O: Schaaltje magere joghurt met cruesli
T: Appel
L: 2 volkorenboterhammen, 1 halvajam en 1 rookvlees
T: -
A: Geen idee
Verder nu tennissen en vanmiddag paardrijden/fietsen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

)

RaQuKA schreef:Ik heb trouwens heel erg het gevoel dat als ik veel water drink ik daar vol van ga zitten en 'bol' van wordt, hebben jullie dit gevoel ook?
.
)

Vanavond Zouk-les. Ondanks dat ik me echt heel dik voel kreeg ik gisteren wel weer een complimentje van mijn salsa-lerares: hoe kun jij toch zoveel afvallen, dat wil ik ook!!
Krijg nu continu opmerkingen dat ik niet hoef te lijnen, maar het wil er niet in geloof ik. 

Mocca schreef:Ik heb dat idee ook hoor, dat ik dik ben en moet afvallen. Ookal ben ik al 9 kilo kwijt, ik blijf me dik voelen.Krijg nu continu opmerkingen dat ik niet hoef te lijnen, maar het wil er niet in geloof ik.
Net nee gezegd tegen appeltaart.

RaQuKA schreef:Mocca schreef:Ik heb dat idee ook hoor, dat ik dik ben en moet afvallen. Ookal ben ik al 9 kilo kwijt, ik blijf me dik voelen.Krijg nu continu opmerkingen dat ik niet hoef te lijnen, maar het wil er niet in geloof ik.
Net nee gezegd tegen appeltaart.
Jij bent toch ook iets van 16 jaar ofzo?? Iig zoiets ligt in mn hoofd
Hoe groot ben jij en hoeveel weeg je nu dan ?

Baal daar zo van, je spreekt iets met iemand af, ik maak er ook tijd voor vrij, en dan kom ik daar aan en is er niks gebeurt. En gisteren zijn de paarden ook niet op de wei geweest, de uitloop lag vol met oude stront, dus dat moet van gisteren zijn aangezien ik zaterdag alles schoon heb gemaakt, en zóveel stront produceren ze niet alleen 's nachts. 

Het lukt tot nu toe alleen niet zo goed! 

Gelukkig hebben we nu een nieuwe wei aan huis, wel van mijn verzorgpaard-eigenaren zelf, maar daar kunnen ze pas in Juni op.