benangelique schreef:oh? zit in die madsaus minder dan in mayo? wij zijn tegenwoordig helemaal aan de lightmayo van calve (in zo'n knijpfles). daar zitten echt weinig kcal in (11 per eetlepel) en hij is lekker fris van smaak.
mijn planning van morgen:
o: yoghurt met fruit 'n fibre
t: appel, mandarijn
l: 3 vb aardbeien
t: radijsjes
a: aardappel anders ovenschotel
beweging: 20 min. fietsen, 30 min. dressuren, 4 boxen mesten
is geworden:
o: yoghurt met fruit 'n fibre
t: appel, stukje appelkruimelvlaai
l: 3 vb aardbeien
t: 8 koekjes, banaan
a: chicken tonight
wat een geren vandaag zeg! kwam om 5 uur uit mijn werk, toen direct door naar stal. daar was ik om 17.45. Staat noob met zijn zomerdeken op in de paddock terwijl de rest lekker in het land loopt! niemand thuis, niemand per telefoon te bereiken, dus paard gauw gezadeld en 25 minuutjes gereden. Beest harstikke sjaggo natuurlijk en het barste van de dazen en vliegen in ene.
vervolgens uitgemest, paarden binnengehaald en gevoerd. 19.00 zat ik weer in de auto en 19.35 rende ik het examenlokaal voor mijn DRO binnen
net dus ook pas gegeten...
inmiddels weet ik wat er vandaag gebeurd is met noob. Mirella (stalhoudster) is op vakantie en haar ouders doen niets met de paarden. Afspraak was dat Paul (stalhulp) de paarden 's middags buiten zou zetten en ik ze 's avonds weer binnen + voeren en mesten. Vandaag wilde Paul noob dus zijn halster om doen, maar hij draaide een aantal rondjes in zijn box. Paul weet dat noob erg bang is voor mannen en dat hij dus heel rustig moet blijven. Vervolgens heeft hij noob niet bepaald zachtzinning een klap tegen zijn hoofd gegeven met het halster (hij heeft een schaafwond op zijn jukbeen) en hem snel het halster omgedaan. Vervolgens ging noob richting het land een keer overeind en dus heeft paul hem gewoon in de paddock gedonderd. Hij was de deken vergeten af te halen en heeft noob ook geen drinken of hooi gegeven. Beest heeft zich dus suf staan zweten en vervelen (en dus kuilen gegraven, tot op het doek) en barstte van de dorst toen ik hem kwam halen....
vanaf morgen ga ik dus 's ochtends vroeg (voor mijn werk) naar stal. Dan ben ik er om 5.30 en dan heb ik tot 7.00 de tijd. Dan zet ik ze zelf wel buiten zeg! Betekent alleen wel dat ik 's avonds ook moet, want de paarden moeten weer naar binnen 
pff, op deze momenten zou ik wel willen dat noob dichterbij staat dan op een half uur autorijden.
editP typo
Laatst bijgewerkt door benangelique op 30-06-08 21:48, in het totaal 1 keer bewerkt