Gisteren heb ik risotto gemaakt, met sperziebonen die op moesten. Ook wat tomaatjes en ui en knoflook erin. Dat warm ik vanavond even op ( Laat thuis) en gooi er nog wat cashewnoten door.
vikki
Geplaatst: 28-01-09 11:08
Grappig... ^^^ wij hebben gisteren dus ook risotto gemaakt en er is nog zoveel over, dat moet vanavond op . Wij warmen dus ook de risotto op en dan eten we er een schnitzeltje bij.
Antheman
Geplaatst: 28-01-09 11:09
vikki schreef:
Grappig... ^^^ wij hebben gisteren dus ook risotto gemaakt en er is nog zoveel over, dat moet vanavond op . Wij warmen dus ook de risotto op en dan eten we er een schnitzeltje bij.
idd grappig Gisteren at ik heel iets anders hoor
Aranel
Geplaatst: 28-01-09 11:11
Ik denk/hoop macaroni
Aranel
Geplaatst: 28-01-09 11:12
Pasamba schreef:
Wrabs met kip en groenten en zoetzure saus.
Oeeeh toevallig die indiaanse Ch.... nogwat? Die zijn zoooo jummiejummie lekker
ik heb vanavond een afscheidsdiner op mn werk, dus dat zie ik vanavond
Jannepauli
Geplaatst: 28-01-09 11:37
Jezzi schreef:
Jannepauli schreef:
Misschien restje hutspot van gisteren of.. anders pollo alla cacciatore
wat is pollo alla cacciatore
Simpel: "kip op jagersmanier":
Kipfilet in grove stukken snijden en dan in de braadpan: Ui licht-bruin bakken, gerookte spekjes, knoflook, meebakken. Dan de kipstukken erbij en licht aanbakken, grof gesneden champignons, een blik tomatenblokjes, 15 minuten met de deksel erop laten sudderen. Daarna een blik witte bonen (niet in tomatensaus) erop, verse italiaanse kruiden kleinsnijden, vuur laag, deksel erop en nog even laten doorwarmen. (Zout, peper naar smaak erbij maar denk erom dat de spekjes vaak ook zout zijn dus wel even proeven voordat je een schep zout erin gooit!) Het hele zaakje voorzichtig doorelkaar husselen en smullen maar!
Ik had genoeg gemaakt dus vanavond eet ik de rest. Vul het dan aan met wat courgette (mee-stoven bij het opwarmen) en een vers ciabattabroodje