had bedacht voor vandaag: zilvervliesrijst met gewokte chinese kool + kerrie & paprika, met voor mij vega knakworst aan stukjes en voor mn vriend een kipfilet.
MAAR was vergeten dat ik vanavond weg moet, dus ik eet Risotto met gemengde groenten mn vriend maakt voor zichtzelf krieltjes met bonen & schnitzel
Verse tomaten/groentensoep, daarna heb ik bedacht dat we bloemkool eten met daarbij: rollade in een brooddeegjasje. Ik heb al een rollade gebraden, af laten koelen, dan haal ik het netje/touw eraf. Insmeren met mosterd, rauw gehakt eroverheen draperen (alleen de bovenkant) en dan in brooddeeg inpakken. Een goede 20 minuten in de oven (200gr) en dan is het heerlijk gaar en warm. Toetje: rijstepap.
Pipi
Geplaatst: 15-10-10 15:30
Ik heb voor vandaag draadjesvlees,stoofpeertjes en een hollandse aardappelschotel
Ik zat te denken aan gevulde paprika's, maar dat doe ik toch maar niet... die gaan vast niet zo lekker zijn als van degene (vriend van een andere bokster) waar ik ze wel eens eet. Eerst maar eens vragen wat hij er zo allemaal in doet aan kruiden, daarna maak ik wel een eigen variatie.
Dus nog geen idee, hoewel ik zo naar huis ga en dan toch iets moet eten...