[HK] Wij gaan voor strak in badpak! Bokkers op dieet deel 8!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sizzy

Re: [HK] Wij gaan voor strak in badpak! Bokkers op dieet deel 8!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 09:55

Dat is weer eens wat anders :D dan baal je als je net aan komt rennen :P hihi

Mijn dagplanning vandaag:
O: activia yoghurtje, 1 bb 30+ kaas/mosterd
t: appel
t: 2x mentos
L: 3 bb 30+ kaas/mosterd, cup a soup tomaat
t: 3x mandarijn
t: 2x mentos
D: pasta rode saus, groenten en gehakt, wat geraspte kaas
t: ?

Bew: niks bijzonders

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 12:04

Imre schreef:
Het was zo rustig omdat 75% van mijn 80 collega's al op vakantie is. :+ Ik heb intussen ook vakantie, vind ik. :)

oh, dan zou ik me ook suf vervelen ja. kan je zelf je vrije dagen opnemen?

ingrid, strakke planning hoor! :D
wat een lieve foto!

wat een ellende die sneeuw voor sommigen van jullie! ben blij dat ik kerstvakantie heb, dus heb er niet zoveel last van gelukkig.

@hier:
gisteren heel hard aan de studie gezeten. toen nog op het fietsie richting de supermarkt voor wat laatste kerstboodschapjes en om mijn laarzen naar de schoenmaker te brengen. Vervolgens 's avonds naar papendrecht, waar ik weer een mooi taartje heb gemaakt. gezellig en erg leuk, maar had na 3 uur staan (ik kan niet zittend werken hoor) wel een strakke buik.
heb ook het idee dat ik de kleine wat minder voel de laatste dagen, maar vole het wel nog steeds dus zal wel goed gaan.
straks komt een dinnetje het huis bewonderen en dan moet ik even naar de kaasboer om de ingredienten voor de kaasfondue te halen. mijn laarzen zouden ook klaar zijn, dus die kan ik op de terugweg mooi meenemen. daarna de konijnenhokken verschonen en in huis rommelen (schoonmaken, weeeeeeeer; word gek van het bouwstof).
volgens de keukenmeneren komen ze vandaag, maar moet het nog zien na de laatste 2x.
hans is er vanavond niet, die heeft snookerwedstrijd, dus dan ga ik maar weer aan de studie. yuk.

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 12:06

ff een zwaai :wave:..

mega koppijn hier.. is vannacht op komen zetten..bah bah..ga niet werken vandaag :n

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 12:43

Angelique weer druk as usual :+

Sanne hoofdpijn :(:) das minder := rustig aan dan maar :(:)

Net overleg gehad, en nu beetje al mn lopende zaken aan het afronden, denk dat ik morgen lekker vroeg klaar ben :Y)

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 12:54

:wave: Net 3 uurtjes gewerkt, mega hoofdpijn, paracetamolletje hielp niet :\ Moet zo nog 2 uurtjes, zie er nu echt wel even ernstig tegenop :o

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 14:07

Sanne en wendy, vervelend die hoofdpijn!

Angelique, pff kan me voorstellen dat je helemaal zat ben van al dat schoonmaken! Hopen dat ze nu eindelijk wel voor de keuken komen, is dat ook klaar!!

Ingrid, dat zou lekker zijn toch, vroeg klaar morgen!

Vanmorgen vroeg gewerkt bij de woongroep hier. Voor het eerst alleen. Ging best goed! Is wel aanpoten om ze allemaal klaar te hebben in een krappe 1,5 uur maar is gelukt. En ze hebben niet erg uitgeprobeerd. Een die wilde niet aan tafel en wilde geen kaas. Maar uiteindelijk netjes gegeten. En zeggen dat hij geen riem om hoeft :P (maar daar hadden ze me al voor gewaarschuwd dat hij dat zou zeggen, maar die moet hij altijd om) Maar goed, toen ik zei dat hij die gewoon altijd om moet, ging dat zonder problemen. Morgenmiddag weer daar werken. Echt wel relaxed zo aan de overkant van de straat werken! haha
Net even bij m'n ouders koffie gedronken en nu naar stal. Ben al twee dagen niet geweest ivm lang werken en kerstdiner gisteren.

