bwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

*zo, dat ben ik ook weer kwijt
* Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

*

oma's kerstcadeautjes blijken allebei toch binnen te zijn ook al had ik geen bevestiging gehad van de kruidvat, dus dat is een mazzeltje! Zusje belde net, hadden een foto en een kalender af laten drukken van Barcelona, en de foto was er wel een bevestiging van gekomen, maar van de kalender niet. Maar gelukkig waren ze er toch allebei! net op tijd

Nu de tafels voor zaterdag goed gezet en vanavond lekker relaxen op de bank. Morgen rijden we tegen uurtje of 11:00 richting schoonouders in Terneuzen en zaterdagochtend rijden we weer terug naar Den Haag, die middag komt mijn familie naar ons toe
Dan even knollie rijden (stappen) en smiddags naar m'n ouders.
mooie vloer in de woonkamer zeg! En echt een heerlijke keuken
zou er zo gaan wonen
Ik lees wel mee, maar ben een beetje kort van stof
Ben gruwelijk verkouden, knallende koppijn en snuit inmiddels bloed
Nu dikke ruzie met m'n moeder omdat die net de dokter heeft gebeld terwijl ik dat niet wilde
Leuk joh, kerst
(niet mijn tijd van het jaar dit
)

Maar ik irriteer me een beetje 

naja zo zijn er wat van die dingetjes dat ik denk van mwa laat maar
Achhh ben ook niet op zoek
Heb genoeg gezeik meegemaakt, maar ben ergens wel blij dat ik me toch weer enigszins ergens voor heb durven openstellen (ipv meteen heel hard wegrennen zoiets van ik zie wel hoe het loopt
) 

Als ie ook een strook gras erbij krijgt gaat ie de sneeuw weggraven op zoek naar grassprietjes, heel leuk om te zien 

) En daarna werd ik 12u wakker! Pff Ik slaap echt nooit zo lang uit.
haha
Staat hij alleen?
Ik ben verkouden
(ok, duurt al anderhalve week en snuit inmiddels bloed, maar ik ben niét ziek xD )
" "Oh, dan laat ik de dokter wel even een recept uitschrijven en kun je het vanmiddag bij de apotheek halen" ja goh
Moeilijk gedoe 
Hij had vroeger wel een vriendje, maar die hebben we naar Zweden gebracht nadat de eigenaren daarheen zijn geëmigreerd. Hij is eigenlijk altijd heel makkelijk als ik hem met cursussen bij andere ijsjes in het land gooi, nooit problemen gehad. Maar hebben er hier een new forest pony bij gezet en die schopte hij het land uit
Dus die hebben we uit elkaar gehaald. Hij staat nou al een paar jaar alleen in z'n landje, en heb niet het idee dat hij het echt mist, want hij kan wel gewoon over z'n draadje heen met andere paarden knuffelen en laat 'm ook weleens in de bak met anderen spelen 

(net als half nederland
)