Foto is wat donker omdat je tegen het ligt in fotograveerd

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Ell_en schreef:Komkommer is ook een idee!!
Hebben jullie het allemaal 'gewoon' in de tuin staan?
Villa schreef:Bokkers! ik heb jullie hulp nodig![]()
Ik heb vrij weinig verstand van planten. Maar met de ah moestuintjes actie heb ik nu 15 bakjes klaar staan, en mijn broccoli groeit echt als kool!![]()
Over een paar dagen moet ik hem verpotten, maar moet ik dan alle sprietjes apart verpotten?( Het zijn er een stuk ok 10) of kunnen ze gezellig bij elkaar blijven? En hoe groot zal deze pot (of potten?) moeten zijn?
Even een fotootje van gister ochtend erbij, inmiddels past de deksel van het kweekbakje er niet meer op!
[ Afbeelding ]
Villa schreef:Bokkers! ik heb jullie hulp nodig![]()
Ik heb vrij weinig verstand van planten. Maar met de ah moestuintjes actie heb ik nu 15 bakjes klaar staan, en mijn broccoli groeit echt als kool!![]()
Over een paar dagen moet ik hem verpotten, maar moet ik dan alle sprietjes apart verpotten?( Het zijn er een stuk ok 10) of kunnen ze gezellig bij elkaar blijven? En hoe groot zal deze pot (of potten?) moeten zijn?
Even een fotootje van gister ochtend erbij, inmiddels past de deksel van het kweekbakje er niet meer op!
[ Afbeelding ]
Geryon schreef:Villa schreef:Bokkers! ik heb jullie hulp nodig![]()
[ Afbeelding ]
Per sprietje. Grootte van de potten hangt af van of het de definitieve pot is of niet. Ze kunnen nu gewoon in een klein potje als je ze maar weer overpot als ze er te groot voor worden. Hoe groot de definitieve pot moet zijn ben ik even vergeten, maar staat op internet. Ik denk zo'n 11 liter per plant?