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 14:43

mooi dat het zo goed ging, Patricia! :j

Nou, morgen dus mooi geen rustig dagje, maar keihard doorploeteren want moet collega'tje helpen het werk van een andere collega op te vangen...allemaal leuk en aardig, maar moet nu vanmiddag al mijn eigen werk afronden zodat ik daar morgen ruimte voor heb :=
dus ik bikkel even door := :wave:

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 14:47

Fijn pivanti!

Beter te druk dan te rustig vind ik altijd ingrid :D succes!

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 15:37

nou sanne en wendy, dat is mooi balen! al ibuprofen geprobeerd?

ingrid, dat is zeker doorkachelen! zet 'm op.

lekker patricia dat het zo goed ging. is wel weer even fijn denk ik zo :j

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 16:31

:O mailbox is leeg..mutatiebox ook zo ver als mogelijk was..andere dingetjes konden ook niet omdat er info miste...

Tijd om over halfuurtje te gaan borrelen :Y)

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 16:59

ingrid, Ohh jammer dat je morgen toch niet vroeg klaar bent!

Daarstraks een stapritje in de sneeuw gemaakt met een stalgenoot! Was niet de planning, had ook geen rijkleding aan. Maar ja gewoon opgezadeld en gegaan ;) Heb m'n brede endurance beugels eraan gehangen dan kan ik gewoon met bergschoenen rijden (gewone beugels vind ik dan te gevaarlijk) Was wel leuk! :)

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 18:29

Ik heb ook lekker een ritje met Jonas in de sneeuw gemaakt, had even afleiding nodig. Nu ik thuis ben ben ik natuurlijk meteen weer in een pesthumeur, had beter op stal kunnen blijven. :Y)

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 18:46

Leuk, jij ook een rit gemaakt :)
Hoe komt t, dat pesthumeur?

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 19:14

Hoe komt het Imre? Fijn dat je even lekker een ritje hebt kunnen maken!

Ik ben ook net thuis, vriendje is nog in de stad. Die was shoppen :D net even een sesam cracker nog gepakt met 30+ kaas & mosterdsaus. Had trek :D

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 19:24

Ben boos op een vriendinnetje. Ga haar vanavond bellen om wat dingen door te spreken. Probeer voor de verandering mijn frustraties niet weg te eten en me op schoonmaken te storten. Tot nu toe werkt dat. :D

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 21:17

Heel goed Imre :D

Hier ook even aan de schuif geweest met meubels :D wilden de eettafel mss toch aan de andere kant van kamer hebben en zo kun je natuurlijk alles weer opschuiven :)) weet nog niet of ik het wat vind...ff paar dagen aankijken.

Ennn vriendlief en ik hadden onszelf voor Kerst getrakteerd op een heuse flatscreen tv :D :D we vonden een hele mooi die nog goed betaalbaar was, dus die staat nu ingepakt onder de kerstboom (:)

Beetje papieren en andere paperassen aan het opruimen geweest, wat post weggewerkt en nu lekker op de bank :) Heb flink last van m'n rug vandaag :\ hopelijk is dat morgen beter!! Met m'n pols gaat het trouwens wel een stuk beter dan vorige week :j

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 21:50

Oeh, mooie nieuwe tv Siz!

Imre, goed dat je het kan houden bij schoonmaken :D

Zo, pfff...rattenkooi was gearriveerd, dus ben poos bezig geweest hem in elkaar te zetten..echt megading :+ heb nog een verdieping over, maar die zet ik er nog niet op, beetje overdreven voor 2 ratjes :=
En nu op de bank, ben kapot :+ ook nog even gestofzuigd en gedaan, dus tis weer schoon en fris hier :j

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 23:44

Goed Imre, dat je je frustraties richt op schoonmaken! Al uitgepraat met je vriendin?

Siz, zoo leuk een nieuwe tv! :) Fijn dat je pols wel beter gaat! Alleen jammer dat je nu dan weer last van je rug hebt..

Ingrid, heb je al ratjes uitgezocht?

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 06:04

ingrid een nieuw hok dus. foto! wanneer komen de bewoners van dit nederige stulpje?

patricia en imre, gaaf man om een rit in de sneeuw te kunnen maken! ben jaloers....

imre, heb je dinnetje al gesproken inmiddels?

sizz, dat zijn nog eens kerstcadeaus zeg!

