Lekker dagje BA! Lekker even wat achterstanden bijwerken, geeft wrs ook wat meer rust
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

) 

Sizzy schreef:Hihi, gelukkig was het aardig druk hierop het industrieterrein, genoeg sterke mannen om ff te duwen![]()
Lekker dagje BA! Lekker even wat achterstanden bijwerken, geeft wrs ook wat meer rust

) en dan komen we er samen wel uit
ik hou altijd van lijstjes
Lijkt me heel lastig om mee om te gaan idd, ik zou dat denk ik echt niet kunnen. Al een hele stap vooruit dat jullie het nu iig kunnen uitpraten!
. Zo af en toe kan ik hem wel achter het behang plakken vanwege egoistisch gedrag!
. Maar ja, wij zijn al 9 jaar samen, heb het dus ook gewoon geaccepteerd. Net zoals hij dingen van mij heeft moeten accepteren, want ik ben ook verre van perfect(gelukkig maar
) 

xingridx schreef:Nee kan niet vanuit thuis werken Angelique, helaas, was wel makkelijk geweest!
Ja het is soms vreselijk lastig! Vind het af en toe heel moeilijk om mee om te gaan, maar ik leer het wel meer loslaten gelukkig.
En tegenwoordig kunnen we het uitpraten (op den duur) en dan komen we er samen wel uit
ben blij dat ik vakantie heb momenteel!

altijd fijn voor de kerst
gewoon geen trek, probeer wel iedere dag sinaasappels te persen voor de vitamientjes, maar heb ook geen zin om wat klaar te maken ofzo..
net lekker uurtje liggen slapen, was zo moe!

hij heeft vandaag thuis gewerkt ivm het weer, al z'n collega's bleven thuis werken, dus dat was makkelijk kiezen.