Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Murphylover schreef:In mei of juni wil ik een maand veganistische gaan proberen en ik ben nu al met de voorbereiding hiervan bezig. Ik ben heel benieuwd hoe het is om als veganist te eten denk aan ontbijt, lunch en avond eten maar ik ben ook zeker er in geïnteresseerd wat het met je lichaam en eventuele geestelijke gezondheid doet !
Dus als jullie nog tips hebben voor het veganisme heel graag
pien_2010 schreef:Gaby, jouw recept vind ik er heel lekker uit zien. Waar zou ik jackfruit het beste door kunnen vervangen. Dat hebben ze hier vast niet, dan moet ik helemaal naar Limoges waarschijnlijk (als ze het daar al hebben).
deksel schreef:Murphylover schreef:In mei of juni wil ik een maand veganistische gaan proberen en ik ben nu al met de voorbereiding hiervan bezig. Ik ben heel benieuwd hoe het is om als veganist te eten denk aan ontbijt, lunch en avond eten maar ik ben ook zeker er in geïnteresseerd wat het met je lichaam en eventuele geestelijke gezondheid doet !
Dus als jullie nog tips hebben voor het veganisme heel graag
Leuk zeg! In het begin vond ik het best lastig, aangezien er in heel veel dingen dierlijke producten zitten. Maar heb je eenmaal door waar het niet in zit, gaat er een hele wereld voor je open!
Eigenlijk is veganistisch eten helemaal niet zo moeilijk als je weet waar je op moet letten en waarmee je het kan vervangen. En tegenwoordig is er voor alles een vervanger, yay!
pien_2010 schreef:Gaby, jouw recept vind ik er heel lekker uit zien. Waar zou ik jackfruit het beste door kunnen vervangen. Dat hebben ze hier vast niet, dan moet ik helemaal naar Limoges waarschijnlijk (als ze het daar al hebben).
Welkom Murphylover. Je zult hier genoeg tips kunnen krijgen.
Sonja_vR schreef:Denk dat stukje bij beetje sowieso beter werkt dan in 1 keer
Ik eet nu vrijwel helemaal plantaardig op wat dingetjes buitenshuis om (boter in de stamppot bij schoonouders bijvoorbeeld )