Nanne schreef:Dames,
IK BEN 2 KG AFGEVALLEN IN DE AFGELOPEN 7 DAGEN!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nanne schreef:Dames,
IK BEN 2 KG AFGEVALLEN IN DE AFGELOPEN 7 DAGEN!!
Chubby schreef:
Dames, hoe gaat het hier dan?! Heb niet zo goed bijgelezen, maar zag al wat nieuwelingen voorbij komen en ook gezellig nog wat bekenden![]()
4 weken geleden van m'n paard gedonderd en sindsdien niet veel kunnen doen ivm verrekte schouderbanden (AC gewricht) en een hersenschudding. Doordat ik te snel weer aan het werk ging, iets langer mee gelopen dan de bedoeling was
Vanaf vandaag weer full time aan het werk, hoop ik en ik hoop snel ook weer te kunnen gaan sporten. Chubby staat nog bij Baggio, is vermoedelijk wel drachtig maar ze heeft het zo naar haar zin dat ik haar nog een maandje langer daar laat. Wel jammer dat ik daardoor minder kan rijden, maar hoop dat vanaf later deze week te compenseren op de sportschool..
Wil vanaf vandaag wél weer netjes gaan letten op wat ik eet! Ben in de afgelopen 4 weken niks afgevallen, maar gelukkig ook niks aangekomen![]()
Mijn planning voor vandaag:
O. 2 bb boterhamworst, kom thee met zoetje
T. worstenbroodje, kom thee met zoetje
L. 2 bb boterhamworst, glas halfvolle melk
T. schaaltje aardbeien, glas cola light
T. 2 bb paturain walnoot, glas cola light
D. aardappelgratin, doperwtjes, hamlapje
T. schaaltje Optimel karamelvla
benangelique schreef:kenso; als jij je nu al druk maakt over dit soort momenten, wordt het dan niet tijd dat je een dieetiste gaat inschakelen?
Belsje schreef:Southbeach zelf bevat voor mij teveel eieren, maar het is wel dat principe. Is eigenlijk gewoon een eiwitdieet, je kan dat of chemisch doen met pakjes en dan overschakelen op echt eten of gewoon van in den beginne met echt eten doen. Maar doordat ik me heel lang slecht gevoeld heb heb ik me volgestopt met koolhydraten, als je dan niet meer kan sporten loopt het uit de hand. Je komt ook veel sneller bij dan iemand anders wanneer je carbs gaat eten, omdat je daar massaal veel vocht van vasthoudt, denk 10 gram vocht per gram carbs! Als je dan eens een smoske oppeuzelt heb je het vlaggen voor een paar dagen
.
kenso0wlover schreef:Belsje schreef:Southbeach zelf bevat voor mij teveel eieren, maar het is wel dat principe. Is eigenlijk gewoon een eiwitdieet, je kan dat of chemisch doen met pakjes en dan overschakelen op echt eten of gewoon van in den beginne met echt eten doen. Maar doordat ik me heel lang slecht gevoeld heb heb ik me volgestopt met koolhydraten, als je dan niet meer kan sporten loopt het uit de hand. Je komt ook veel sneller bij dan iemand anders wanneer je carbs gaat eten, omdat je daar massaal veel vocht van vasthoudt, denk 10 gram vocht per gram carbs! Als je dan eens een smoske oppeuzelt heb je het vlaggen voor een paar dagen
.
Niks voor mij hihi.![]()
Eerst deed jij toch iets met die pakjes of niet?
Belsje schreef:Ingewikkeld? Helemaal niet hoor, gewoon niet in je mond stoppen die dingen.
Op zich kan je wat volkoren spul eten is geen drama, alleen de eerste weken niet doen. Wanneer je dat doet, maar witte granen zijn uit den boze (cornflakes, wit brood, ... en ja zelfs de allbranstaafjes zijn eigenlijk niet ok want daar gooien ze in europa suiker bij, in de states is die suikervrij te verkrijgen).
Het grote voordeel hieraan is voor mij dat ik veel dingen kan eten die in een normaal dieet niet passen (worst, kaas, nootjes, ...) omdat je wel vettige dingen kan eten. En gezien ik een enorme fan van hartige dingen ben is dat wel ideaal! Chips maak ik van knolselder en ook frietjes, dus als je een "volldige" maaltijd wil kan dat ook zelfs in die eerste weken![]()
Boterhammen en aardappels lust ik sowieso niet echt, dus dan is de opoffering niet zo groot, het enige nadeel is voor mij dat ik ook geen bloem mag, hierdoor kan je sauzen niet binden e.d. da's altijd even rommelen voor je daar dan wat mee kan.
Sizzy schreef:Zo, het kreng is ingeleverdBen niet heel zeker over mn statistische analyses, maar goed we zien wel. 16 juli krijg ik m'n cijfer...
Pff, sinds gisterenavond barst ik werkelijk van de keel- en hoofdpijn. Alle stress komt er nu lichamelijk uit geloof ikbluh...
Moet vandaag heel de dag werken op de VU, vanavond nog vergadering. Geen zin, wil in bed liggen![]()
Vandaag:
O: magere yoghurt met fruit'n fibre
t: -
L: 4 wasa sesam cracker met filet americain en 'smoret/tomaat, bordje salade, optimel drink
t: krentenbol
D: maaltijdsalade oid (ben laat thuis, heb eerst vergadering..)
t: ?
Allemaal nog vrij onduidelijk dus vandaaghaha
Alvast veel plezier Hump! Waar ga je heen?