Wie gaat er mee op dieet???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fourth

Re: Wie gaat er mee op dieet???

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 21:28

Owhh goed flair ! Die armpose deed ik vandaag ook nog voor de spiegel maar ondanks het gewichtheffen heb ik echt nog geen spieren hahaha :/ Nouja mijn armen zijn altijd vrij slapjes geweest wat betreft kracht. Maar je hebt helemaal geen blubber oid!

Wooow ja voorspelbaar, eh die zak popcorn ging vanmiddag dus al op [ik hield het niet meer ] en daarna nog een hele berg vreten, chocolade voornamelijk. Naja. Gelijk fijn een hoofdpijnaanval van al die suikers en buikpijn van het vet, net goed
Morgen balansdag ! Ondanks dat ik een geweldig bananenwalnotenbrood heb gebakken voor het paasontbijt...maar ik moet over precies twee weken een béeetje fatsoenlijk op het strand kunnen liggen dus nog zo'n vreetdag kan ik me niet echt permitteren.

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 22:23

Vandaag was een rare dag.
Qua eten heel netjes voor een zaterdag (bruin brood, cruesli, groenten, aardappels), maar de tussendoortjes slopen er weer aardig in.

Morgen wordt ook slecht, we beginnen de ochtend met appeltaart (ga die denk ik afslaan), dan een uitgebreidde lunch waar ik zelf broodjes voor ga bakken, uiteraard met wat eitjes. En 's avonds gourmetten. Veel beweging zal er ook niet inzitten, paardjes hebben rustdag, en het wordt rotweer dus tennissen zit er niet in. Maarja, de rest van de week was wel goed, en maandag wordt ik weer streng.

XJuul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 00:19

Pff ik ben ook blij dat ik de hele week mijn best heb gedaan, volgende week ga ik het flink schaars maken voor mezelf en veel sporten.

Ik heb vanavond echt gigantisch lopen snoepen, we gingen gezellig spelletjes doen bij mn zus thuis met een bak snoep op tafel...
Morgen gaan we gourmetten... denk dat ik alleen een klein beetje ontbijt en dan zorg dat ik weg ben zonder eten tot 17.30...

Dan ga ik gewoon pas rond 12.00 mijn bed uit Dan zwemmen, beetje ontbijten, naar Flair hardlopen (20 min) en haar buiten zetten. Terug naar huis rennen, daarna weer met de auto naar Flair om te rijden, uurtje rijden en dan is het zo 17.00

Bij de gourmet maar heel veel rauwkost knagen en af en toe een klein stukje kip of een stukje stokbrood.

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 09:19

Jullie willen niet weten wat ik gisteravond allemaal op, heb me helemaal uitgeleefd, maar toch voor mijn doen netjes kunnen beperken, kwam tot de conclusie dat ik vroeger nog veel meer at, en mensen vroegen nu al of ik een jaar niet gegeten had ofzo?
Vanmiddag hebben we weer hetzelfde op tafel ed maar ik neem niks, ik heb tenslotte gisteren al gehad.

Denk aan marshmellows, negerzoenen, stokbroodjes met heel veel verschillende smeerseltjes, tijgernootjes, cashewnootjes, pistachenootjes, muffins, spiesjes met kaas/worst/ananas etc. etc.

En JA ik had vanmorge buikpijn en diarree.. eigen schuld

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 09:21

Ochja vergeet ik mijn planning .

Ik ga vandaag flink 'balansen', zit niks anders op na gisteravond .

O: Kommetje Fruit n Fiber met magere melk
T: -
L: 2 volkorenboterhammen, 1 met Becel light en 20+ kaas en 1 met komkommersalade (kwam tot de conclusie dat daar maar weinig kcal in zitten!)
T: Fruit/groente
D: ?

