katia, het zal idd heftig zijn, vooral daarna. het is tenslotte een fikse snijwond overal. doen ze alles tegelijk? vergeet niet dat je daarmee ook heel wat kilo's gaat verliezen he?
Ik ga horen bij de chirurg die mijn borsten heeft gedaan of hij het doet, hoorde altijd van de huisartsen dat ze nog nooit zo een mooie verkleining hebben gezien. Dat was ook in het ziekenhuis ergens anders ga ik niet.
Wat ik ga doen als hij het niet doet weet ik niet.
laat je idd goed inlichten katia, dan ben je al een heel eind!
ingrid niet vrij maar ook niet druk dus. ik ben wel vrij en eigenlijk ook heel druk, maar door jullie verklets ik weer menig uurtje... zit nu maar met krackers en soep op de bank en de laptop binnen handbereik, anders moet ik over een half uur weer 6 pagina's bijlezen
moeten we al niet gaan nadenken over een nieuwe titel voor deel 9?
Voor mijn werkstuk moet een interview afnemen. Heb vorige week ook al gebeld en die man behandelde me als een klein kind nouja nu gaat het daar niet om, maar heb buiten dat ontiegelijke telefoon vrees.
ukje
Geplaatst: 16-02-09 13:17
Armaris schreef:
Mag ik vragen wat wakker dier is?
Een organisatie die opkomt voor het welzijn van dieren uit de bio industrie.
Pantykous
Geplaatst: 16-02-09 13:17
Ik heb ook geen vakantie, zit op m'n werk.
Oh, kun je geen afspraak maken om langs te gaan dan?
Ik heb ook telefoonvrees, herken dus het probleem Ik probeer dan ook altijd te bellen met iemand in mijn buurt zodat die als het nodig is, de telefoon kan overnemen/meeluisteren is dat geen tip voor je?
Sok, dat willen ze niet het kon alleen telefonisch of per mail dat laatste had ik liever gehad maar mag niet van mijn lerares. En BA ik haal al ontzettend veel info van i-net, een van de opdrachten is ook dat ik een interview houw.
Wil iedereen even in dit topic laatste post kijken of je het er mee eens bent.
[BM] we gaan met een warm koekje maar zonder choco meeten
heb ook telefoonvrees super stom eigenlijk, vraag me af hoe dat komt.
ukje
Geplaatst: 16-02-09 13:25
katiavl schreef:
heb ook telefoonvrees super stom eigenlijk, vraag me af hoe dat komt.
misschien kan je dat ook met je spych overleggen bij mij komt het in ieder geval doordat ik automatisch al ga denken wat andere mensen van mij denken. En vinden.