. Er bestaan wel bijzondere tomaten maar ik zou die chinese verkoper niet vetrouwen haha. Deze zien er ook erg gefotoshopt uit. De ebay verkoper premier seeds direct is wel goed, zit in engeland en had dacht ik ook bijzondere soorten tomaten. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Er bestaan wel bijzondere tomaten maar ik zou die chinese verkoper niet vetrouwen haha. Deze zien er ook erg gefotoshopt uit. De ebay verkoper premier seeds direct is wel goed, zit in engeland en had dacht ik ook bijzondere soorten tomaten.
Ben benieuwd
Blauwe eetbare kleurstof heb ik hier ook nog wel liggen trouwens.. Hmmm
Verder mogen konijnen het ook eten, voor mijn konijnen ga ik ook een en ander aan kruiden kweken. Iemand die bonte munt heeft? Vorig jaar werd munt zaaien niks, het jaar daarvoor uiteindelijk wel, duurde láng voordat het wat werd en toen heeft de plant de winter niet overleefd?
. Mijn gele adjuma zaadjes zijn al aan het kiemen! De rode doen echter nog niks.
Dus mijn vensterbank ziet er nu zo uit:
Oh en helemaal rechts nog kruiden in n blikje: bieslook en munt, maar daar verwacht ik weinig van
Ik wil eigenlijk alleen de schoteltjes weghalen en er iets anders onder leggen, zou aluminiumfolie werken? Het is in principe alleen om de vensterbank tegen vocht te beschermen natuurlijk..
!