Die pakketten van de Lidl zien er goed uit zeg! Ik ga hier ook maar weer eens een poging wagen. De dichtstbijzijnde Lidl doet sinds een tijdje ook aan TGTG, maar ik heb nog geen geluk gehad. Er zit ook een visboer vlakbij die erg populair is. Ik heb er zojuist goede verhalen over gehoord. Ook een goede reden om de app weer wat nauwkeuriger in de gaten te houden.
Vorige week werd weer een bon van de Hoogvliet geannuleerd. Ik zie er nu een oranje stip staan, maar ik heb er even geen zin meer in Vanavond had ik voor het eerst een pakket van de Boni. De zuivel en de sla komen wel op, maar dat bbq-pakket had wat mij betreft niet gehoeven Mijn vriezer zit inmiddels (te) vol met vlees, maar de mensen aan wie ik normaal gesproken vlees kwijt kan hebben hun vriezer ook (te) vol zitten, dus dat schiet niet op. Ik vrees dat ik even wat verder weg in mijn netwerk moet gaan kijken.
Dat is gewoon 3 dagen avond eten. Ik ga deze week niet meer voor een pakket want ik was even vergeten dat ik vorige week mijn gratis bon voor een hello fresh pakket heb verzilverd
Spinazie bloemkool met eigenlijk te veel schimmel die ga ik niet meer verwerken 3 bananen zeekraal zak aardappeltjes komkommer courgette aubergine wortels bosui
Vanavond ga ik dan de courgette, wortel en aubergine in de oven doen als gegrilde groenten. Aardappeltjes koken en stukje vlees.
De spinazie weet ik even niet. vriend lust het absoluut niet.
Bij toeval kwam ik er gisteren achter dat je bij de Boni (iig dit filiaal) één box per keer kunt bestellen. Van mijn Hoogvliet ben ik gewend dat je er meerdere (iig twee) kunt bestellen, maar dat heb ik nog nooit gedaan.
joyce_eddy
Geplaatst: 01-09-20 18:07
Vandaag Lidl geweest. Leuk pakket! Onderin nog snack komkommertjes en een pompoen. En tevens ook nog een bakje groene pruimen
En ook nog Ah bij ons. Alles was over datum, kwam er thuis achter (31-08)
- 3kg roodschillige aardappels - 4 bio bananen (die niet te schillen zijn en echt niet lekker ) - 1 paksoi - 1 spitskool - 1 kropsla
Dus de konijnen hebben geluk Sla heb ik wel een salade van gemaakt, aardappels eten we mooi op en de bananen maak ik wel iets mee. De rest gaat naar m’n konijnen, zijn die ook blij
Ik mag morgen een lidl box ophalen ik ben erg benieuwd
PSvanLot
Geplaatst: 01-09-20 19:23
Ik ben blij.
Pastinaak/champignon/lente-ui maak ik soep van. Spruiten stamp. Worteltjes eten we zo op Meloen eten we ook zo op Sla/lente-ui/champignon voor salade Boontjes bij een AVG Witlof is voor de konijnen. Citroenen, daar kan ik eigenlijk niks mee.
Dus een goed pakket. Volgende week ga ik er weer voor zitten.