Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
horse1984 schreef:Kan het me voorstellen VogeltjeM, is ook aan de weinige kant, maar zo'n dag hebben we allemaal wel eens, komt goed!
Veel mooie lijstjes weer!
Vandaag:
O: 2 paleo chunky monkey muffins (met oa banaan/dadel/ cacao/ noten)
T:appel met zonnebloempastadip2 gebakken lijnzaad/hennepcrackers
L: salade met een klein stukje bio rookworst
T: 1 paleo chunky monkey muffin
D: grote kom verse tomatensoep + 2 vega burgers
T: 2 kleine stukjes 92% chocolade met een beetje notenpasta erop.
MelissaV schreef:Heeft er hier trouwens iemand tips? Vanochtend stond ik om 9 uur op en dan krijg ik brood/beschuiten wel weg maar als ik om kwart voor 7 op moet staan om naar school te gaan, heb ik absoluut geen honger.
SkyLWG schreef:Vandaag:
O: 35 gram gierst met kokoscrème en lepeltje lemon curd met aardbeien en druiven
T: Aardbeien, druiven en 10 gram noten
L: Pad Thai en een beker Optimel Puur+ misschien een mandarijn als het restje Pad Thai niet genoeg blijkt te zijnFlinke hand gedroogd fruit (pruim, abrikoos, dadel, appel, vijg)
T:Rijstwafel met humusen wortels+augurkjes
A: Stamppotje van zoete aardappel met geitenkaas, zongedroogde tomaatjes, walnoten op een bedje van spinazie
T:Of een aardbei-rabarber crumble of eenhalf vijgen-amandelmeelkoekje, stukje aardbei-rabarber baked oats om te proeven en nog wat gedroogd fruit
Tayga schreef:O: volle yoghurt, havermout, lijnzaad en cacao
T: 2x banaan
L: volle yoghurt, havermout en whey
A: kikkererwten, wortel, quinoa, ui en broccoli
T: kwark
Ik ga zo nog iets te eten scoren, al mijn eten tot A op en een hard knorrende maag.
Tayga schreef:Ben ook niet zo'n fan van gedroogd fruit.Tayga schreef:O: volle yoghurt, havermout, lijnzaad en cacao
T: 2x banaan
L: volle yoghurt, havermout en whey
A: kikkererwten, wortel, quinoa, ui en broccoli
T: kwark
Ik ga zo nog iets te eten scoren, al mijn eten tot A op en een hard knorrende maag.
Geen eten gehaald i.c.m. slaaptekort leidde nog tot 150 gr cashewnoten en een belachelijk grote bak griekse yoghurt 's avonds. Toen zaten we op 3800 kcal. *oeps* Maar al 5 dagen geen chocola en cola light op. Ooit raak ik van mijn verslaving af.
phormicola schreef:De impact dat een voedingsmiddel heeft op je bloedsuikerspiegel.
Anoniem schreef:Tayga schreef:Geen eten gehaald i.c.m. slaaptekort leidde nog tot 150 gr cashewnoten en een belachelijk grote bak griekse yoghurt 's avonds. Toen zaten we op 3800 kcal. *oeps* Maar al 5 dagen geen chocola en cola light op. Ooit raak ik van mijn verslaving af.
Ik denk niet dat je met bovenstaande op 3800 uitkomt hoor!
Oliver schreef:Vandaag:
O: 30 gram havermout, 100 ml yoghurt, lepel lijnzaad, 20 gram Eat Natural Muesli
T: Pruim
T2: Gekookt ei
L: Halve portie Linzensalade met 100 gram Hüttenkäse (linzen, limabonen, tomaat, komkommer) +Banaan
T: Gekookt ei
T2: Andere helft linzensalade
A: Witvis met rijst en groenten
Beweging: Uur Bodypump + 4 x 15 min fietsen