[HK] Wij gaan voor strak in badpak! Bokkers op dieet deel 8!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wendy15

Re: [HK] Wij gaan voor strak in badpak! Bokkers op dieet deel 8!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 20:50

Was niet prettig :n In de trein zitten met een boekje vind ik niet eens zo erg := Maar een uur op een koud station met grote tassen staan wachten óf er nog wel een trein gaat komen is iets minder :=
En normaal kun je bij meer dan een half uur vertraging je geld terugkrijgen, maar hoor net op het nieuws dat de ns in dit geval géén geld teruggeeft omdat mensen er zelf voor gekozen hebben nu met de trein te reizen :roll:

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 20:52

ja dat hoorde ik ook, leuk he :=

leuk hoor, sneeuw in nederland _O- t mag van mij morgen allemaal weg zijn!

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 20:55

Ja ik vind het echt nergens op slaan :\ Beetje sneeuw en heel nederland op z'n gat :roll:
Was al verkouden en is nou alleen maar erger. Hoest me kapot en een kop vol met snot, dikke hoofdpijn, BLUH :7 Moet morgen werken, maar heb niet veel zin :o

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 21:54

Tjee Wendy, jij bent echt heel lang onderweg geweest :oo . Ik zou er ook vreselijk pissig van worden, geduld hebben is niet 1 van mijn kwaliteiten zeg maar...... :o
En inderdaad ingrid, die sneeuw mag van mij ook zo snel mogelijk verdwijnen! Ben er nu helemaal klaar mee. Maar ja, hoorde net ook dat het donderdag weer gaat sneeuwen, zijn er dus nog niet klaar mee helaas......

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 21:56

Mwa, pissig was ik niet eens. Vind het gewoon behoorlijk stom van de ns en weer nederland ten top, maar ok := Ook wel gelachen onderweg met andere gefrustreerde mensen :))
Nog een meisje onderweg "Ooooh wat heb jij een lekkere muts!" :)) (net afgelopen weekend gekocht, en was er nu érrug blij mee! :D )

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 21:59

Hahaha, ik heb ook afelopen weekend een muts gekocht :D , heerlijk!!
En inderdaad, dit is NL ten top. Volgens mij hebben ze bijvoorbeeld in Belgie niet de problemen met het Ov zoals wij die hier hebben toch?? Zoiets hoorde ik in het nieuws volgens mij.

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 22:03

Achja, gelukkig begint het nu weer aardig te functioneren :j en hoef ik donderdag/vrijdag nergens bijzonder heen, alleen maar terug naar Brielle :+

Hoop eigenlijk dat ik morgen/overmorgen gewoon weer op de fiets naar mn werk kan, scheelt hoop gedoe met OV :=

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 22:04

Ik heb al heel veel mutsen :=
Maar kon deze niet laten liggen O:) Een zwarte muts, met klepje aan de voorkant, flappies over oren met touwtjes er aan en een bolletje op mn hoofd :)) Maar het mooiste is dat het een wollen muts is én ook nog eens met fleece gevoerd, dus gewoon echt súperwarm :D

Ja nl is gewoon dramatisch.. Zat ook met iemand in de trein die kwam uit Duitsland, overal reden de treinen gewoon zei die en vanaf nl lag álles plat :+ Schijnbaar heeft Duitsland al hulp aangeboden aan de nederlandse spoorwegen, maar die zullen dat natuurlijk wel weer afslaan :roll:

Ik moet morgen ook werken, maar het is hier nog superglad.. Tis niet ver, maar vind het zo eng he om de deur uit te gaan als het zo glad is :o (lopend niet, maar met de fiets/auto wel := ) Vandaag heeft m'n pa me gebracht :=

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 22:05

Tja Ingrid, hoop ook voor je dat je op de fiets naar je werk kan. Scheelt een hoop gedoe!

