De Lidl boxen waren hier binnen seconden weg. Dat smeding pakket ziet er goed uit. Ik zie smeding hier niet meer open staan. Ik ga straks nog een keer Lidl proberen. Die zitten alleen wel verder weg
Door dit topic maar weer eens gaan kijken en de lidl en de bakker onder ons doen mee Bakker net misgelopen gisteravond (gekke tijden van de nieuwe bonnen) maar lidl heb ik dus die zo ophalen
Mag ik hier ook mee komen praten? Lees al een tijdje mee. En tijd geen pakket gehaald, vriezer zit nog vol met van alles maar nu Lidl mee doet en die hier aan de overkant zit gister daar toch een pakket gehaald. Viel een beetje tegen, hopelijk volgende keer wat meer groente of fruit ipv kruidentakjes 2 bakken champignons Peterselie Munt Rosemarijn Citroengras Snackpaprika (die ik gelijk weg heb kunnen gooien omdat die beschimmeld waren)
Lovis, dat is inderdaad niet echt een prettige box.. champignonsoep gemaakt met al die champies?
lovis
Geplaatst: 04-09-20 15:12
Een deel gaat door de pasta. Misschien de rest in de soep idd of in de wok. Van de munt maak ik wel thee. De rest nog even bedenken
Mooie pakketten hierboven
Jojoju schreef:
Lovis, dat is inderdaad niet echt een prettige box.. champignonsoep gemaakt met al die champies?
iirrssjjee
Geplaatst: 04-09-20 17:40
Vandaag weer een pakket van de bakker! Ik probeer mezelf in te houden door maar maximaal 1x per week te bestellen, anders worden we veel te dik! Ik ben erg tevreden iig!
Een heel wit brood Iets van suikerbrood/krentenbrood 4 eierkoeken Croissantje 2 harde broodjes 2 appelflappen 1 spijsbroodje Bagel Halve slagroomschnitte
Vaak een kwartier nadat de afhaaltijd is verstreken.
Maar nu ik lees dat er later nog boxen bijkomen ga ik toch s ochtends vroeg nog eens spieken. Ben benieuwd of Lidl ook op zondag boxen heeft. Heb 3 Lidl's binnen de drie km zitten, die meedoen.