[HK] Wij gaan voor strak in badpak! Bokkers op dieet deel 8!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sizzy

Re: [HK] Wij gaan voor strak in badpak! Bokkers op dieet deel 8!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 19:30

Hij wil je gewoon bij zich houden :D

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 19:35

haha ja dat denk ik ook ;)

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 19:39

was dat eht maar :=
hij heeft gewoon geen zin om op en neer te rijden :=

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 19:55

sanne, wijs dat je je werk hebt afgebeld! ze geven niet voor niets een verkeersalarm af hoor...
dat zijn aardig wat boodschappen die je moet halen dan! wij gisteren vrijwel alles gehaald. moet nog wat verse producten en die haal ik woensdag.

ingrid, ziet niels het niet zitten ivm de slecht begaanbare wegen? hier is het al een poosje opgeklaard, maar de wegen zijn spiegelglad; ook die waar geveegd en gestrooid is...

@hier:
vanochtend lekker de babykamer schoongemaakt en alle spulletjes op z'n plekje gelegd. kleertjes gesorteerd op maat en alvast in de kast gelegd. moeten nog wel gewassen worden uiteraard, maar dat doe ik wel als ik verlof heb. moet iets overblijven voor die periode haha! moet wel nog wat kleding in maatje 50/56, want heb meer vanaf 62..
ben zo benieuwd hoe het eruit ziet als het af is! volgende week iig babyshoppen met een goede vriendin. Dan kan de commode worden aangekleed en alvast het bed. Maak die gewoon vast op, moet toch nog gewassen worden en dat kan dan ook wel in mijn verlof. Volgende week ook de gordijnen bestellen en de foto die op canvas in het kamertje komt te hangen. Wordt zo verliefd als ik daar naar binnen kijk!
Verder samen met hans de overloop. slaapkamer en waskamer een grote beurt gegeven. Moet alleen nog even dweilen, maar dat doe ik wel als hans zo voetbal zit te kijken. Daarna koken haha, want dat is nog niet gedaan.
Heb even lekker een uurtje op de bank geslapen, nadat we er vanmiddag op uit zijn getrokken in de sneeuw. Ligt hier echt een heel pak! zijn lekker bij vrienden geweest en hebben met hun en hun kleine meid buiten een grote sneeuwpop gemaakt, sneeuwballen gegooid en warme choco gedronken. Een topmiddag dus!
moesten er wel met de auto op uit om mijn moeder naar haar werk te brengen en dat was door diverse glijpartijen behoorlijk spannend gelukkig vind hans het fantastisch om met dit weer te rijden, maar auto staat nu wel op de stoep omdat we nergens een parkeerplek in of op konden

nanka

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 20:13

Hoi! Ben ik weer!
Gisteren even op de schaal gaan staan en (gelukkig!) weer een pondje er af!! *jippie*

Benangelique: Leuk hoor zo'n babykamertje helemaal inrichten.
Alvast veel plezier met babyshoppen met je vriendin volgende week.

Hier in Hengelo (Overijssel) heeft het ook flink gesneeuwd.
Mn hubbie moest vandaag naar zn werk >Almelo en die heeft flinke glijers gehad onderweg.

Ingrid: Is niet helemaal lief van Niels dat hij je niet weg wilt brengen...
Sanne: Leuke foto!
Succes met de vele boodschappen!

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 20:36

Klinkt als een lekkere dag BA! Wij zijn ook nog even met de auto erop uit gegaan. Moesten langs de Gamma voor schroeven voor de gordijnrails in de slaapkamer en daarna nog even de stad in geweest en wat kleren geshopt voor Laurens :)
Was af en toe even glibberen, maar Lau vond het ook super om in die sneeuw te rijden haha

Toen we terug waren aan de slag gegaan met het ophangen van de gordijnen in de slaapkamer en ze hangen :D echt heel fijn, staat echt mooi :j

Goed zo nanka!

