Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
maar wie weet ga ik het wel een keertje proberen. 
welkom!
Dus ik dacht ik zal jullie die ellende besparen.

*

Citaat:*Even in je profiel gespiekt: jij bent wel verre van stevig! Maar voor iedereen is 't natuurlijk goed om te bewegen en gezond te eten. Het is ook totaal niet aanvallend bedoelt natuurlijk! Meer als complimentje*
Ik vind 't toch knap van je hoe je nu alles weer oppakt. *Weet het niet zo goed te brengen, sorry*
en vooral dat hij al zadelmak is (of het nou western of dressuur is) scheelt natuurlijk al een hoop. En het is een super brave merrie wat ik van de advertentie begrepen heb. Maar ik heb een mailtje gestuurd en gevraagd of dit paard alleen western kan, zo ja, ben ik denk ik nog teveel geïnteresseerd in dit paardje, en wil ik hem alsnog is bekijken!
Maar ook quiche (zonder deeg!) is perfect in orde, in een ander bakje wat rauwkost ... Die quiches kan je trouwens invriezen, dus smorges gewoon uit de vriezer vissen. Als er een microwave is opwarmen, maar koud ook lekker. Al bij al valt het heel hard mee, het is alleen vervelend als je ergens anders meeeet. Ik ben heel makkelijk daarin, maar sommige mensen willen je dan toch "iets extra's" voorzetten en dan maken ze twee groentengerechten enz. Van mijn moeder krijg ik ook geen aangepaste kost
. Enige wat ik echt niet mag zijn echte pastaschotels, rijstschotels (zo waar het er al onder zit) of pizza. Voor de rest kan je me overal mee naartoe nemen. Zelfs als iedereen na het uitgaan een kebap wil gaan eten eet ik er eentje zonder broodje.

ukje schreef:Misschien kan iemand even helpen hier. Hoelang is custard poeder nog goed na verloop van houdbaarheids datum. Nou weet ik wel dat ze zeggen dat je het kan blijven gebruiken tot dat er diertjes in komen maar is dit echt zo?
benangelique schreef:oh? zit in die madsaus minder dan in mayo? wij zijn tegenwoordig helemaal aan de lightmayo van calve (in zo'n knijpfles). daar zitten echt weinig kcal in (11 per eetlepel) en hij is lekker fris van smaak.
mijn planning van morgen:
o: yoghurt met fruit 'n fibre
t: appel, mandarijn
l: 3 vb aardbeien
t: radijsjes
a: aardappel anders ovenschotel
beweging: 20 min. fietsen, 30 min. dressuren, 4 boxen mesten

benangelique schreef:wie was er nou gestopt met roken? goed hoor!

Pivanti schreef:Blesje, mag volkoren brood en rijst dan wel?
. Ik geloof dus niet echt dat het echt die koolhydratenschrappen is die je doet afvallen, al bij al eet je gewoon minder dan normaal. De vleesporties e.d. zijn groter, maar dat compenseert dus gewoon