Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xTammyy schreef:En hello fresh houdt zich aan de dagelijkse aanbevolen hoeveelheid groenten en vlees.
Heb vaker gehoord dat mensen de porties klein vindt qua vlees en vis
Yv_ schreef:xTammyy schreef:En hello fresh houdt zich aan de dagelijkse aanbevolen hoeveelheid groenten en vlees.
Heb vaker gehoord dat mensen de porties klein vindt qua vlees en vis
O echt? Ja, ik vond het echt heel weinig. Maar ik ben dan ook wraps gewend met véél inhoud. Gister had ik dan de heek, die was wel echt ruim voldoende. Had ook alvast de pastamaaltijd gemaakt zodat-ie meegenomen kon worden, maar die was erg smaakloos. Terwijl ik er al veel meer kruiden bij had gedaan wat het recept voorschreef. Heb 'm maar weggegooid, want heb ook geen zin om geklaag over me heen te krijgen dan het nergens naar smaakt, zijn smaakpapillen proeven (het gemis aan) kruiden nog meer dan ik.
Gebruiken ze ook altijd óveral balsamicoazijn in? Heb het altijd wel staan, maar gebruik het misschien eens per jaar. Nu al 2 keer in 1 week. Best grappig.
Dit was trouwens die heek. Erg lekker, paprikastoof ga ik zeker vaker maken.
[ [url=m/kyYwfz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ine23 schreef:Wij zijn grote eters, dus ik gok dat Hello Fresh voor ons ook te weinig zou zijn. Voornamelijk onze groente inname is ‘s avonds vaak 300-400 gram per persoon
Wij zijn naar Frankrijk geweest om te kamperen, dus ik heb mezelf 2 weken vol lekkers van de Franse bakker gestopt
[ [url=m/wTQbuN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zelf ook ‘pain perdu’ gemaakt
[ [url=m/C9yAm0.jpg]Afbeelding[/url] ]
En salade
[ [url=m/PCsBFE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Thuis een recept van Crisp (online supermarkt), met een eigen twist. Eierpasta met vega spek, zongedroogde tomaatjes, cherry tomaten, verse spinazie en feta (en een gele courgette die ik nog had).
[ [url=m/GsyyiY.jpg]Afbeelding[/url] ]