Vriendje is nu lekker chinees halen, hadden geen zin meer om te koken :Y)

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 20:42

Zo, heb weer even bijgelezen.

@ba: Leuk, babykamer inrichten!! Heel veel plezier en succes met shoppen!!

@ingrid: Al thuis??

Verder heeft het hier ook de hele dag gesneeuwd en er ligt nu een flink pak sneeuw. Ben vandaag in totaal bijna 3 :oo uur buiten geweest met hondje, heerlijk! Hond vond het helemaal geweldig en ligt nu uitgeteld in zijn mandje........ :D

Ik moet morgen ook weer gaan werken en ik sta nu niet echt te springen om te gaan werken. Vind het doodeng om auto te rijden nu!! Maar ja, we zien het morgen wel......

nanka

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 20:44

luffie schreef:
Ik moet morgen ook weer gaan werken en ik sta nu niet echt te springen om te gaan werken. Vind het doodeng om auto te rijden nu!! Maar ja, we zien het morgen wel......

Dat heb ik nou dus ook!
Moet morgen om 08.00u beginnen.
We zijn maar met zn 2-en op de afdeling en ik "moet" echt naar het werk, maar ik zie het op deze manier echt niet zitten!!!
Morgenochtend maar ff afwachten.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 20:51

sizz, lekker hoor dat je gordijnen hangen, dan is het gelijk meer af he?

balen voor de mensen die naar het werk moeten morgen. ik kan gelukkig lekker cocoonen in huis.

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 20:53

lekker dagje gehad siz..

ik moet morgenmiddag ook werken, moet met het OV, maar er wordt op de site van de NS alweer sterk afgeraden morgen met de trein te gaan ;(

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 20:54

Ik ben morgen ook nog vrij, maar wil wel graag even naar stal. Kveld staat buiten met enorme ijsklompen in zijn ijzers en die wil ik er eigenlijk wel dagelijks uitbikken. Vandaag heb ik me de weg niet op gewaagd, dus morgen moet ik eigenlijk wel even.

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 20:58

Ja Nanka, ik kan helaas ook niet zomaar een vrije dag nemen :\ . Ik "moet" eigenlijk ook gewoon gaan werken.....

@Sanne: heb net op het nieuws gezien dat de treinen heel weinig reden ja.......Hoop dat het morgen gaat dooien wat dat betreft......

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 21:07

hm sanne, dat schiet niet op nee met het ov. zit het net te kijken op het nieuws.
balen imre! kan een stalgenoot niet even de hoeven doen van je paarden?

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 21:18

Ik heb t gezin waar ik morgen heel de dag moet werken ook al gebeld vanavond om even te overleggen. Als t net zo slecht is als vandaag, gaan zij ook niet naar het werk toe dus hoef ik niet te werken. Kunnen zij wel naar t werk wilde ze me eventueel wel ophalen en thuisbrengen als t met de scooter niet te doen is.
Maar even zien dus..

Maar als de NS afraad morgen met de trein te gaan zullen de wegen ook wel niet al te best zijn morgen...

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 21:26

Stalgenoten wonen ook allemaal niet in de buurt. ;) Bovendien doe ik het liever zelf.

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 21:28

Ja dat zou ik ook hebben hoor! Ik probeer in principe elke dag naar m'n paardje te gaan, wil toch even zien hoe 't met hem gaat.

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 21:42

Ik niet, op de dagen dat ik werk heeft het geen zin. 's Avonds is het veel te donker op de wei om ze te kunnen zien. Maar als ik vrij ben dan wil ik wel graag even naar ze toe. Mijn weidegenootje en ik houden elkaars paarden ook in de gaten en natuurlijk heb ik voor beide paarden bijrijders en komt de staleigenaar 2x per dag voeren in de winter, dus als er iets mis is weet ik dat snel genoeg.

