[HK] Bijna warmer weer, dus snoepen we niet meer!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

kenso0wlover

Re: [HK] Bijna warmer weer, dus snoepen we niet meer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 09:52

Nanne schreef:
Dames,

Go jij! Go jij! IK BEN 2 KG AFGEVALLEN IN DE AFGELOPEN 7 DAGEN!! Go jij! Go jij!

Go jij! Go jij! Ga zo door!

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 09:52

hm, als ik zie dat je dagplanning gewoon goed is, is het inderdaad niet te verklaren dat je zo afvalt. maar goed, het is waar wat je zegt; in het begin gaat het altijd harder.

savath; wees welkom! misschien kan je plaatsen wat je nu ongeveer op een dag eet?

hee bels! poos niet gezien hier! is dit het southbeach dieet?

kenso0wlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 09:53

Chubby schreef:
Doei!

Dames, hoe gaat het hier dan?! Heb niet zo goed bijgelezen, maar zag al wat nieuwelingen voorbij komen en ook gezellig nog wat bekenden Knipoog

4 weken geleden van m'n paard gedonderd en sindsdien niet veel kunnen doen ivm verrekte schouderbanden (AC gewricht) en een hersenschudding. Doordat ik te snel weer aan het werk ging, iets langer mee gelopen dan de bedoeling was Nagelbijten / Gniffelen

Vanaf vandaag weer full time aan het werk, hoop ik en ik hoop snel ook weer te kunnen gaan sporten. Chubby staat nog bij Baggio, is vermoedelijk wel drachtig maar ze heeft het zo naar haar zin dat ik haar nog een maandje langer daar laat. Wel jammer dat ik daardoor minder kan rijden, maar hoop dat vanaf later deze week te compenseren op de sportschool..

Wil vanaf vandaag wél weer netjes gaan letten op wat ik eet! Ben in de afgelopen 4 weken niks afgevallen, maar gelukkig ook niks aangekomen Knipoog

Mijn planning voor vandaag:
O. 2 bb boterhamworst, kom thee met zoetje
T. worstenbroodje, kom thee met zoetje
L. 2 bb boterhamworst, glas halfvolle melk
T. schaaltje aardbeien, glas cola light
T. 2 bb paturain walnoot, glas cola light
D. aardappelgratin, doperwtjes, hamlapje
T. schaaltje Optimel karamelvla

Oei dat is zeker niet fijn! Nagelbijten / Gniffelen
Wel top dat je niet bent aangekomen, doe je goed haha!
Veel succes!

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 09:53

chub! wat fijn om weer van je te horen!

kenso0wlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 09:57

Vanavond dus Portugal avond, ik kijk er naar uit, maar ik zie ook weer op tegen het eten en de drankjes. Ik ben een beetje zenuwachtig dus. Stom. Ik vind het moeilijk om van dat soort dingen te genieten. Ik zit dan echt de hele tijd te denken aan "niet te veel eten", "hoeveel zou ik morgen wegen" en dat soort dingen. Lekker obsessief. Clown

O: 2 BB, 1x 20+ slankie komijnenkaas, 1x kipfilet. Flesje knorr vie. Kop thee.
bew: 45 min hardlopen, 8 min, abs. Go jij! Go jij!
L: Grote fruitsalade: Nectarine, aardbeien, appel, kersen: Van alles! Vingers aflikken
T: Sultana of iets dergelijks.
A: Voorgerecht: Toastjes met mozarella en tomaat.
Hoofdgerecht: Biefstuk met banaan en pinda's
Nagerecht: Portugese wentelteefjes. Vork
En ook nog een cocktail.

Nagelbijten / Gniffelen
Laatst bijgewerkt door kenso0wlover op 30-06-08 09:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 09:57

Southbeach zelf bevat voor mij teveel eieren, maar het is wel dat principe Knipoog. Is eigenlijk gewoon een eiwitdieet, je kan d

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 09:59

Southbeach zelf bevat voor mij teveel eieren, maar het is wel dat principe Knipoog. Is eigenlijk gewoon een eiwitdieet, je kan dat of chemisch doen met pakjes en dan overschakelen op echt eten of gewoon van in den beginne met echt eten doen. Maar doordat ik me heel lang slecht gevoeld heb heb ik me volgestopt met koolhydraten, als je dan niet meer kan sporten loopt het uit de hand. Je komt ook veel sneller bij dan iemand anders wanneer je carbs gaat eten, omdat je daar massaal veel vocht van vasthoudt, denk 10 gram vocht per gram carbs! Als je dan eens een smoske oppeuzelt heb je het vlaggen voor een paar dagen Knipoog.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 10:01

voor mij veel te ingewikkeld bels! Clown

kenso; als jij je nu al druk maakt over dit soort momenten, wordt het dan niet tijd dat je een dieetiste gaat inschakelen?

kenso0wlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 10:03

benangelique schreef:
kenso; als jij je nu al druk maakt over dit soort momenten, wordt het dan niet tijd dat je een dieetiste gaat inschakelen?

