Gisteren heeft mijn man abon Ikan gemaakt,Jeugd sentiment op een witte boterham, Vanavond aten we rijst, bonen, komkommer in het zuur en gerookte makreel ( die heeft mijn man gisteren gerookt),
Even inhalen van afgelopen dagen:Maandag andijvie stampot Dinsdag curry madrasVandaag jachtschotel met gehakt
Lay_D schreef:Gisteravond, [ [url=m/IRoAho.jpg]Afbeelding[/url] ]Vanavond, was al begonnen.[ [url=m/Xj82E7.jpg]Afbeelding[/url] ]Heb je wel netjes gedeeld?
DideH schreef:Lay_D schreef:Gisteravond, [ [url=m/IRoAho.jpg]Afbeelding[/url] ]Vanavond, was al begonnen.[ [url=m/Xj82E7.jpg]Afbeelding[/url] ]Heb je wel netjes gedeeld? Jaaa zeker, hij mocht de laatste hap biefstuk
En wat doe je dan op een broodje rookworst?Vandaag Beenham, broccoli met kaassaus en aardappel partjes (van de lidl uit de diepvries zeker een aanrader)
Snacks to shareEindelijk een crompouce uitgeprobeerdEn vanavond spinazie stamppot met gebakken champignons (wat ziet het er op de foto goor uit zeg)
friezenfan2 schreef:En wat doe je dan op een broodje rookworst?Vandaag Beenham, broccoli met kaassaus en aardappel partjes (van de lidl uit de diepvries zeker een aanrader)[ [url=m/J2lyPb.jpg]Afbeelding[/url] ]Ik had nu met mayo ketchup en gefrituurde uitjes, smaakte prima!
En vandaag tortellini met puntpaprika en courgette. Als kind aten we met regelmaat tortellini, dit doet met denken aan toen.Alleen wist ik zeker dat ik 2 zakken moest gebruiken en nu heb ik dus heel veel tortellini over.
Heb je een recept van de ovenschotel, pablo?Van de afgelopen dagen:Avg met kipschnitzel en een salade van komkommer en radijs. Traybake gnocchi, kip en courgette.