maar ze kunnen niet tippen aan de echte verse dadels.                                                         Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
 maar ze kunnen niet tippen aan de echte verse dadels.                                                         

wij hebben hier zo'n leuk zelf-schep miniwinkeltje zitten waar ze heerlijke dadels en ander spul verkopen. Ik ben er vanmiddag naartoe gewandeld en heb een klein zakje gekocht, dan mag het hele zakje ten minste leeg 

)

horse1984 schreef:Kan het me voorstellen VogeltjeM, is ook aan de weinige kant, maar zo'n dag hebben we allemaal wel eens, komt goed!
Veel mooie lijstjes weer!
Vandaag:
O: 2 paleo chunky monkey muffins (met oa banaan/dadel/ cacao/ noten)
T:appel met zonnebloempastadip2 gebakken lijnzaad/hennepcrackers
L: salade met een klein stukje bio rookworst
T: 1 paleo chunky monkey muffin
D: grote kom verse tomatensoep + 2 vega burgers
T: 2 kleine stukjes 92% chocolade met een beetje notenpasta erop.
MelissaV schreef:Heeft er hier trouwens iemand tips? Vanochtend stond ik om 9 uur op en dan krijg ik brood/beschuiten wel weg maar als ik om kwart voor 7 op moet staan om naar school te gaan, heb ik absoluut geen honger.

SkyLWG schreef:Vandaag:
O: 35 gram gierst met kokoscrème en lepeltje lemon curd met aardbeien en druiven
T: Aardbeien, druiven en 10 gram noten
L: Pad Thai en een beker Optimel Puur+ misschien een mandarijn als het restje Pad Thai niet genoeg blijkt te zijnFlinke hand gedroogd fruit (pruim, abrikoos, dadel, appel, vijg)
T:Rijstwafel met humusen wortels+augurkjes
A: Stamppotje van zoete aardappel met geitenkaas, zongedroogde tomaatjes, walnoten op een bedje van spinazie
T:Of een aardbei-rabarber crumble of eenhalf vijgen-amandelmeelkoekje, stukje aardbei-rabarber baked oats om te proeven en nog wat gedroogd fruit
Tayga schreef:O: volle yoghurt, havermout, lijnzaad en cacao
T: 2x banaan
L: volle yoghurt, havermout en whey
A: kikkererwten, wortel, quinoa, ui en broccoli
T: kwark
Ik ga zo nog iets te eten scoren, al mijn eten tot A op en een hard knorrende maag.
Tayga schreef:Ben ook niet zo'n fan van gedroogd fruit.Tayga schreef:O: volle yoghurt, havermout, lijnzaad en cacao
T: 2x banaan
L: volle yoghurt, havermout en whey
A: kikkererwten, wortel, quinoa, ui en broccoli
T: kwark
Ik ga zo nog iets te eten scoren, al mijn eten tot A op en een hard knorrende maag.
Geen eten gehaald i.c.m. slaaptekort leidde nog tot 150 gr cashewnoten en een belachelijk grote bak griekse yoghurt 's avonds. Toen zaten we op 3800 kcal. *oeps* Maar al 5 dagen geen chocola en cola light op. Ooit raak ik van mijn verslaving af.
phormicola schreef:De impact dat een voedingsmiddel heeft op je bloedsuikerspiegel.

)
 Anoniem schreef:Tayga schreef:Geen eten gehaald i.c.m. slaaptekort leidde nog tot 150 gr cashewnoten en een belachelijk grote bak griekse yoghurt 's avonds. Toen zaten we op 3800 kcal. *oeps* Maar al 5 dagen geen chocola en cola light op. Ooit raak ik van mijn verslaving af.
Ik denk niet dat je met bovenstaande op 3800 uitkomt hoor!

mik ze echt overal doorheen, door de noten, havermout, yoghurt of een handje los. Gebruik dan wel geen suiker in mn havermout oid trouwens. Die rozijntjes maken het zoet zat. Dadels vind ik ook wel lekker, ik heb gedroogde uit de biologische winkel van mn oom, die vind ik prima te doen! De abrikozen daarvan zijn ook echt yummie  
 Maar eet ze niet teveel, ivm de GI waardes inderdaad. Kun je beter wat extra vers-fruit pakken.
 ) kruiden e.d. + dubbele speltboterham met hummus
 ) , 1 uur work-out, rug, armen, core                                                         

Oliver schreef:Vandaag:
O: 30 gram havermout, 100 ml yoghurt, lepel lijnzaad, 20 gram Eat Natural Muesli
T: Pruim
T2: Gekookt ei
L: Halve portie Linzensalade met 100 gram Hüttenkäse (linzen, limabonen, tomaat, komkommer) +Banaan
T: Gekookt ei
T2: Andere helft linzensalade
A: Witvis met rijst en groenten
Beweging: Uur Bodypump + 4 x 15 min fietsen