Nouuuu verder gaat het wel gewoon heel goed met "lijnen". Ik eet voldoende maar val toch langzaam aan wat af. Maar ik merk dat ik vooral met drank, erg snel aankom. En dat heb ik liever niet aangezien ik vanmorgen precies 67,0 woog en ik zooo graag die 66 wil zien. Clown

Waarschijnlijk gaat het vanavond gewoon hartstikke goed. Vork

kenso0wlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 10:04

Belsje schreef:
Southbeach zelf bevat voor mij teveel eieren, maar het is wel dat principe Knipoog. Is eigenlijk gewoon een eiwitdieet, je kan dat of chemisch doen met pakjes en dan overschakelen op echt eten of gewoon van in den beginne met echt eten doen. Maar doordat ik me heel lang slecht gevoeld heb heb ik me volgestopt met koolhydraten, als je dan niet meer kan sporten loopt het uit de hand. Je komt ook veel sneller bij dan iemand anders wanneer je carbs gaat eten, omdat je daar massaal veel vocht van vasthoudt, denk 10 gram vocht per gram carbs! Als je dan eens een smoske oppeuzelt heb je het vlaggen voor een paar dagen Knipoog.

Niks voor mij hihi. Haha!
Eerst deed jij toch iets met die pakjes of niet?

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 10:05

Ingewikkeld? Helemaal niet hoor, gewoon niet in je mond stoppen die dingen Knipoog.
Op zich kan je wat volkoren spul eten is geen drama, alleen de eerste weken niet doen. Wanneer je dat doet, maar witte granen zijn uit den boze (cornflakes, wit brood, ... en ja zelfs de allbranstaafjes zijn eigenlijk niet ok want daar gooien ze in europa suiker bij, in de states is die suikervrij te verkrijgen).
Het grote voordeel hieraan is voor mij dat ik veel dingen kan eten die in een normaal dieet niet passen (worst, kaas, nootjes, ...) omdat je wel vettige dingen kan eten. En gezien ik een enorme fan van hartige dingen ben is dat wel ideaal! Chips maak ik van knolselder en ook frietjes, dus als je een "volldige" maaltijd wil kan dat ook zelfs in die eerste weken Haha!

Boterhammen en aardappels lust ik sowieso niet echt, dus dan is de opoffering niet zo groot, het enige nadeel is voor mij dat ik ook geen bloem mag, hierdoor kan je sauzen niet binden e.d. da's altijd even rommelen voor je daar dan wat mee kan.

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 10:07

kenso0wlover schreef:
Belsje schreef:

Niks voor mij hihi. Haha!
Eerst deed jij toch iets met die pakjes of niet?

Die pakjes is de chemische versie, da's ondertussen al even geleden en die kilo's zijn er mooi afgebleven tot mijn lijf krak zei en ik emotioneel niet 100% was. Gevolg --> niet meer mogen sporten en vreten vreten omdat ik me zo slecht voelde en dan kom je in een cirkeltje terecht ....
Nu ben ik dus gewoon met "normaal" eten hetzelfde aan het bekomen Knipoog. Al heb ik nog wat zakjes staan, diega ik als tussendoortjes opknagen dan raak ik daar ook vanaf.

kenso0wlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 10:08

Belsje schreef:
Ingewikkeld? Helemaal niet hoor, gewoon niet in je mond stoppen die dingen Knipoog.
Op zich kan je wat volkoren spul eten is geen drama, alleen de eerste weken niet doen. Wanneer je dat doet, maar witte granen zijn uit den boze (cornflakes, wit brood, ... en ja zelfs de allbranstaafjes zijn eigenlijk niet ok want daar gooien ze in europa suiker bij, in de states is die suikervrij te verkrijgen).
Het grote voordeel hieraan is voor mij dat ik veel dingen kan eten die in een normaal dieet niet passen (worst, kaas, nootjes, ...) omdat je wel vettige dingen kan eten. En gezien ik een enorme fan van hartige dingen ben is dat wel ideaal! Chips maak ik van knolselder en ook frietjes, dus als je een "volldige" maaltijd wil kan dat ook zelfs in die eerste weken Haha!

Boterhammen en aardappels lust ik sowieso niet echt, dus dan is de opoffering niet zo groot, het enige nadeel is voor mij dat ik ook geen bloem mag, hierdoor kan je sauzen niet binden e.d. da's altijd even rommelen voor je daar dan wat mee kan.

Ja ik hou juist heel erg van brood. Als ik wakker word dat kijk ik echt al uit naar mijn ontbijtje met 2 boterhammetjes. Haha! Wel fijn inderdaad dat je wel die hartige dingen kan eten.

