Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

En die is ze nu smakelijk met m'n vader aan 't opeten. 
Net alsof 't kerst is.
, leuk al die voorbereidingen!
!
!
, dus alvast: doeg
!
Rond de 1400/1500 kcal.
Ik stond een half jaar terug ook al te kijken toen mijn zus 45 minuten lang ging hardlopen terwijl ik op de fiets zat.
Annetje schreef:Ik heb net 2 koekjes op (san fransisco) en twee paaseitjes, maar kom toch nog netjes uit.Rond de 1400/1500 kcal.
Ik heb trouwens echt zoveel bewondering voor al dat rennen dat jullie doen! Ik vind mezelf al knap als ik het volhoud om (luid hijgend en slepend met de voeten bij de laatste loodjes) tot het einde van de straat te rennen. Volgens mijn vriend is dat iets van 200/300 meter. Kun je pissen dus
Ik kan me niet voorstellen dat je dan langer dan 4 minuten zou kunnen blijven rennen, laat staan 50 minutenIk stond een half jaar terug ook al te kijken toen mijn zus 45 minuten lang ging hardlopen terwijl ik op de fiets zat.
!
en die eerste bevat heel veel suikers en kcal wat ik me kan herinneren. At ze eerst vaak als tussendoortje, maar heb ze laten liggen sinds ik af wilde vallen.
Hebben net wel gezellig gedaan enzo hoor, daar niet van, maar moest er zelf even om lachen 
[/edit]
Annetje schreef:Waarom geen witte sauzen eigenlijk? Zijn die vetter?
Annetje schreef:[edit] Sylhouet: Hoe dan?[/edit]
!
!
! Jaduuh schreef:Annetje schreef:Waarom geen witte sauzen eigenlijk? Zijn die vetter?
Dat verklaard direct waarom ik die lekkerder vind dan rode.
! M'n langste tot nu toe was 35 min. En nu ga ik bankhangen en slapen want ik ben op
. Slaapwel iedereen! sokje87 schreef:O: 3x meergranen. 1x pindakaas, 1x appelstroop, 1x halvarine + 10gr hagelslag.
T: Appel
L: 1x meergranen + halvarine + achterham. Mueslibolletje. Krentenbol
T: Krentenbol, 1x meergranen + halvarine + 10gr hagelslag
A1: 30gr brinta + 10 gr lijnzaad
A2: 300gr groentes
Ik zit zo zonder lunch rond de 750 kcal, dus ik pak er nog wat extra tussendoortjes bij en een iets stevige lunch.
Vanaf maar 1 uur sporten, ik ga raiden (game term) in een nieuwe dungeon met mijn guild (nog een game term) en dat wil ik niet missen.

dus misschien kan ik dus niet mee doen. Zou wel jammer zijn!
!
.Humphrey schreef:Zo, wonder boven wonder heb ik zonet 50 min aan één stuk gelopen! M'n langste tot nu toe was 35 min. En nu ga ik bankhangen en slapen want ik ben op
. Slaapwel iedereen!