Jamy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 10:07

Vrolijk pasen allemaal

Nou ja je bent jarig en dan mag dat wel een keer hoor
Nog 1 dag te gaan, je kan het

Wij gaan zo paasbrunchen, erg verleidelijke dingen allemaal, mag wel wat lekkers, maar probeer het niet te overdrijven

XJuul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 11:40

Ben net wakker

Nu: kopje groene thee.
Als ik dit op heb ga ik aankleden en hardlopen naar Flair 20 min.. dan weer terugrennen 20 min. Dan mag ik ontbijtachtig lunchen tussendoor
- Fruit, kellogs special k met magere melk.

Flairtje rijden, dan nog even uitzingen tot de gourmet... pfff heb toch een verrot gevoel in mijn maag van al dat snoep.

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 12:10

Ilse schreef:
Ochja vergeet ik mijn planning .

Ik ga vandaag flink 'balansen', zit niks anders op na gisteravond .

O: Kommetje Fruit n Fiber met magere melk
T: -
L: 2 volkorenboterhammen, 1 met Zonnatura jam en 1 doormidden met 20+ smeerkaas en filet americain. En 2 cracottes, 1 met Zonnatura jam en 1 met Becel light boter.
T: Fruit/groente ofzo
D: ?

Even aanpassen had meer honger dan gewenst, en nu nog steeds honger

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 13:09

Mijn planning:

O: magere yoghurt met muesli en 2 croissantjes
- paardrijden
L: bruine boterham met appelstroop
T: mandarijn of iets van ander fruit
D: zilvervliesrijst met zoete sojasaus, kip, sperziebonen, courgette en paprika

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 14:08

Heb flink wat gegeten met de lunch, dus ga zo toch maar een uurtje tennissen (met mijn zusje, dus intensief ) om het er af te krijgen.

Oliver

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 15:24

Ik leef weer.

Mijn dag:

O: 2 kiwi's + appel
T: plak ontbijtkoek
L: Broodje vis (gebakken) en stokbrood kruidenboter
T: appel o.i.d
A: Ciabatta gerookte zalm

Ilse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 15:31

Achja ik heb alweer 2 soesjes achter mijn kiezen.. ben benieuwd of ik het hierbij kan houden

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 16:00

Sizzy schreef:
Mijn planning:

O: magere yoghurt met muesli en 2 croissantjes
- paardrijden
L: bruine boterham met appelstroop
T: mandarijn en wat smoothie
D: zilvervliesrijst met zoete sojasaus, kip, sperziebonen, courgette en paprika

Zowaar een positieve aanpassing

fourth

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 16:23

Ik ga me nooit meer uitspreken over balansdagen OMG. Het ging vet goed, normaal ontbeten, daarna een uur gewandeld maar blijkbaar was het toch nodig om weer te gaan eten
Ik ben in twee dagen gewoon echt weer vet geworden, zat net te cammen met iemand en opeens viel me op wat een plofkop ik had gekregen :/
Mennn weekends en paasdagen moeten afgeschaft worden mwehh.

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 17:13

Ja he.

Ik heb me vanochtend ook echt laten gaan, en zit me nu af te vragen waarom, want ik wordt er niet gelukkiger van (alleen schuldgevoelens) en het is ook niet nodig, nu bijvoorbeeld heb ik er absoluut geen neigingen naar.

XJuul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 17:47

Pff ik heb honger!!!!
Het wachten is nog op mijn zus en zwager... dan gaan we gourmetten.

Ik heb vandaag alleen nog maar een bankje kellogs special K op... en ik heb een uur hardgelopen (met wat wandelen tussendoor) en Flair gereden.

Jamy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 18:38

is dat niet beetje héél weinig dan? Zou het niet volhouden.

Ik zit nog vol van vannochtend. Niet dat ik zoveel gegeten had, had geen buikpijn ofzo, zat gewoon wel vol. Maar heb geen honger

Oliver eerlijk gezegd denk ik dat je over het algemeen veel te weinig eet als ik je schema's lees.

