Wie gaat er mee op dieet???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

__Nathalie__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 09:45

dankje, moet wel zeggen dat het moeilijk is hoor, omdat ik elke dag wil sporten doe ik dat thuis in mn eigen fitness zaaltje maarja daar sta je dan wel in je remie, en dan is het wel ff door trappen om het vol te houden meerdere mensen motiveerd wel beter maarja tijd en geld voor de sport school heb ik niet

Sizzy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 09:47

Relaxed dat je dat thuis kunt doen. Wat voor oefeningen doe je thuis?

Sue_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 09:54

Wat super Breitling.... Jeetjemina ik heb echt zoveel bewondering voor jullie!! Kom ik aan met mijn 5 kilootjes die ik maar hoef af te vallen.

__Nathalie__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 09:58

Heb een cross trainer staan, een home trainer, de abb swing, nog z'n buikspieren apparaat en nog zo'n groot apparaat maar heb geen idee hoe dat heet. (komt ook van de tv) dan zit je op een soort plankje die over het apparaat rolt als je aan de hendels trekt (kun je zo'n beetje alle spieren in je lijf mee trainen) wil eigenlijk nog heel graag een hardloop band maarja die zijn zo duur (paps betaald het dan wel maarja die vind ze ook erg duur) Als ik straks nog wat meer kwijt ben ga ik wel door het bos hardlopen ofzo

XJuul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 09:59

haha dat heb ik toch ook suepergirl... afvallen als je niet te zwaar bent is het moeilijkst. Toen ik rond de 80 kg was en veel ging sporten vlogen de eerste 10 kg er zo af in 1,5 maand tijd. Nu gaat er gewoon niks af omdat het vet eerder omgezet wordt in spier bij het sporten en dan wordt je alleen maar zwaarder.

Sizzy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 10:08

De laatste kilo's wegen het zwaarst

XJuul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 10:11

Oh ja, mijn planning:

O: kellogs special K met magere melk.
T: 1 volkoren boterham met vruchtenhagel.
L: 2 volkoren crackers met kipfilet, 1 volkoren broodje met jam.
T: ? plakje ontbijtkoek of fruit.
A: 2 geroosterde volkorenboterhammen, beetje kipshoarma, rauwkost, kippensoep.

Veel te weinig... kom maar op 800 kcal dus er komt nog wel wat bij, dat bedenk ik in de loop van de dag wel Moet om 13.00 gaan rijden naar het ziekenhuis in Beverwijk en ben dan pas rond 17.00 thuis dus heb geen idee wat ik daar tussendoor zal wegwerken Probeer het wel gezond te houden.

Vanavond wel weer spinnen!

Jamy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 10:34

Welkom Breitling!
Goed hoor dat je zoveel afgevallen bent al! Wat eet je zo al op een dag?

Mijn dag:
O: halfvolle melk met fruit en fiber.
T: 2 plakjes ontbijtkoek met pindakaas
L: broodje met appelstroop of kipfilet ofzo. en appel.
T: ? moet proefdraaien op mn nieuwe werk, hopelijk wordt het wat!
D: ?

En vanavond moet ik Utah dan nog rijden.
Morgen ochtend wil ik gaan hardlopen. Zou het gister doen, maar vriendje bleef slapen en dat ging dus niet door

__Nathalie__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 10:43

oww ik eet helemaal niet met regelmaat, ik eet wat dat betreft heel slecht

meestal is mn eerste eten pas bij de lunch en dan ligt het er aan hoeveel honger ik heb wat ik eet, als ik geen honger heb eet ik een banaan of appel als ik wel honger heb een broodje met mager beleg.
en soms zelfs pas eind van de middag mn eerste eten

savonds eets ik ook meestal of wat mager vlees, of brood of iets als nasi/bami/chickentonight/ soep of gewoon alleen een fruit salade en kan zo even niet op meer dingen komen.

en ja je leest het goed ik eet geen groente

ik eet over het algemeen wel redelijk veel fruit tussen door. Maar zoals je ziet eet ik niet met regelmaat en dat zou ik eigenlijk wel moeten doen. Ik eet nu meer wanneer ik honger heb niet wanneer ik zou moeten eten

fourth

Re: Wie gaat er mee op dieet???

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 10:51

Jeuj Pasen is voorbij!

O: 2 boterhammen/cappuccino/groene thee
T: Appel
L: Salade [ijsbergsla, wortelslierten, slankie geraspte kaas, pittendingen, uitjes], 3 knackebrotjes, koniginnesoep en gestoomde broccoli.
T: Kwark / Appel
A: Groente, veel groente , en een vegaburger. En salade als ik nog honger heb,.

XJuul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 11:31

Dat is inderdaad niet goed Breitling. Zo weet je lichaam niet waar het aan toe is en zal het eerder alles dat je binnen krijgt opslaan omdat het niet weet wanneer het weer brandstof krijgt.

Waarom eet je geen groente eigenlijk? Ik eet bijv. alleen rauwkost omdat ik gekookte groente echt niet weg krijg, zo smerig. Alleen sperziebonen lust ik gekookt.

__Nathalie__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 11:59

omdat ik het niet lust, en ik lus het niet een beetje niet, ik krijg het echt mn strot niet door. ik eet alleen af en toe groente soep, dat vind ik nog wel te eten.

XJuul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 12:25

Echt helemaal niks van groente? Ik dacht tot voor kort namelijk ook dat ik er niks van lustte, maar ik blijk toch meer weg te krijgen dan ik dacht.

bijv. mais, rauwe wortels, sla, komkommer, tomaat, rauwe witte kool, sperziebonen. Das ook ongeveer het enige dat ik eet, en gewoon sla vind ik ook best vies, maar met wat kruiden erover is het wel lekker

Zonnetje81

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 12:31

Ik lust alleen gekookte franse sperziebonen uit blik......

