Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
. Nu ja ik studeerd half september af. Promotor heeft vorige week mijn thesis teruggeroepen de gfdiugao"urfç"&!ràço&"ué ... Ben nu aan het twijfelen of om toch maar de ITsector in te gaan (programmeren echt wel), headhunting of toch preventie ... Allemaal moeilijk
Sash schreef:Mag ik ook meedoen?
Ik ben Saskia, 1.70, 74 kilo en streefgewicht is 65. Ben net begonnen met diëten. Na 4 maanden vakantie ben ik flink aangekomen en alles zit strak. Doe nu het brood dieet dus de ene dag brood en de andere dag gewoon gezond. ben benieuwd...
Is het niet beter om gewoon elke dag gezond te eten?

Ken het niet... 
Ben momenteel verslaafd aan aardbeiden!
Hmmmm!
. Ik denk dat ze nog wat dingentjes herhaald, om zeker van te zijn dat het gaat lukken. Hierna krijg ik ook nog intesieve begeleiding, zo'n 2,5 uur per dag lopen ongeveer 2 weken lang
goed voor de lijn haha.
Citaat:O: Cornflakes met halfvolle melk
T: Halve galia meloen
L: 2 vb met gebakken ei of met kaas en komkommer
T: Appel
T: 2 plakjes ontbijtkoek
A: Vegetarische bami
T: Yoghurt of een waterijsje denk ik
Welshcobfan schreef:de macelnacho: een goddelijke hamburger belegd met 3 nacho chips en heerlijke saus van de macdonalds.
*kwijl*
nanka schreef:Welshcobfan schreef:de macelnacho: een goddelijke hamburger belegd met 3 nacho chips en heerlijke saus van de macdonalds.
*kwijl*
Oh klinkt lekker. Die moet ik ook proberen![]()
Ik kom gelukkig niet zo vaak bij de SnackDonalds, maar die heb ik al wel gegeten. Hmm.
superveel zin in!
en dan is na 2 happen m'n eetlust weer weg. Let dus maar niet op mijn dag.
Ga maar lekker uitzieken!
Heb kipsatéetjes gemaakt, met marinade, lekker en mager. En verder neem ik een worstje oid. En heb voor bij het stokbrood aïoli gemaakt, uit een zakje, en heb het aangemaakt met water en die extra light mayonaise van maar 11 calorieen per eetlepel, dus het is geen eens een slecht sausje!
iets verder weg haha