Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lindy schreef:Hoihoi allemaal![]()
Ik kom hier eigenlijk bijna nooit meer in het topic, maar heb nog een tip voor jullie.
(voor wie het nog niet kent)
Er is suikervrij ijs van het merk not guilty, en in zo'n bakje ijs (500 gr geloof ik) zitten maar 200 kcal in totaal.
Of het lekker is weet ik niet, maar ik ga het binnenkort iig eens proberen.
Sylhouet schreef:Bij de AH moet je wel zijn inderdaad en dan ligt het tussen het "echte" vleesbeleg voor op brood...
ze hebben zelfs 3 soorten, gewone vegetarische leverworst, en tuinkruidenpaté, en nog eentje. De eerste 2 zijn in ieder geval heel lekker voor op brood!
Eet jij ook vegetarisch?
LotteAnna schreef:Planning:
O; fruit 'n fibre en magere yoghurt
T:2 handjes chocorozijnen![]()
L:?
T:?
A:?
Weet dus nog niet hoe mijn dagje gaat lopen...
sokje87 schreef:O: brinta + krenten + honing. Actimel. Witte thee (thanks to Sizzy)
L: 2x snee brood; meergranen + zonnerond. 3 eieren gebakken in olijfolie + 1 plak kaas +2x achterham. Beker karnemelk
T: fruit
A: ?
Sizzy schreef:Bevalt je witte thee Sok?
susie1981 schreef:
Planning voor vandaag:
O toasti met kaas
T appel of sinaasappel
L toasti kaas
T appel of sinaasappel
A spagetti
En vanavond heb ik een verjaardag, maar zal proberen streng te zijn
En als ik dan nog last heb van zuurbranden, kan ik die lekkere dingen prima weerstaan.
LotteAnna schreef:Planning:
O; fruit 'n fibre en magere yoghurt
T:2 handjes chocorozijnen![]()
L:2 muesli sneetjes met becel light en 1 met kaas
T:mandarijn
A:lasagne
Sylhouet schreef:Eet jij ook vegetarisch?
flevogirly schreef:Hoe hebben jullie eigenlijk jullie streefgewicht bepaald? Want ik ben al zolang te zwaar, dat ik niet eens zou weten wat mij goed staat/waar ik me lekker bij voel! Ik ben 1.72 en wil denk ik naar de 65... Zou dit goed zijn?
sokje87 schreef:Heb namelijk lekker Ben&Jerry's, chocolaatjes, koekjes etc etc gegeten. Elke dag lekker samen lunchen, 2x uit eten...
Ik zei al tegen em, als we samen gaan wonen word ik vast mager.
flevogirly schreef:Sylhouet: beterschap voel je je vandaag al weer wat beter?