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 13:03

Sizzy schreef:
Mijn dagplanning:

O: magere yoghurt met cruesli light (6%vet)
T: appel
L: twee bruine boterhammen met appelstroop en smeerkaas 20+ met tomaat en een cup a soup chinese tomaat
T: trosje druiven en een mandarijn
D: ?
- paardrijden

Katja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 13:35

Ik heb me echt misdragen met de paasdagen en heb hier zoveel eten staan wat nog op moet dat ik me vandaag ook nog maar misdaag. Ik weet dat het stom is maar aangezien ik vanmorgen al ontbeten heb met taart laat ik het maar even zo.
Morgen weer met frisse moed verder.

Ik moet morgen overigens naar het ziekenhuis omdat ik al 3 weken behoorlijk last van mijn voet heb en het ook niet beter lijkt te worden. Hoop niet dat ik straks ook niet meer mag fietsen want dat is de enige vorm van sport die ik op dit moment kan doen en het lijkt me knap vervelend om te moeten lijnen zonder sporten.

kizz_rianne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 13:38

Wij eten thuis altijd laat, omdat m'n beide ouders werken... Meestal pas rond 7 uur, terwijl ik rond 5/6 uur echt trek heb! Best lastig, ben op zulke momenten echt geneigd om naar iets lekkers te grijpen ofzo.
Gelukkig 1 goed ding: ben afgekickt op chocola.

@ Katja: veel sterkte!!

Ik wil trouwens nu dagelijks 1 uur op de hometrainer zitten. Hardlopen vind ik echt niks.

More

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 13:47

Mijn dag tot nu toe... ga weer streng doen (kan mn planning niet meer vinden :S)

O: 1 tarweboterham met hagelslag en boter, mok thee + zoetjes
*10 km gefietst*
T: plakje ontbijtkoek, 4 dropjes
*Blokuur gym)
L1: 1 boterham met pindakaas en boter
*10 km gefietst*
L2: 2 tarweboterhammen ham+kaas (tosti), wat curry, beker halvolle melk
*uur kranten bezorgen*
*halfuur met de hond wandelen*
D: ??
*3 kwartier paardrijden*
T: kiwi

Als het me lukt een nette dag, want beweeg veel

Sue_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 13:48

kizz_rianne schreef:

@ Katja: veel sterkte!!

Ik wil trouwens nu dagelijks 1 uur op de hometrainer zitten. Hardlopen vind ik echt niks.

Een UUR? een HEEL UUR??? Dat je dat uberhaupt volhoudt. Ik ben echt serieus na een kwartier al bekaf.....

Pantykous

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 13:58

Zo... Moet even lunchen, iemand ideeën? Een uur op de hometrainer is gewoon een kwestie van opbouwen, in het begin was ik na 15 fitness al doodop, tegenwoordig tuffen we lekker door

kizz_rianne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 14:08

Ik doe meestal 10 minuten echt goed doorfietsen en dan 10 minuten gewoon rustig aan fietsen... Telkens afwisselen! Ik hou het ook niet vol hoor, een uur lang echt keihard doortrappen....
Tis ook een questie van TV aan (bijvoorbeeld vanaaf desperate houswifes) en dan maar fietsen!! Soms ben ik alleen meer aan het tv kijken dan echt aan het doortrappen.

kizz_rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 14:10

More schreef:
Mijn dag tot nu toe... ga weer streng doen (kan mn planning niet meer vinden :S)

O: 1 tarweboterham met hagelslag en boter, mok thee + zoetjes
*10 km gefietst*
T: plakje ontbijtkoek, 4 dropjes
*Blokuur gym)
L1: 1 boterham met pindakaas en boter
*10 km gefietst*
L2: 2 tarweboterhammen ham+kaas (tosti), wat curry, beker halvolle melk
*uur kranten bezorgen*
*halfuur met de hond wandelen*
D: ??
*3 kwartier paardrijden*
T: kiwi

Als het me lukt een nette dag, want beweeg veel

Moet jij 10 km naar school fietsen ofzo??
Best wel actief!!

Sue_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 14:23

kizz_rianne schreef:
Ik doe meestal 10 minuten echt goed doorfietsen en dan 10 minuten gewoon rustig aan fietsen... Telkens afwisselen! Ik hou het ook niet vol hoor, een uur lang echt keihard doortrappen....
Tis ook een questie van TV aan (bijvoorbeeld vanaaf desperate houswifes) en dan maar fietsen!! Soms ben ik alleen meer aan het tv kijken dan echt aan het doortrappen.

aaah ok. Ja mijn hometrainer is niet helemaal in orde. Ik kan alleen maar heel erg snel fietsen. Wanneer ik langzamer wil blijft mijn ene trapper elke keer steken. Ik ga dus meestal een kwartier achter mekaar als een gek fietsen, en daarna ben ik moe.

kizz_rianne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 14:29

Whaha.. Tis een manier!

Trouwens een vraag, want vriendin zei dat je van hardlopen sneller een platte buik kreeg dan van buikspieroefeningen? Klopt dat?

Sue_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 14:35

kizz_rianne schreef:
Whaha.. Tis een manier!

Trouwens een vraag, want vriendin zei dat je van hardlopen sneller een platte buik kreeg dan van buikspieroefeningen? Klopt dat?

Laat ik mij even als voorbeeld nemen:
Ik heb een buik(je).
Maar ik heb wel degelijk buikspieren. Als ik nu dus alleen buikspieroefeningen ga doen worden mijn buikspieren wel strakker en sterker, maar blijft het beschermlaagje (lees: vet) ook gewoon zitten. Hardlopen is dan inderdaad een betere optie.
Tenminste... zo heb ik het altijd geleerd.