More

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 19:05

Ik heb ook vandaag en gister en eergister neit echt goed gegeten... veel te veel en te vet... 2x patat en ja taart chips malthesers (echt TE lekker )...
Ik ga dinsdag weer streng doe nwant dan meot ik weer naar school en als ik vrij ben en thuis kan ik het niet

Karin_deB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 20:11

Ik kom me ook even aanmelden voor dit topic! Ik ben 1.65m en weeg nu bijna 61 kilo. Weet niet of dit te zwaar is kwa BMI enzo, maar ik wil er zoiezo toch graag wat af. Gewoon voor mezelf.

Ik heb vandaag op:
O: 3 croissantjes en 1 cracker
M: Helemaal niks, was zo druk bezig dat toen mijn vader riep ETEN, ik tot de conclusie kwam dat ik de hele middag niks op had..
A: gebakken aardappelen met sla en vlees.

Ga zometeen filmpje kijken en neem daarbij een plakje ontbijtkoek.

Drink nu ook veel water, water drinken deed ik zoiezo al. Ik heb geen moeite om als ik iets ga drinken, water te drinken. Maar ikheb wel moeite met drinken. Heb al van jongs af aan dat ik slecht drink en vroeger heeft mn moeder me echt heel vaak moeten dwingen.
Nu gaat het me langzaam aan gelukkig steeds makkelijker af.

Jamy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 20:22

Welkom!

Ik heb nu wel beetje last van ik ben dik gevoel
Heb net trampoline gesprongen ff en ga denk morgen ochtend maar ff hardlopen! Aangezien mn paard mogen ook dagje vrij heeft, heb ik toch ff wat beweging.

horsiej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 20:51

Hallo,
ik kom even een vraag stellen,
en ik denk dat ik in dit topic wel goed zit!!
wie weet een goede site waar een goed dieet staat?

fourth

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 21:04

Mocca schreef:
Ja he.

Ik heb me vanochtend ook echt laten gaan, en zit me nu af te vragen waarom, want ik wordt er niet gelukkiger van (alleen schuldgevoelens) en het is ook niet nodig, nu bijvoorbeeld heb ik er absoluut geen neigingen naar.

Idd, het is ook helemaal niet leuk :/ Maar waarom we er dan toch steeds weer in trappen he? Volgens mij is het meer een lichamelijke kick waar je niet zo veel bewust van merkt oid, dat er voor zorgt dat je maar blijft snaaien
Nouja ik voel me echt dik, opgezwollen en enorm beroerd.
Ben echt bang voor morgen ook, heb zin om in mn bed te blijven liggen om het eten te ontwijken oid.
Jaja, dieptepunt :/

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 21:06

Waarom wil je dieeten? Ben je te dik of vínd je jezelf te dik?
Kan uit ervaring zeggen dat je eetpatroon veranderen en minderen beter werkt dat de meeste dieeten, want na een dieet val je vaak weer terug en kom je weer aan.

Hoe zwaar & lang ben je?

XJuul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 00:11

Whaa gezellig vandaag, we kunnen elkaar allemaal een handje geven...

Ik heb dan wel overdag alleen mijn schrale ontbijtje gegeten... maar vanavond heb ik echt veel zitten schransen...

Tijdens het gourmetten kon ik me eerst nog goed beheersen, ik nam veel rauwkost, fruit en af en toe een stukje kip of biefstuk of een stukje stokbrood. Erg netjes al zeg ik het zelf. Maaar... toen na het gourmetten een bakje straciatellaijs dat naar meer smaakte... dus toen nog maar een bak genomen. Toen thee met koekjes... heb geloof ik wel 8 chocoladebiscuitjes op. Als je zondigt dan gaat het ook meteen goed fout he... voel me moddervet nu.

Morgen doe ik een hele schrale balansdag met alleen groente, fruit en yoghurt in combinatie met 2 keer sporten... Vanaf dinsdag wil ik weer in mijn normale eetritme Die schrale dag morgen heb ik nodig voor mijn gemoedsrust.

Pantykous

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 01:12

Doe even mee met die schrale balansdag... Zal maar niet posten wat ik op heb. 0_0