Sizz, ja dat veulen zal er inderdaad al even zijn inderdaad! Zal straks even zoeken naar de foto's
Angelique! Heeeeyyy!! Ja het gaat wel goed. Druk met werken en paard. School niet zo goed... Heb nog geen onderzoeksplan ingeleverd.. want leraar wilde ook nog bedrijfskundige erbij blablabla.. en voor ik 't wist was de datum van inleveren alweer voorbij.. En van de drie herkansingen paar weken geleden, heb ik er 1 gehaald. Een kan ik volgende periode nog een keer herkansen en de andere (dat stomme belastingrecht) pas volgend jaar weer in okt ofzo. Dus heb er sowieso nog een half jaar bij tot februari. Nu nog even snel veel verslagen afmaken voor het einde van het jaar. Zodat ik dat half jaar alleen nog scriptie en dat ene examen moet.
En als ik dan klaar ben wil ik toch eens kijken of ik niet ergens op een school voor kinderen met een beperking kan werken en intern een opleiding kan doen.
En hoe is het met jou? Was de wintersport leuk? (is alweer even geleden ondertussen.. maar daar ben ik gebleven haha) En met de nijntjes? En vordert het al aardig met jou studie?
Paulien, wat fijn dat het goed ging in de buitenbak en in het bos
Patricia, beterschap..
En hebben jullie nog gemeet eind april??