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 22:08

ach ja, we zien het morgen wel :j

zit nu lekker op de bank Harry Potter te kijken met een zak chips :o
heb besloten om het gezonder eten maar tot het nieuwe jaar te laten gaan, val nu toch nog steeds te vaak terug in emo-eten :o
dus vanaf 4 januari écht gezond, want anders knap ik straks uit al mn kleren :=

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 22:11

Same here ingrid := Wil vanaf januari ook weer een abbo op de sportschool doen :j Nou toch allemaal feestdagen en verkouden en toestanden..

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 22:12

ja moet even kijken wat ik aan sport ga doen. Fietsen of hardlopen ofzo, t mag geen tot weinig geld kosten :=

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 22:15

Ik moet ook nog even zien wat ik wil.. Zit nu op donderdagavond met menles, dus zumba gaat 'm dan niet worden.. Wss weer kickboksen en fitness en misschien nog iets van tae bo of spinnen af en toe.. Zie wel ff :P

Is er bij jou in de buurt niet een goedkope sportschool oid? Of een leuke danscursus ofzo? :)

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 22:16

ja sportschool wel, maar heb nog een abbo lopen in brielle, dus ga geen 2 abbo's betalen := en dat abbo in brielle loopt nog tot de zomer :=

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 22:17

En die kan je niet opzeggen? En je kunt daar ook niet een paar keer per week heen?

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 22:19

:wave:

Inmiddels weer thuis en lekker gedouched :) Eten was gezellig, heb lekkere viscurry gegeten :Y) heerlijk!

Hopen dat je morgen weer met de fiets kunt ingrid. Al hoorde ik wel dat het in de ochtend glad kon zijn ivm vorst vannacht... sneeuw mag van mij ook heel snel weer weg. Ben het zat, wil weer lekker wat met Gadget kunnen doen. Vind het mooi hoor, maar niet handig :+

Nu lekker nog even relaxen & naar bed. Vannacht heel slecht geslapen, dus ogen vallen bijna dicht hier :D

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 22:20

nee heb geen tijd om paar keer per week terug naar Brielle te gaan (is toch 1,5 uur enkele reis, dus 3 uur reistijd en dan nog 1,5 uur sporten)
Opzeggen kan ook niet, wist niet dat ik zo snel ging verhuizen en is minimaal een jaar :=

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 22:21

aaaaaaah :+:

Afbeelding

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 22:25

Awwww *smelt* :D

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 22:26

Gelukkig kan ze ook onvoordelig op de foto :') anders krijgt iedereen maar het idee dat ze alleen maar leuk en lief en schattig is :')

Afbeelding

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 22:28

Ze blijft kjoet :j

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 22:43

*trotse mama :D *

Ik ga mn was ophalen beneden, ophangen en mn bed in!
:wave:

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 23:59

goedeavond!
Heb wel bijgelezen van gisteren en vandaag, maar heb niet alles onthouden om te reageren

Vandaag en gisteren gewerkt van 7 tot 18u Nou ja vandaag tot 17u, want had daarna kerstdiner met collega's en de clienten in een eetcafe. Was gezellig!

Gedoe ja met die sneeuw, van mij mag het ook heel snel weer weg zijn! Gister en vandaag hebben m'n ouders me naar t werk gebracht en gehaald. Morgen gelukkig in De Steeg werken, dus kan gewoon lopend. Is maar van half8 tot 11u.
Wel de eerste keer alleen! En moet gelijk alles erg snel doen, moet 6 clienten in vijf kwartier klaar hebben. En ze gaan natuurlijk lekker uitproberen, omdat t m'n eerste keer alleen is.
Donderdag nog een keer naar Arnhem (en savonds ook nog in De Steeg) En dan lekker 2 dagen vrij met kerst.

En nu even nog bedenken hoe ik alles morgen ga doen en dan slapen!

Weltrusten!

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 09:21

Mornin' :)

Sneeuw begint gelukkig al redelijk te smelten! Het is wel echt heerlijk rustig op de weg zo met die kerstvakantie :D kan heel de week al lekker door rijden :j

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 09:42

lekker is dat, Siz!
De bus was vandaag zelfs te vroeg :D viel weer mee!