Humphrey

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 10:51

Goeimorgen dames!
Sorry dat ik even wat minder aanwezig ben en niet bijlees enzo. Ik ben namelijk druk met de voorbereidingen voor m'n vakantie. We vetrekken morgen dus jullie zullen me een tijdje niet zien. Haha!
In ieder geval heel veel succes met afvallen en vergeet af en toe ook niet te zondigen en daar lekker van te genieten he. Knipoog

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 11:46

Zo, het kreng is ingeleverd Lachen Ben niet heel zeker over mn statistische analyses, maar goed we zien wel. 16 juli krijg ik m'n cijfer...
Pff, sinds gisterenavond barst ik werkelijk van de keel- en hoofdpijn. Alle stress komt er nu lichamelijk uit geloof ik Scheve mond bluh...

Moet vandaag heel de dag werken op de VU, vanavond nog vergadering. Geen zin, wil in bed liggen Zij zijn groot en ik is klein!

Mijn dag is gisteren uiteindelijk geworden:
O: magere yoghurt met fruit'n fibre
t: waterijsje
L: 2 bb met huttenkase/tomaat en filet americain
t: 2 lichtgewicht crackers met filet americain
t: kopje groentensoep
D: vegetarische op spaanse wijze gebakken groenten + aardappelen in tomatensaus (was uit eten)
t: -

Vandaag:
L: ?
t: ?
D: maaltijdsalade oid (ben laat thuis, heb eerst vergadering..)

Allemaal nog vrij onduidelijk dus vandaag Knipoog haha

Alvast veel plezier Hump! Waar ga je heen?

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 11:49

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 12:06

geweldige hond plien!
siz; wat een bevalling he? fijn dat je het hebt ingeleverd. je lichamelijke klachten zullen wel voortkomen uit stress inderdaad. ik ben ook altijd ziek in mijn vakantie Clown

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 12:36

Ik post ook even een dagje mee, ben slecht bezig geweest het weekend Vork (vrijdag Mac, zaterdag 's avonds vreetbui, gisteravond laat nog patat met veel mayo..)
Dus vandaag weer een beetje minder..

o: yoghurt met aardbeien
t: 1 bastogne koekje
l: 2 meergranen mini bartjes (van bakker bart) met boter en aardbeien
t: appel
t: pakje evergreen
a: ?

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 12:51

Tijgers!

Wat een leukerd flevo! Ja

@Belsje: Ik heb mijn inname van koolhydraten wel verminderd het laatste jaar, maar ik kan mijn brood echt de deur niet uit doen.
Wel eet ik vrijwel geen pasta's, rijst of aardappelen meer, scheelt ook al een hoop. Wit brood at ik sowieso al niet. Ja, 4x per jaar.. Sneetje witbrood met roomboter, aardbeien en suiker Vingers aflikken

Ontbijt: 2MB met halvarine. 1 jam, 1 hagelslag. Actimel, activia.
T: smoothie van magere yoghurt, 1 banaan, 15x aardbei en 1 sinaasappel.
Lunch: 2 desembroodjes. 1 met achterham, komkommer en sla. 1 met een gekookt eitje, komkommer, tomaat, sla en 30+ kaas.
T: ?
T: ?
D: ?

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 12:59

Sizzy schreef:
Zo, het kreng is ingeleverd Lachen Ben niet heel zeker over mn statistische analyses, maar goed we zien wel. 16 juli krijg ik m'n cijfer...
Pff, sinds gisterenavond barst ik werkelijk van de keel- en hoofdpijn. Alle stress komt er nu lichamelijk uit geloof ik Scheve mond bluh...

Moet vandaag heel de dag werken op de VU, vanavond nog vergadering. Geen zin, wil in bed liggen Zij zijn groot en ik is klein!

Vandaag:
L: 4 wasa sesam cracker met filet americain en 'smoret/tomaat, bordje salade, optimel drink
t: krentenbol
D: maaltijdsalade oid (ben laat thuis, heb eerst vergadering..)

Allemaal nog vrij onduidelijk dus vandaag Knipoog haha

Alvast veel plezier Hump! Waar ga je heen?

Wat een leuke hond!! Lachen

BA: ja ik heb het ook heel vaak, dan ik me dan beroerd ga voelen zodra alles achter de rug is. Had ook echt al 1,5 week zo'n beetje chronisch hoofdpijn. Maar dat wijtte ik aan het vele achter de compu zitten en staren naar het scherm. bluhhhh ik haat keelpijn, dan merk je pas hoeveel je eigenlijk slikt per dag!

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 13:02

Oh ja, Siz... Gefeliciteerd! Eindelijk!

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 13:02

goede reden om waterijsjes te eten sizz!

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 13:04

Ja, zit op de VU. Dus weinig waterijsjes in de buurt Zij zijn groot en ik is klein!

*voelt zich zielig Haha!

Thanks sok!

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 13:09

Oee ik heb net lekker poffertjes op! Bloos!
Ze waren echt heerlijk. Vingers aflikken
En vanochtend ook al een roze koek.
Ga nu maar op de fiets naar de paarden, en een uur stevig rijdenm, dat is wel even nodig. *LOL*

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 13:26

oh, heb zooooon zin in rose koeken! vooral het glazuur. het water loopt me letterlijk in de mond.
heb vanochtend wel al een klein puntje appelkruimelvlaai op