Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Villa schreef:Oke bedankt! Binnenkort maar proberen dan.
En wat voor de broccoli geld, geld ook voor de rest neem ik aan? (behalve de kruiden?)
Ik vraag me wel af waar ik het dan allemaal moet gaan laten straks.. 10 broccoli, 10 krop sla, 20 rucola..Ik heb wel een stukje tuin, maar dat is nog steeds een zandbak..
Villa schreef:8nnemiek schreef:Broccoli heeft idd veel plek nodig. Volgens mij 60 cm rondom, toch?
Dat lijkt me wel erg veel? Via een andere site had ik 20 rondom en 10 cm diep gelezen. Maar dat lijkt mij dan weer vrij klein..
8nnemiek schreef:Bij mij was de spitskool juist de kleinste![]()
Zal ook wel heel erg aan het soort liggen.
Als je de bladeren eraf haalt en naar boven vastbindt, krijgt ie dan nog wel genoeg zon?
Villa schreef:Is het iemand van jullie ook wel eens gelukt om een avocadopit te planten? Mijn pit heeft nu wel al een hele lange wortel, maar nog steeds geen steel/blad.
ayo schreef:Villa schreef:Is het iemand van jullie ook wel eens gelukt om een avocadopit te planten? Mijn pit heeft nu wel al een hele lange wortel, maar nog steeds geen steel/blad.
Ja mij. Kan wel een hele tijd duren. Op een gegeven moment barst de pit open en komt er een kiempje uit. Maar als ie wortel maakt dan zou je in principe gewoon nog even geduld moeten hebben en water blijven geven.
Ik heb hem vorig zomer geplant. Het zijn nu twee takjes met grote bladeren. Zal hem binnenkort nog eens in een grotere pot zetten. Best een mooie plant.
Villa schreef:Geryon schreef:Annemiek heeft het over volle grond. Jij over de afmetingen van een pot denk ik? Daar zit veel verschil in!
ja ik heb het over de afmeting van de pot. Dus een pot kan wel kleiner zijn dan in de volle grond? Het blad valt dan misschien iets over de pot heen, maar dat is niet erg?