Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ChantalSmook schreef:Lidl box, voor 2,99 zeker mooi.
Zeekraal? Wat ik daarmee moet?
Blauwe besjes 250 gr
Roma tomaatjes?(in zo'n doosje)
2 Grote bosuien
Een vers pakketje om groene curry te maken met koriander kokos melk aubergine en kleine courgette en sausje
2 rode paprika's
Ik gok 1.5e kilo losse aardappelen
Blackflag schreef:Ik maak voor Lidl Hapert de boxen! Moet zeggen het is best lastig. Met hoeveel erin, wat kan wel wat kan niet. Ene collega vind dat er wel 2 beschimmelde blauwe bessen in een emmer mogen, andere niet. Ik denk dat het ook nog wel zoeken is om een juist bruikbaar pakket te maken zeg maar haha. Maar wel leuk! Blijven delen jullie foto's! Kan er wat van leren en neem jullie ervaringen ook weer mee.Niet dat ik overal wat mee kan maar toch!
Alwiene schreef:Voor wie het vroeg, je zoekt dit soort bakken. Ze staan in het gewone schap maar het spul is dus wel verzameld. In principe staat er 1 bij vlees, 1 thv sla enzo, 1 meer bij de kaas/slaatjes etc., 1 bij brood meestal op zo'n kar, 1 in de vriezer en 1 bij ongekoeld in de buurt van waar de gewone 30% restanten ook liggen. Geen garanties, want tot nu toe in elke Lidl wel bakken gevonden, maar lang niet altijd alle hierboven genoemde bakken! Ze staan overigens meestal op een hoek, of eind van een plank maar eigenlijk nooit zomaar tussen de rest en qua hoogte vaak midden behalve diepvries die heb ik alleen in de 'graaibak' gezien en vlees ook als ze van die diepe koelingen hebben ipv die met deuren.
[ [url=m/5XUf4l.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/G5kWtm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sting schreef:Maximaal 2 per klant doen ze hier bij de korting bakken niet aan. Ligt meestal niet enorm veel, maar ook niet niks. Behalve bij het vlees, die is vaak wel leeg.
Ik had gister weer een lidl pakket in Eelde.
Top pakket qua waarde en variatie. Ik lust niet alles, maar ging toch nog even langs m'n ouders en die lusten wel veel. Dus die blij gemaakt!
[ [url=m/HZYV7S.jpg]Afbeelding[/url] ]
Neverland schreef:Ik vind de verspillingsbak van de jumbo nog altijd erg prijzig. Sommige dingen schelen maar 50 cent.
Bij het begin hadden ze de prijzen veel lager gehouden maar het zal wel zo'n succes zijn geweest dat ze de prijzen flink omhoog hebben gedaan. Dus nu pak ik er nooit meer iets van. En nu is die bak tegen sluitingstijd nog steeds redelijk vol.