Pff, een mens kan niet eens even rustig lunchen hier zonder dat ik dan weer een inhaalslag moet doen Angelique haalt even de autoriteit van alle docenten onderuit
Wow...dat is ech heel heel veel geld Ba da's niet grappig meer
Madeira_
Geplaatst: 16-02-09 14:22
Daisy, beterschap!
Noor, ik snap je telefoonvrees.. Brr ik heb het zelf ook
Katia, heb je erg last van je vel? Ik ben nu ook 26 kilo kwijt, lang niet zoveel als jouw, maar ik heb helemaal niet last van mijn huid, misschien wel omdat ik veel langzamer afval?
Angelique, jeetje, zoveel ! Dat is balen
Laatst bijgewerkt door Madeira_ op 16-02-09 14:23, in het totaal 1 keer bewerkt
Angelique! Is het een offerte of is het al gedaan? Anders zou ik me bijna afvragen of je dan niet beter gelijk een nieuw dak kunt laten leggen.
@Siz: Lekkah!
Ik heb net geluncht: Desembroodje, 1 helft met oude kaas, grove mosterd, waterkers en paprika. 1 helft met boter om te stippen in de italiaanse tomatensoep.
er komt voor die 10.000 euro op alle daken nieuwe bedekking, er wordt een gevelplaat vervangen, hout wordt vervangen voor kunststof bij de boeiborden, er komen nieuwe daklijsten en de goten worden vernieuwd. grote klus, maar alles is zo slecht dat wet het beter maar in 1x kunnen laten doen. we wisten dat het eraan ging komen, maar door de lekkage zijn de kosten een stuk hoger dan bedacht helaas...
Getver, dat is inderdaad niet fijn Angelique. Heb je bij meerdere bedrijven een offerte aangevraagd? Aan de andere kant, als het dan toch moet.. dan maar meteen goed.