, want mijn moeder is hartstikke licht (56 kilo bij 1.76), maar heeft ook maat 42 van broeken.

Zucht, ik wil in een 38 passen.

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 17:27

Sizzy schreef:
Mijn dagplanning:

O: magere yoghurt met cruesli light (6%vet)
T: appel
L: twee bruine boterhammen met appelstroop en smeerkaas 20+ met tomaat en een cup a soup chinese tomaat
T: 2 trosje druiven en een mandarijn
D: maaltijdsalade met kip van de AH
- paardrijden

*goede* aanpassing
Gaat goed vandaag!

kizz_rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 17:32

RaQuKA schreef:
Nou als je slanker en slanker wordt maken die killotjes toch ook niet meer uit, ik bedoel alleen jij ziet de kilo's staan op de weegschaal en iedereen ziet jouw figuur

Jaa dat klopt.. Maar het is gewoon wat oventuigender als de weegschaal wat minder aangeeft dan de week ervoor.

Karin_deB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 17:48

Jaa dat is inderdaad wel wat overtuigender

Nu misschien een hele rare vraag, lach me aub niet uit
Maar is er ook een manier om je borsten 'te laten afvallen' . Ik heb namelijk nu Cup C, maar ik vindt het gewoon niet bij me passen, een heleboel truitjes staan me ook niet ed. Heb ze liever gewoon een cup kleiner.Dan zou ik me een stuk zekerder voelen denk ik. Zouden daar nog andere manieren voor zijn dan borstverkleining ?

Ilse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 17:56

Het eerste wat bij mij afvoel waren mijn borsten, ik zou nu zelf bh-loos door het leven kunnen als ik zou willen

Karin_deB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 17:58

Maar dat is toch alleen als je echt 'veel' kilo's afvalt, dus dan denk ik aan meer dan 10 kilo ofzo ?(niet beledigend bedoeld, dus ook absoluut niet zo opvatten )

XJuul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 18:13

Het is geworden... ondanks mijn ziekenhuisstress en het lange wachten daar van vandaag heb ik daar maar 1 bruin pistoletje met kaas weggewerkt en een flesje bronwater *trots* Er lagen allemaal lekkere broodjes, helaas allemaal van bladerdeeg met vette troep ertussen, en er lag een zooi chocola, snoep en chips... niks gezonds te vinden, en dat in een ziekenhuiskantine. Ik heb apart gevraag naar een bruin broodje

O: kellogs special K met magere melk.
T: 1 volkoren boterham met vruchtenhagel en een rijstwafel
L: 2 volkoren crackers met kipfilet, 1 volkoren broodje met jam.
T: 1 bruin pistoletje met kaas.
A: 2 geroosterde volkorenboterhammen, beetje kipshoarma, rauwkost, kippensoep.
T: ananas en een pruim.

kizz_rianne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 18:13

Hmm, geen kinderen krijgen? Dan worden ze iig niet groter.
Verder denk ik dat je gewoon moet lijnen. Net als met je buik kan je wel oefeningen doen, maar daarmee vorm je spiermassa en krijg je geen vet weg..

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 19:16

Het is niet te geloven....
Heb vandaag gewoon helemaal geen aanpassingen hoeven maken aan mijn planning!

Heb nu mijn buikje weer gevuld met avondeten. Straks nog m'n jonge paardje even rondsturen en daarna met m'n andere paardje een uur dressuurles.

fourth

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 19:34

Moooii ik heb me eindelijk weer aan mn planning gehouden [nouja bijna dan]

O: 2 boterhammen/cappuccino/groene thee
L: Salade [ijsbergsla, wortelslierten, slankie geraspte kaas, pittendingen, uitjes], 3 knackebrotjes, koniginnesoep en gestoomde broccoli.
T: Kwark / Appel
A: Berg doperwten, 2 vegetarische burgers en daarna nog een cappuccino

Simbaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 20:39

Bij deze meld ik me aan
Ik ben niet veel te dik, eigenlijk helemaal niet, maar ik wil het voor zijn. Nou ja, mijn moeder wil het voor zijn

Maar ik ben dus met mijn moeder naar een dietiste geweest en die kwam met een best wel interessant verhaal. Ik weet niet of het al eregns beschreven staat in dit topic, want ik heb hem niet helemaal doorgelezen
Maar zij zei dat het meerendeel van de mensen met overgewicht te dik was, omdat deze mensen te weinig aten. Of in ieder geval het verkeerde. Als je gezond eet, kan je heel veel eten. Want als je lichaam te weinig eten binnenkrijgt, slaat het al het eten dat het binnenkrijgt op. Dit wordt dan de vetlaag. Het heeft dus geen zin om weinig te eten. Zo zei mijn dietiste.
Ik heb dan nu ook een dieet waarbij ik 6 keer per dag moet eten en ook best veel!
s'Ochtens moet ik 4 boterhammen eten en tussen de middag 5! En ik ben helemaal niet zo groot (1.64)

Meerdere mensen die ik ken hebben dit dieet gevolgd en zijn er ook echt heel veel mee afgevallen.
Het klinkt allemaal misschien een beetje raar en omngeloofwaardig, maar het werkt echt. Wel moet je er heel veel bij sporten. (3 keer per week een uur)

Ik ben er vandaag mee begonnen en heb heel de dag geen honger gehad. Ik hoop dat het zo blijft

sapki

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 20:56

Haai!
Gebruiken hier ook mensen het programma van www.valtaf.nl? Ik ben daar vandaag mee begonnen maar nu heb ik een vraagje:
Bij mijn grafiek staat alleen een rose balk, dat betekend alleen caloriën gegeten en niks verbrand maaaaar ik heb wel een half uur gespind en naar school gefiets en paard gereden, dus zou ik toch wel wat caloriën verbrand moeten hebben, hoe werkt dit??
Dank jullie wel!!
Trouwens:
O: bakje muesli met melk
L: twee bruine boterhammen en een appel+halve liter water
T: een beetje huzaren salade
A: Andijviestampot met een saucijsje

Girley_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 21:24

Ik heb een stuk appeltaart op Ik moet echt weer ergens die drive vandaan halen!! Gelukkig heb ik lekker gereden. Morgen maar fanatiek fitnessen....@Mocca: damn, ik pas nu in een maat 38 met 61 kilo en ik ben zeker niet tevreden! Maar ja, ik ben ook maar 1.63 en ik heb echt zooo'n stevig gebouwde benen... zou dat ooit nog weggaan?