Mijn schoonzus heeft ook allerlei cursussej gedaan mbt psychologie mij trekt dat absoluut niet. Films en serie kijken zit toch verschil in?
ukje
Geplaatst: 16-02-09 12:10
Ja mog volgens mij ook wel amerikaans, maarja de enige serie die ik ken is eigenlijk house, maar kan moeilijk 3 afleveringen gaan kijken en daar komt bij dat het dan ook niet echt gaat helpen aangezien ik ze allemaal al wel ken. Kijk over het algemeen vrij weinig tv namelijk.
Laatst bijgewerkt door ukje op 16-02-09 12:11, in het totaal 1 keer bewerkt
Verloskunde, gaaf! Dat wilde ik heel graag doen. Maar werd uitgeloot. Toen Verpleegkunde gaan doen, erg naar mijn zin. Super studie. Om de welbekende reden moeten stoppen. Dus inschrijven voor verloskunde heeft ook geen zin meer. Dus vandaar de keuze psychologie!
Madeira_
Geplaatst: 16-02-09 12:16
Dankjulliewel meiden volgens mij zie je amper verschil bij mij van 26 kilo. Hoor wel regelmatig van mijn moeder: goh Paulien, je buik is echt platter geworden.
Noor, verloskundige lijkt mij ook super leuk om te doen! Haal het vrees ik niet met mijn beperking; ik val flauw als ik bloed zie/reuk
Laatst bijgewerkt door Madeira_ op 16-02-09 12:20, in het totaal 1 keer bewerkt
We blijven gewoon in Leusden, alleen naar de andere kant ervan. Het huis is nu helemaal af (nieuwbouw), nougoed op een paar hele kleine dingetjes na.
Ingrid, ik vind het nog steeds niks en zie er best wel tegenop. Maargoed, er is niks aan te veranderen, we gaan toch echt. Dus we maken er het beste van en ik kijk naar de positieve kanten. Zoals het shoppen naar een geheel nieuwe kamer! Ben al aan het kijken voor bed, bank etc. En heb een super mooie LCD tv gezien die ik ook welkom ga heten op mijn nieuwe kamer.
Armaris
Geplaatst: 16-02-09 12:22
Leuk zeg 26kg! Dat is niet niks! Petje af voor Paulien! Sok, fijn weekendje heb je gehad zeg! Stardust wil ik ook nog eens zien Ingrid, fijn dat niels ermee akkoord gaat, zal ook beter zijn voor je om even tot rust te komen
Psychologie is écht mijn ding niet Ook al doe ik het nu al. Bovendien moet je erg goed zijn in statistieken en dat trekt me niet aan Ik ga de opleiding verpleegkunde doen Daarna een master én misschien zelfs nog een verkort traject doen van Vroedkunde Maar dat laatste beslis ik dan nog
Edit: ik sla de kop denk ik Ik heb in een maand tijd 5paar schoenen gekocht en ben nu aan het zien voor een nieuw paar, heb een nieuwe verslaving denk ik Het is dat ik ze zeer goedkoop kan krijgen
Ik rol nu net uit mijn bed, ben hondsziek en kruip er straks weer in
dat is dan weer een plus aan de hele verhuizing, een mooie nieuwe inrichting! het zal vast wel wennen op den duur
Ik moet ook nog even wat info zoeken over masters...betaalbaar en fatsoenlijk aan te reizen en liefst ook nog deeltijd...ben benieuwd of dat gaat lukken
Paulien, daarom moet ik ook maar zien of het haalbaar is, maarja waar een wil is, is een weg. Zou zoiezo dan geen eigen praktijk willen hoewel mijn vader dat anders ziet.
Pantykous
Geplaatst: 16-02-09 12:25
Sizzy schreef:
Sok: hoe vond je de outfit?
Geil!
Ik ga na m'n HBO hopelijk een speciaal traject van nog 3 jaar in Frankrijk volgen, als ik daarmee klaar ben heb ik 2 Masters op zak. Moet daar wel een gmat test voor doen, dat wordt nog een hele kluif.
Laatst bijgewerkt door Pantykous op 16-02-09 12:26, in het totaal 1 keer bewerkt
geen wentelteefjes voor hans geworden uiteindelijk hebben lekker gedouched en toen stonden onze 2 petekindjes voor de deur om hans alvast een kus te brengen voor zijn verjaardag en om de konijntjes te aaien
ingrid, dapper dat je de sleutel terugvraagt en op die manier je eigen ruimte wat meer gaat afbakenen. top!
noor, als het fietsen niet lukt (na 20 min. opgeven), dan moet je je lijf de tijd geven om te herstellen. op de 1 heeft de narcose veel meer invloed dan op de ander. ik ben er alle keren heel ziek van geweest, maar ook liep ik hard terug in conditie en energie. luister naar je lijf! engelse series kijken voor bijles? er is rotter werk te bedenken!
margriet, je dagplanning van vandaag is erg mager. hoe kan je nou tussen de middag leven van slechts 2 krackers en dan als tussendoortje een appel en/of sultana? waarom geen brood? wij eten ook burrito's vanavond!
eva, 5 potten ijs? bleh! dan hoef ik dus niet meer, terwijl ik echt dol ben op ijs en al helemaal de caramel sutra van B&J... rij je nog op je dikke vrouwtje joh? fijn hoor! jij hebt echt een schoenenfetish.. hoeveel paar je wel niet inmiddels?
sanne, hoe kom je nou zo dat je dat paaltje niet zag? ikke 2 jaar geleden ook niet, paaltje stak ook maar 30 cm uit de grond en aan de stand van dat ding te zien waren er meer auto's opgeklapt... bij mij ook de dorpel kapot; schade ruim 1000 euri... als je nog een keer naar het land van de vlamen wilt: ga dan naar Gent. psychologie heb ik ook nog over getwijfeld, nu natuurlijk die master voor gedragswetenschappen; komt ook aardig in de richting. verloskunde was de 1e keus, maar ging het niet worden omdat ik niets heb met natuur- en scheikunde...
vandaag: o: 3 wb 30+ kaas en ww cervelaat B: 60 min. burn t: banaan l: kop verse groentensoep, 3 krackers filet american t: ? a: burrito's