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 22:04

Bij mij woont de staleigenaar er naast en kijkt uit z'n raam zo op de actiefstal... maar toch voor m'n eigen idee vind ik dat ik toch wel moet gaan..
S'avonds is 't daar ook donker, moet ik ook m'n paard zoeken, maar herken hem ook in t donker wel ;) Alleen net voor de actiefstal waar we ze vast kunnen zetten is wel een lichtje.. (ook niet heel fel :P )

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 22:08

nee hoor ik ben niet thuis, blijf hier vanavond toch maar slapen..gezellig in mn eentje op zolder want Niels slaapt in zn camper geloof ik en maakt geen aanstalten om aandacht aan me te besteden :/
Tis niet mn avond :n

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 22:12

Ohh dat is ook niet aardig zeg!! Hij slaapt in z'n camper??

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 09:29

Goedemorgen allemaal!!

Wat een weertje he!! Niet te geloven! Ben gelukkig heelhuids op mijn werk aangekomen zonder slippartijen, maar ik vond het errug spannend!!

@ingrid: Niels slaapt in zijn camper???????????????????? En jij alleen op zolder bij hem thuis?????????????? :? Dit snap ik niet helemaal.......Vind het ook niet echt gezellig klinken. :(

nanka

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 09:36

Goedemorgen!
Zo ook ik ben veilig op het werk aangekomen.
Was wel een spannend ritje hoor! hahaha

Ingrid: Dat vind ik inderdaad ook beetje vreemd klinken dat jij alleen op zolder ligt en Niels in de camper...? ruzie gehad ofzo?
*knuffel* Hoop dat je vandaag naar huis kan! ;-)

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 10:18

Mornin' :D

Ben inmiddels op m'n werk, pfff 1e en laatste stuk was echt glijend en half vastzittend....Laatste stuk hier op industrieterrein was echt heel spannend haha. 1x vastgezeten, paar mannen helpen duwen :D nu maar eindje verderop gezet en gaan lopen. Stond ook al een vrachtwagen helemaal vast voor ons pand, daar lag echt nog veel sneeuw :wow:

Ingrid: wat raar dat Niels dan gewoon in z'n camper gaat slapen? :? Ben je inmiddels nog op je werk aangekomen?

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 11:12

ingrid, hoe is het nu?

ik zit lekker op de bank thuis, hoef gelukkig de weg niet op. hans is wel onderweg naar rotterdam. heb nog niets van hem gehoord, hoop dat ie heelhuids aankomt. heb hem maar een deken meegegeven voor in de auto, je weet maar nooit tenslotte :+

vandaag:
post net uitgezocht, borstvoedingsbijeenkomst van de kraamzorg ingeschreven (10 februari), wat noodzakelijke mail verstuurd, post in mappen gedaan en betalingen geregeld.
straks benedenverdieping schoonmaken en dan naar het winkelcentrum lopen. even kijken of ze daar misschien wat winterse schoenen hebben, want die heb ik niet en dat is nu al helemaal niet handig! ben eigenlijk harstikke blut, maar moet toch wat. ook kan ik bij de kruitvat mijn zwangerdoos ophalen, dus dat ga ik ook maar even doen. moet ook nog schoenen naar de schoenmaker brengen, maar die is niet open geloof ik op maandag. dat moet morgen dus eventueel.
wil ook de vloer beneden dweilen en in de was zetten, maar of dat gaat lukken met mijn rug weet ik nog niet.
straks sowieso mijn zwangerdagboek bijwerken, want loop daarmee al 6 weken achter!

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 11:13

Brrrrr......Krijg helemaal de rillingen van je verhaal Sizz. Wel fijn dat er een paar mannen in de buurt waren die je konden helpen duwen! Je zou maar in the middle of nowhere vast komen te staan en er dan achter komen dat je vergeten bent je mobiel op te laden :+ . Of je hebt geen bereik met je mobiel.....Dan heb je een uitdaging......