Ik ben weer terug, was wel leuk om te zien hoe zo'n meter nu in elkaar zit en werkt enzo! 3,5 uur bezig geweest, pfffft
Nu nog even paar uur aan de slag, heb alleen niet zo'n zin
luffie
Geplaatst: 22-12-09 15:44
Ik heb ook echt totaal geen zin meer! . Ik ben na vandaag lekker 3 dagen vrij en de tijd kruipt nu echt voorbij....Zooooo langzaam!! Was het maar alvast 16.30u.....
Delft is gezellig Sizz! Heb er ook ooit eens gegeten, weet alleen niet meer hoe dat tentje heette......Iets met een een ar of een slee of zoiets.....
xingridx
Geplaatst: 22-12-09 16:02
al kun je natuurlijk beter voor een kaashandel werken en dan achtergrondinfo krijgen! Die energiemeters zijn leuk, maar heb ik weinig voordeel van
De Arrenslee, Luffie?
nanka
Geplaatst: 22-12-09 16:06
Hoi Ik zit thuis sinds 12.00u. Zit te wachten tot het nieuwe sanitair geleverd gaat worden. Ze zouden tussen 12.00 en 17.00 uur komen.....
Ben nu eventjes niet zo heel fanatiek bezig met m'n lijntje. Ga vanavond ook lekker frietjes eten!!!
Siz: Gezellig hoor met vriendinnetje eten! Veel plezier alvast! Imre: Irritant he als je niets te doen heb. Het is bij ons op het werk ook zo onwijs rustig. Sanne: Zo jij heb een lange dag achter de rug gehad gister! Wendy:
Ik ben eindelijk thuis bus kwam kwartier te laat, waarop ik de volgende bus ook miste natuurlijk, dus pffffft, ruim een uur over 5 kilometer gedaan Net thuis lekker tonijnsalade op en mn was uitgezocht, 1 draai voor vanavond en 2 voor zondag, dan is alles mooi schoon voor de vakantie En nu lekker op de bank! Morgenavond staat hier een grondige schoonmaakbeurt op de planning, dan kan ik donderdagavond naar Brielle toe en hoef ik dat dit weekend niet te doen Al is het ook weer niet zoveel werk
Wendy15
Geplaatst: 22-12-09 20:30
Sizzy schreef:
Zeven uur?!?!
Balen Sanne!
*schopt Imre aan het werk*
In totaal meer nog zelfs.. Vanaf huis van dinnetje was ongeveer half uurtje rijden naar station, om 11.49 in Eindhoven op de trein gestapt, en was om 19.00 op Texel (en toen nog stukkie met de auto naar huis) Ik was niet héél vrolijk zeg maar
Gezellig sizz, lekker uit eten met een vriendin
Das wel een hele lange dag zo sanne
Goed bezig angelique! Ik moet ook weer wat meer discipline gaan krijgen om thuis aan de studie te gaan