@hier:
gisteren veel minder kunnen doen dan de planning was. toen dinnetje net weg was belde de elektricien om te vragen of hij het laatste stopcontact in de keuken kon plaatsen. nou dat kon. toen hij weg was stond de keukenboer voor de deur. hij heeft alles hersteld! yes! zondag gaat hans met een goede vriend de quooker installeren en atag moet komen voor de kookplaat omdat de wokbrander geen ontsteking heeft. met een beetje mazzel komen die de eerste wek van januari, maar dat moeten we even afwachten.
toen de keukenboer weg was gauw naar de winkels om de kaas voor de kaasfondue te halen, een afdekkap voor een gat in het plafond door het verwijderen van een afvoerbuis naar het dak (op zolder_) en thuis nog een plank geverfd die voor de kinderkamer is.
hans had lekker patatjes met vis gehaald en hij was snookeren dus heb lekker in bad gezeten met een boekie.
nu ben ik al vanaf 2.15 wakker; geen idee waarom. ben wel moe, maar slapen lukt niet erg. voel guppie wel goed nu overigens.

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 09:39

Ga in het nieuwe jaar toch eens even een afspraak maken met de fysio, denk dat ik gewoon geen goede houding heb. Vind het ook heel moeilijk om m'n bekken te kantelen (handig met paardrijden :P ) en heb een vrij holle rug. Dat tezamen zorgt er vaak voor dat ik rugpijn heb. Maar heb altijd hekel aan dokters etc :+

Leuk ingrid! Klinkt huge :D ben benieuwd naar de foto's!!

Fijn dat alles hersteld is in de keuken BA!! En lekker rustig bad-avondje gehad :j Fijn dat de gup zich weer laat voelen. Ik slaap laatste dagen ook heel slecht, veel wakker.

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 10:05

zal nog wel even duren hoor :+

Ratjes komen als het goed is 5 januari :j na mn vakantie enzo :j

Nu even hard aan de slag, beetje veel te doen :=
:wave:

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 10:45

Wij hebben hier een lekkere kerstlunch straks met z'n allen :) gezellig!

Vanavond gaat vriendlief voor me koken :D heerlijke gamba's met noodles, paprika, sugersnaps, teriyaki saus & sesamzaadjes :Y)

Eerst uit m'n werk nog even langs Gadget :) ga even wat grondwerken denk ik, bak is nog wel hard, maar dat kan dan wel.

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 10:52

Ohhh lekkerrr Siz!

Ik eet vanavond makkelijk, even wat pasta denk ik, moet ook nog terug naar Brielle dus heb niet zoveel tijd.

Bleugh, ben echt rotwerk aan het doen...heel veel uitzoekwerk waarvan een hoop informatie bij een collega ligt die er vandaag uiteraard niet is, dus waar ik niets mee kan :=

nanka

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 11:02

Goedemorgen :wave:

Ik heb vandaag SPONTAAN een vrije dag. Ze zeiden gister dat ik vandaag niet hoeft te komen.
Tja en dat laat ik me maar 1x zeggen ;-)

Zo moest ff bijlezen!!! Ga even een goede bijleesactie doen;
Ingrid: Balen dat je vandaag hard aan het werk moet.
EN ingrid krijgt ratjes!

Sizzy: Gezellig hoor kerstlunch. Lekker ook!!! En vriendje gaat heerlijk voor je koken! Jouw kerst begint goed! ;-)
EN lekker aan de schuif geweest met je meubels. Nice!

benangelique: Is weer heerlijk druk geweest, kan niet slapen en voelt de beeb heel goed!!!!
De verbouwing is nu dan eindelijk in zicht?

Imre: En heb je al met je vriendinnetje gesproken?

Ik zou trouwens ook wel graag willen schuifelen met meubels en flink willen opruimen,
maar heel onze huiskamer staat vol met verbouwings-spullen.
Wij beginnen hier 4 januari met een verbouwing. We beginnen met het plaatsen van een compleet nieuwe badkamer.
Zal tegen de tijd wel voor- en na fotos plaatsen.

Als ik hier niet meer kom wens ik IEDEREEN hier hele fijne feestdagen
en een heel fijn en gelukkig 2010!!!!

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 11:17

Jij ook nanka! Geniet er van :j