Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
zodiacje schreef:Wat leuk phor!!!!
Van harte gefeliciteerd!
Alles roze en straks lekker naar de manege, leuk ook!
Brr ei in havermout.
O: 400gr magere kwark/yoghurt met 25gr whey, superfoods en beetje muesli
T: kom courgette soep (1 hele courgette)
L: 2 vezelrijk crackers met een plak geitenkaas en een gekookt ei
T: grapefruit en een half handje noten
A: 2 opscheplepel zilvervlies rijst met champignons en 200gr wokgroenten en een scheut ketjap manisch en grote hand sla
T: post workout shake (kh)
T: 150gr magere yoghurt met 250gr whey en een theelepel chia
B: 1,5 uur kracht training en 15 min cardio
_Kiki_ schreef:Heb je de overige 1,5 uur nog volgehouden Eliine?
O: kwark, haver-, gerst-, boekweitvlokken en lijnzaad
T: handje nootjes, 2 mandarijntjes
L: kropsla, rucola, linzen, tonijn, avocado, couscous en een beetje kokosolie
T: zelfgemaakte zwarte bonen-olijven-limoen-koriander humus met bloemkool en tomaatjes
T: kiwi
A: kippenpoot, aardappeltjes, tomaat, mozzarella, champignons, paprika, prei, basilicum
Espoir_ schreef:O: magere vruchtenyoghurt en een kleine boterham met suikervrije pindakaas
T: mueslireep en 5 dropjes
L: 250 ml halfvolle melk en 80 gram havermout met een eetlepel ruwe rietsuiker. Minder havermout vind ik niet lekker dan is het naar mijn zin te dun(Hoop dat ik de melk kan verdragen met die slechte darmen)
T: wordt denk ik iets van fruit en misschien nog een boterham met oude kaaseen boterham met suikervrije pindakaas
A:bloemkool, een vegaburger en fruitsalade (appel en aardbeien) ik ben nu al nerveus voor vanavond, dus ik vrees dat ik niet heel veel trek ga krijgen.
T: banaan
A: 2 kleine boterhammen met 30+ oude kaas
T: (22.30..) crunchy burger van de KFC. Had geen tijd voor avondeten, echt balen! Heb een koopcontract getekend en dat liep flink uit. Was pas 17.45 thuis en werd 18.00 opgehaald voor wedstrijd! (Yeahhh 2x winst gereden!) had flinke buikpijn van de honger, dus toen lekker een burger gehaald.
D: water, theeen vanavond 1 bekertje cola
B: 1 paard op wedstrijd, 2 proeven. Wordt wel een uur fanatiek rijden