Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
KarinvdM schreef:Vandaag netjes begonnen met m'n havermout en straks neem ik nog wat meloen, maar verder ga ik vandaag lekker van lekkers genieten.
We zijn vandaag 12 jaar getrouwd en we gaan een dagje uit met tussen de middag ergens lunchen, vanmiddag vast een lekker ijsje en vanavond heerlijk uit eten.http://www.pacificplaza.nl/download/ck20131.jpg
ChantalSmook schreef:Welke momenten wegen jullie trouwens? Ik in de ochtend als ik Net uit bed ben en geplast heb bij mij thuis gewoon. Maar mij weegschaal is negatiever als andere. Had vanmiddag bij m'n moeder gedouchd na het snaaien zelfs midden op de dag en woog 66.1 terwijl ik dat thuis echt alleen weeg in de ochtend als ik me netjes aan alles gehouden heb en wat meer gesport heb. En op het werk ook 67 me kleren en schoenen aan. Raar zo'n verschil?
CCCCC schreef:Phor, ik heb precies hetzelfde! Als ik een opgeblazen buik heb en ik eet dus chips of chocolade of een keer patat (of alles op dezelfde dag:')) is mijn buik de dag erna echt super super plat en weeg ik ook minder dan daarvoor. Echt heel apart en ik kan het ook niet verklaren.
Eliana schreef:Het is heel wisselend hoe lang ik slaap nu wel erg lang geslapen, meestal word ik rond 15:00 wakker en dan ga ik rond 19:00-22:00 ook nog even slapen. Heb vannacht 4 wortels salade en halve zak zoute stokjes.op. Ik neem zo thuis.nog.muesli
met.melk en jus d orange.