Too good to go

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Steenbok12

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-20 17:13

Lidl box, voor 2,99 zeker mooi.

Zeekraal? Wat ik daarmee moet?
Blauwe besjes 250 gr
Roma tomaatjes?(in zo'n doosje)
2 Grote bosuien
Een vers pakketje om groene curry te maken met koriander kokos melk aubergine en kleine courgette en sausje
2 rode paprika's
Ik gok 1.5e kilo losse aardappelen

Blackflag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 17:30

Ik maak voor Lidl Hapert de boxen! Moet zeggen het is best lastig. Met hoeveel erin, wat kan wel wat kan niet. Ene collega vind dat er wel 2 beschimmelde blauwe bessen in een emmer mogen, andere niet. Ik denk dat het ook nog wel zoeken is om een juist bruikbaar pakket te maken zeg maar haha. Maar wel leuk! Blijven delen jullie foto's! Kan er wat van leren en neem jullie ervaringen ook weer mee. :) Niet dat ik overal wat mee kan maar toch!

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 17:55

ChantalSmook schreef:
Lidl box, voor 2,99 zeker mooi.

Zeekraal? Wat ik daarmee moet?

Blauwe besjes 250 gr
Roma tomaatjes?(in zo'n doosje)
2 Grote bosuien
Een vers pakketje om groene curry te maken met koriander kokos melk aubergine en kleine courgette en sausje
2 rode paprika's
Ik gok 1.5e kilo losse aardappelen

Pasta met garnalen, beetje knoflook, peper, zout, citroen en zeekraal. Evt. wat room als je wat meer saus wil.

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 18:02

Afbeelding

Mijn lidl pakket van vandaag :)

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 18:36

Blackflag schreef:
Ik maak voor Lidl Hapert de boxen! Moet zeggen het is best lastig. Met hoeveel erin, wat kan wel wat kan niet. Ene collega vind dat er wel 2 beschimmelde blauwe bessen in een emmer mogen, andere niet. Ik denk dat het ook nog wel zoeken is om een juist bruikbaar pakket te maken zeg maar haha. Maar wel leuk! Blijven delen jullie foto's! Kan er wat van leren en neem jullie ervaringen ook weer mee. :) Niet dat ik overal wat mee kan maar toch!

Ik zou bij een pakket echt niet wakker liggen van 2 beschimmelde besjes, zou juist blij zijn haha, ik hou van blauwe bessen! Dat is dan even de slechte eruit pikken en de rest opeten of invriezen :)

Mooie pakketten komen er vandaag voorbij!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 19:13

Bonen kan je na blancheren invriezen.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-20 19:29

Inderdaad 2 besjes zou ik niet erg vinden. Of jullie vissen ze eruit? Hier had ik namelijk ook een open bakje besjes bijvoorbeeld net als de tomaatjes. Normaal zitten die netjes ingepakt. Ik heb de box uitjes nu in de pan zitten voor een soepje.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 23:33

Voor wie het vroeg, je zoekt dit soort bakken. Ze staan in het gewone schap maar het spul is dus wel verzameld. In principe staat er 1 bij vlees, 1 thv sla enzo, 1 meer bij de kaas/slaatjes etc., 1 bij brood meestal op zo'n kar, 1 in de vriezer en 1 bij ongekoeld in de buurt van waar de gewone 30% restanten ook liggen. Geen garanties, want tot nu toe in elke Lidl wel bakken gevonden, maar lang niet altijd alle hierboven genoemde bakken! Ze staan overigens meestal op een hoek, of eind van een plank maar eigenlijk nooit zomaar tussen de rest en qua hoogte vaak midden behalve diepvries die heb ik alleen in de 'graaibak' gezien en vlees ook als ze van die diepe koelingen hebben ipv die met deuren.

Afbeelding

Afbeelding

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 00:47

Die ligt goed vol daar! Ik ben altijd te laat :+

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 06:25

Oeh daar zitten wel lekkere dingen in inderdaad. Ga nu nog maar heeeel weinig naar lidl helaas.

Jumbo waar ik werk is sinds deze week gestopt met to good to go. Maar we hebben nu zo`n verspillingsbak. Die staat tegenover mijn werk plek _O- Stiekem elke keer even kijken haha. Wel beter. mensen kunnen zelf uitkiezen wat ze willen en nog minder verspillen doordat ze dingen in het pakket niet lusten.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 07:15

Ik vind de verspillingsbak van de jumbo nog altijd erg prijzig. Sommige dingen schelen maar 50 cent.

Bij het begin hadden ze de prijzen veel lager gehouden maar het zal wel zo'n succes zijn geweest dat ze de prijzen flink omhoog hebben gedaan. Dus nu pak ik er nooit meer iets van. En nu is die bak tegen sluitingstijd nog steeds redelijk vol.

Eliana

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 07:20

In mijn lidl pakket:
Pastinaak
Broccoli
1 courgette
1 prei
Snoepkomkommers
Zak spruiten
Witlof
Radijsjes

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 08:19

Klinkt lekker eliana!
Pastinaak wil ik er ook wel eens in hebben, heerlijk!

Die bakjes ben ik nog niet tegen gekomen, of ik ben scheel Hahah!

