Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
RaQuKA schreef:Bij mij is het vandaag 1524 caloriën, maar heb sommige dingen wat ruimer genomen.
Toch wel normale hoeveelheid of niet ?
Mocca schreef:RaQuKA schreef:Bij mij is het vandaag 1524 caloriën, maar heb sommige dingen wat ruimer genomen.
Toch wel normale hoeveelheid of niet ?
Netjes hoor, de meeste sites raden aan ongeveer 500 calorieen onder de normale hoeveelheid te gaan zitten, en dat is voor onze leeftijd rond de 2400/2500, dus je zit zeker goed.

En dan neem ik meteen slechte dingen ja.

; het is pasen, ik heb gesport dus kan nog wel iets eten, ik ben ongesteld, ik ben van de trap gevallen, ga zo maar door.
Als ik daar geen weerstand aan biedt zit ik zo weer boven de 70 kilo.
Hoop dat ik morgenochtend netjes 65 weeg. Dan valt het nog mee.

[we gaan het overigens wel gezond doen hoor, hebben we ook afgesproken, anders telt het niet]. We hebben onze ouders gevraagd geen ongezonde dingen meer in huis te halen, of dat ze die iig willen verstoppen en stiekem opeten
En met zn drieën meer bewegen. Wel weer een nieuwe motivatie dus, om het echt samen te doen. Alle drie zijn we niet echt dik [ik nu wel trouwens, echt ongelovelijk hoe je kan aankomen in 2/3 dagen], maar echt comfortabel zal het zo niet echt voelen in bikini, temidden van je afgetrainde nichten en neven
RaQuKA schreef:Er was toch iets van als je chocola neemt neem dan pure chocola? Dat was toch iets beter ofzo ?

(ben dr weer)
Moet zoiezo vandaag en morgen echt balansen. Mijn moeder is donderdag jarig (gebak). (wordt 50) en daarom gaan we vrijdag naar ribhouse Texas met de familie.

Mocca schreef:@ Breitling; netjes! Je bent echt al veel afgevallen.
Mag ik vragen hoe zwaar/lang je bent?
@ More; niet een beetje weinig als ontbijt?