[HK] Wij gaan voor strak in badpak! Bokkers op dieet deel 8!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xingridx

Re: [HK] Wij gaan voor strak in badpak! Bokkers op dieet deel 8!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 11:20

Idd jij ook Nanka, fijne feestdagen!

bwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah :roll:

*zo, dat ben ik ook weer kwijt :+ *

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 11:26

Hihi heb je geen zin meer :P

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 11:44

nee, vind dit ecth bagger werk :=
Zit zoveel uitzoekwerk in, en iedereen die je nodig hebt is er vandaag natuurlijk niet :roll:

Maar *\o/* oma's kerstcadeautjes blijken allebei toch binnen te zijn ook al had ik geen bevestiging gehad van de kruidvat, dus dat is een mazzeltje! Zusje belde net, hadden een foto en een kalender af laten drukken van Barcelona, en de foto was er wel een bevestiging van gekomen, maar van de kalender niet. Maar gelukkig waren ze er toch allebei! net op tijd :+

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 11:52

Oh dat is fijn!

Ja, veel mensen zijn volgens mij vrij. Vanmorgen was het echt heul rustig op de weg. Kon het altijd maar zo zijn, kan ik lekker doorscheuren :D

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 13:43

jeuj, we mogen hier al om 4 uur naar huis :D

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 14:50

Oh das lekker ingrid! Ik hoop dat ik vanmiddag ook beetje op tijd naar huis kan :)

Net kerstlunch gehad, was gezellig :j

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 20:43

Zo, kon lekker om half 4 naar huis. Daarna even naar Gadget geweest en wat grondwerk met hem gedaan :)

Vriendje had heerlijk gekookt en super opgeruimd!! :oo :D Nu de tafels voor zaterdag goed gezet en vanavond lekker relaxen op de bank. Morgen rijden we tegen uurtje of 11:00 richting schoonouders in Terneuzen en zaterdagochtend rijden we weer terug naar Den Haag, die middag komt mijn familie naar ons toe :)

Hele fijne dagen allemaal! :*

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-09 01:42

Goedenacht

Heb nog niet bijgelezen. Net thuis van ´t werk. Pfff heb t wel gehad nu, licht wat hoofdpijn ook heel de avond.
Vandaag eerst van 7 tot 12.30u bij gezin met t gehandicapte meisje gewerkt en toen even naar stal en daarna van 15 tot 22.30 bij de woongroep gewerkt. Daarna nog poosje zitten kletsen met de nachtdienst, vandaar nu net pas thuis.

En de ma en di ook al erg lange dagen gemaakt. En al 4 dagen half7 op.
Morgen slaap ik ieder geval uit! :P Dan even knollie rijden (stappen) en smiddags naar m'n ouders.

Fijne feestdagen allemaal!

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-09 11:18

dammit, iedereen lekker aan het kerstontbijt en ik zit weer literatuurstudie voor mijn opleiding te doen :roll:

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-09 11:21

Morgen allemaal, heb deels bijgelezen. Gister gewoon tot half vijf gewerkt en ik mote zeggen het grooste deel van de dag was het knetterdruk. Gelukkig nu 3 dagen vrij. Vanmiddag naar mijn ouders om te gourmetten. We gaan ook wel es 's ochtends al en dan om een uur of vijf even heen en terug naar huis om de paarden te voeren maar de wegen zouden glad worden dus ik voer een uurtje eerder en gaan we dan die kant op.

Gister ipv fysio 1,5 uur vollybal gespeeld, was leuk en ging goed. We hebben 2-1 gewonnen van de therapeuten

BA succes met je studeren

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-09 12:44

jullie hadden nog verbouwingsfoto's tegoed. foto's zijn niet zo mooi omdat ze met mijn telefoontje zijn gemaakt. kon de gewone camera niet vinden :+

de badkamer:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

de woonkamer:
Afbeelding

met paarse wand en paarse trap
Afbeelding

de keuken:
Afbeelding

Afbeelding

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-09 12:58

Wauw!!! Het ziet er echt prachtig uit!! Vind het nisje in de badkamer echt heel gaaf en origineel :j mooie vloer in de woonkamer zeg! En echt een heerlijke keuken :Y) zou er zo gaan wonen :D

Wij zitten inmiddels in de auto, nu bij bergen op zoom. Nog drie kwartier en dan zijn we bij schoonouders :-)

Geniet van je vrije dag pivanti!

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-09 12:58

je mag wel komen logeren hoor!
have fun vandaag sizz.

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-09 13:00

:D

Jij nog druk aan de studie? Of klaar voor vandaag?