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 08:31

Alwiene schreef:
Voor wie het vroeg, je zoekt dit soort bakken. Ze staan in het gewone schap maar het spul is dus wel verzameld. In principe staat er 1 bij vlees, 1 thv sla enzo, 1 meer bij de kaas/slaatjes etc., 1 bij brood meestal op zo'n kar, 1 in de vriezer en 1 bij ongekoeld in de buurt van waar de gewone 30% restanten ook liggen. Geen garanties, want tot nu toe in elke Lidl wel bakken gevonden, maar lang niet altijd alle hierboven genoemde bakken! Ze staan overigens meestal op een hoek, of eind van een plank maar eigenlijk nooit zomaar tussen de rest en qua hoogte vaak midden behalve diepvries die heb ik alleen in de 'graaibak' gezien en vlees ook als ze van die diepe koelingen hebben ipv die met deuren.

[ [url=m/5XUf4l.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/G5kWtm.jpg]Afbeelding[/url] ]

Nog niet van gezien hier in het dorp. Zaterdag eens gericht kijken naar de dozen.

Wel goed dat het max 2 per klant is, dan hebben anderen ook kans.

Bij de Jumbo heb ik best vaak wat aan vis.

Met mijn Lidlbox al een heerlijke soep gemaakt! 3,5 liter in de diepvries dus kan voorlopig vooruit.
Volgende week weer proberen.

Eliana

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 08:36

wij gaan vanavond ook aan de soep!
Pastinaak soep en broccoli soep.
Was inderdaad een prima pakket, we lusten niet alles maar daar hebben we de kippen voor :D

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 08:53

Wij konijnen haha, maar in een soep gaat vaak alles wel vind ik.

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 08:55

Maximaal 2 per klant doen ze hier bij de korting bakken niet aan. Ligt meestal niet enorm veel, maar ook niet niks. Behalve bij het vlees, die is vaak wel leeg.

Ik had gister weer een lidl pakket in Eelde.
Top pakket qua waarde en variatie. Ik lust niet alles, maar ging toch nog even langs m'n ouders en die lusten wel veel. Dus die blij gemaakt!
Afbeelding

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 08:58

Sting schreef:
Maximaal 2 per klant doen ze hier bij de korting bakken niet aan. Ligt meestal niet enorm veel, maar ook niet niks. Behalve bij het vlees, die is vaak wel leeg.

Ik had gister weer een lidl pakket in Eelde.
Top pakket qua waarde en variatie. Ik lust niet alles, maar ging toch nog even langs m'n ouders en die lusten wel veel. Dus die blij gemaakt!
[ [url=m/HZYV7S.jpg]Afbeelding[/url] ]

Het lijkt me dat dit standaard bakken zijn waar de max. 2 per klant op staat?

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 10:29

Neverland schreef:
Ik vind de verspillingsbak van de jumbo nog altijd erg prijzig. Sommige dingen schelen maar 50 cent.

Bij het begin hadden ze de prijzen veel lager gehouden maar het zal wel zo'n succes zijn geweest dat ze de prijzen flink omhoog hebben gedaan. Dus nu pak ik er nooit meer iets van. En nu is die bak tegen sluitingstijd nog steeds redelijk vol.

We hebben daar regels voor. Normale prijs boven 4 euro is afgrijzen naar 2.50. Enzo. Kan best zijn dat het weinig scheeld soms

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 15:49

Vandeweek ook de app geïnstalleerd en vandaag dan een lidl box opgehaald. Nou dik tevreden hoor.

Afbeelding

Veel variatie en meeste ook nog echt goed.

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 15:50

De jumbo hier heeft ook zo'n verspillingsbak, sommige dingen zijn inderdaad nog 'duur' , maar heb er bijvoorbeeld 850 gram shoarma voor 2,50 uitgehaald, spareribs van 8 euro voor 2,50, af en toe wat gebak voor 50 cent, 2 zakken broccoliroosjes voor 50 cent per stuk.. Top hoor!

Ik ben er wel vroeg bij, als mijn dochtertje naar de peuterspeelzaal gaat, fiets ik meteen door naar de jumbo. Om daar dan samen met de andere schoolpleinmoeders in de bak te loeren :')

Letsdunit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 16:05

Morgen halen we bij onze stacaravan in de buurt een brood/gebak pakket op. Hopelijk kunnen we dan een beetje uitdelen op de camping

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 19:15

Super bruikbaar pakket van de Lidl!

Ik ben fan!Afbeelding

Amyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 19:25

Wow dat is een lekker pakket! Er zit toch wel veel verschil in, per pakket.
Ik had:
cantaloupe meloen
1 kg aardappels
Mango
500 gr aardbeien
100 gr slamix
250 gr champignons
450 gr spinazie

Helemaal prima voor dat geld, en alles was ook nog best prima, behalve de aardbeien, die moesten echt op. Maar wel veel verschil!

Morgen een keer proberen bij de lidl in Gemert :D wat echt een hel was om die bon te krijgen, volgens mij proberen er veel mensen tegelijk

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 19:49

Wauw, wat een heerlijke pakketten zie ik weer voorbij komen! :9 Wel grappig dat de Lidl nu overal heel populair is, begint het te winnen van de bakkerspakketten hihi. Wij hebben een Lidl in Katwijk (2 daar zelfs), dus maar eens kijken of ik van een filiaal daar een pakket kan bemachtigen. Ik vind sowieso de Lidl een fijne supermarkt, dus goed excuus om weer eens die kant op te gaan. :)

Wij hebben de afgelopen periode vooral aan bakkerspakketten gedaan. Neem af en toe dan ook wat lekkers extra mee en het is nu wel echt onze stambakker geworden. Heerlijk brood en blijft lang vers; daar houd ik van! <3