Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Spetterlover schreef:![]()
![]()
Jaaaa GEFELICITEEEEEERD LJ
![]()
![]()
Mocca schreef:Hilde_q schreef:ik wil misschien in plaats van brood sóchtend iets met yochurt. Maar wat doen jullie er dan in ?Ik las aardbeien musli enzovoort
Ik at altijd yoghurt met cruesli. Vulde heel goed, maar sommigen vinden dat cruesli te veel suiker bevat. Maar als je een beetje de goede uitzoekt is het goed te doen vond ik.Ik denk niet dat fruit goed vult.
kenso0wlover schreef:Ik vind die Fruit&Fiber ( Van Kellogs) altijd wel lekker![]()
En anders van K-special de chocolade variant, die is ook goed te doen![]()
Doe mij maar een lekkere boterham, vind het echt niet lekker om te ontbijten of lunchen met yoghurt!
ladyjoy schreef:Spetterlover schreef:![]()
![]()
Jaaaa GEFELICITEEEEEERD LJ
![]()
![]()
Jaaa SL jij was de eerste![]()
Dankjulliewel allemaal! Ik heb lekker een cadeautje bij m'n naam!
Ben natuurlijk weer te laat voor m'n werk maar wou per se ontbijten met een glaasje verse jus. Ga me nu verder haasten! Tot vanmiddag!
Tammietjeeh schreef:Heh, uit eten. Ik heb/had er ook 'last van'.
Vandaag uit eten met meisjes uit mn klas, erg gezellig dat wel.
En zaterdag uit eten met mn oma's verjaardag bij de Wok.
Heb trouwens tortellini met champignon, ui, prei en nog veel meer lekkers gehad.
Beter als een pizza dacht ik ?
Tammietjeeh schreef:Tammietjeeh schreef:Heh, uit eten. Ik heb/had er ook 'last van'.
Vandaag uit eten met meisjes uit mn klas, erg gezellig dat wel.
En zaterdag uit eten met mn oma's verjaardag bij de Wok.
Heb trouwens tortellini met champignon, ui, prei en nog veel meer lekkers gehad.
Beter als een pizza dacht ik ?
Upje voor mezelf, ben wel even benieuwd.
kenso0wlover schreef:Tammietjeeh schreef:
Upje voor mezelf, ben wel even benieuwd.
Ik denk ook dat het beter is, een pizza bevat al snel zo'n 800/1000 calorieen en is ook nog eens hartstikke vet!
Humphrey schreef:Vandaag:
O: Ontbijtgranen rode vruchten met sojamelk
T: 2 mandarijnen
L: Fruityoghurt met beetje muesli, 1 bb, 1 banaan
T: Bb met kaas, handje kerstomaatjes
T: Druiven
D: Vegetarische lasagne
T: Handje noten
Beweging: Half uurtje fietsen.
2 liter water
Hilde_q schreef:PinkyBubblea sinds ik hier mee doe en serieus 1.5-2 liter water drink pies ik wel 8 keer per dag maar dan bijna alleen water maar geen urine
Alleen smorgens dan
Hilde_q schreef:ja ik dronk 1 flesje van ee halve liter en dan seven up
maar nu alleen maar water en zoethout thee
PinkyBubble schreef:Hilde_q schreef:PinkyBubblea sinds ik hier mee doe en serieus 1.5-2 liter water drink pies ik wel 8 keer per dag maar dan bijna alleen water maar geen urine
Alleen smorgens dan
Nou maak daar bij mij maar 8 keer in een half uur..echt bizar gewoon.
kenso0wlover schreef:Ik woog vanmorgen opeens weer 0.8 kg zwaarder als gisteren. Denk dat het dus toch aan die drank van de dag ervoor licht; is het niet zo dat je de dag na de drank lichter weegt, omdat je eigenlijk een soort van uitgedroogd bent, en dat je lichaam die dag zelf dus heel veel vocht opneemt waardoor je gewicht weer omhoog gaat?
Spetterlover schreef:Goedemorgeeeenkenso0wlover schreef:Ik woog vanmorgen opeens weer 0.8 kg zwaarder als gisteren. Denk dat het dus toch aan die drank van de dag ervoor licht; is het niet zo dat je de dag na de drank lichter weegt, omdat je eigenlijk een soort van uitgedroogd bent, en dat je lichaam die dag zelf dus heel veel vocht opneemt waardoor je gewicht weer omhoog gaat?
Ik weeg na een avondje veel alcohol opeens ook altijd veel minder!
Maar idd, de dag daarna zit het er gewoon weer aan