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-09 13:01

:wave: Ik lees wel mee, maar ben een beetje kort van stof :o Ben gruwelijk verkouden, knallende koppijn en snuit inmiddels bloed :+ Nu dikke ruzie met m'n moeder omdat die net de dokter heeft gebeld terwijl ik dat niet wilde :\ Leuk joh, kerst :7 (niet mijn tijd van het jaar dit :n )

Wow wat wordt je huis prachtig angelique!! Echt heel mooi :j :D

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-09 13:04

Hè bah wendy! Beterschap! Hoe is het met flirt? :-P
Laatst bijgewerkt door Sizzy op 25-12-09 13:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-09 13:04

Dankje :)
Ben de flirt een beetje zat geloof ik :o

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-09 13:05

Haha ja is de liefde over :D

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-09 13:08

Mwa liefde was 't nog niet eens :)) Maar ik irriteer me een beetje :o
Hij wilde dit weekend hierheen komen, ik wilde dat niet, hij zag 't probleem niet, ik wel, hij zag toch écht het probleem niet :+
Of ik krijg een smsje.. ben aan het werk, stuur niks terug, krijg 2 uur later nóg een smsje... En dan verdom ik het dus alleen daarom al om wat terug te sturen :o

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-09 13:11

Oh gevalletje ik vermaak me niet allen en wil dat jij niet zonder hem kan dus sms meteen terug anders word ik paranoïde :+

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-09 13:16

mwa volgens mij vermaakt ie zich wel, das het punt niet, maar volgens mij ziet ie zichzelf al helemaal handjes vasthouden bij m'n ouders op de bank en dat is niet helemaal de bedoeling :=
en hij gaat nogal veel naar de kroeg (3 keer per week ofzo) en nou moet ie dat lekker zelf weten, maar dat ie het niet respecteerd dat ik dat niet doe is ook nogal een afknapper := naja zo zijn er wat van die dingetjes dat ik denk van mwa laat maar O:) :)) Achhh ben ook niet op zoek :P Heb genoeg gezeik meegemaakt, maar ben ergens wel blij dat ik me toch weer enigszins ergens voor heb durven openstellen (ipv meteen heel hard wegrennen zoiets van ik zie wel hoe het loopt := )

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-09 13:36

Ik heb van de week een paar foto's gemaakt (was wel al een deel van de sneeuw weg, maar was het weekend niet op texel)
Afbeelding
Afbeelding
Tryggur vind dit weer heerlijk :) Als ie ook een strook gras erbij krijgt gaat ie de sneeuw weggraven op zoek naar grassprietjes, heel leuk om te zien :j

Het uitzicht van de poonie :P
Afbeelding

We hebben hier plaatselijke sneeuw :') :))
Afbeelding
Afbeelding

De kruiwagen en scheppen lagen onder die hoop sneeuw... M'n pa probeerde het uit te graven en sloopte toen de schep :')
Afbeelding
Afbeelding

Sneeuwpop voor de Epplejeck in eindhoven :))
Afbeelding
(niét zelf gemaakt dus)

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-09 13:45

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-09 14:15

Sizz, ja dat doe ik zeker genieten van m´n vrije dag! Ik werd eerst om 6u wakker (zo laat werd ik de hele week al wakker dus was inmiddels automatisme ;)) En daarna werd ik 12u wakker! Pff Ik slaap echt nooit zo lang uit.
Veel plezier vandaag bij je schoonouders

Angelique, zelfs met kerst hard aan de studie! Maar je had toch wel even kerstontbijt kunnen eten?
Je huis is mooi geworden zeg! Moet wel een fijn gevoel zijn, dat het nu allemaal af is!!

Wendy, ja als je je nu al irriteert aan die flirt is dat niet best ;) haha
Beterschap! Balen dat je net met de kerst ziek bent. Wat zei de dokter dan?
Leuke foto's, je knollie heeft een fijn plekje! :) Staat hij alleen?

Imre, Leuk die eerste foto! En die laatste is erg mooi!

Ik wilde nu eigenlijk nog naar m'n knollie maar t regent behoorlijk nog.. bahh! En zou 15u a 15.30 bij m'n ouders zijn (want me ma zit in de nachtdienst) M'n zusje en vriend komen ook en nog een kennis en m'n jongste zusje woont nog thuis.
Gaan vanavond gourmetten.

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-09 14:25

Ik ben niet ziek O:) Ik ben verkouden :Y) (ok, duurt al anderhalve week en snuit inmiddels bloed, maar ik ben niét ziek xD )
Had zo'n assistente aan de telefoon "Dan moet je even neusspray bij de drogist halen" "Ja goh het is kerst, de winkels zijn dicht" "Oh maar bij de apotheek kan niet zonder recept, kan je het niet ergens anders halen?" "Euhhh nee, alles is dicht, want het is kerst :+ " "Oh, dan laat ik de dokter wel even een recept uitschrijven en kun je het vanmiddag bij de apotheek halen" ja goh :') Moeilijk gedoe :=

Hij staat idd alleen :j Hij had vroeger wel een vriendje, maar die hebben we naar Zweden gebracht nadat de eigenaren daarheen zijn geëmigreerd. Hij is eigenlijk altijd heel makkelijk als ik hem met cursussen bij andere ijsjes in het land gooi, nooit problemen gehad. Maar hebben er hier een new forest pony bij gezet en die schopte hij het land uit :o Dus die hebben we uit elkaar gehaald. Hij staat nou al een paar jaar alleen in z'n landje, en heb niet het idee dat hij het echt mist, want hij kan wel gewoon over z'n draadje heen met andere paarden knuffelen en laat 'm ook weleens in de bak met anderen spelen :)

Hier ook regen :j
Redt je 't niet om even langs je paard te gaan dan nog? :)
Wel gezellig zo met een groep gourmetten :j
Ik ga vanavond ook met m'n ouders gourmetten :9 (net als half nederland :)) )