Vanmorgen na 20 minuten van de fiets afgestapt omdat ik het niet meer trok. En vanmiddag heb ik proberen te rijden maar dat ging helemaal bagger kwam deels door het weer maar toch baal ik nu een beetje. Morgen maar weer een nieuwe dag en even naar de sportschool.
Hallo allemaal.. ben net terug uit Brussel... heb alleen de laatste 3 pagina's terug gelezen, knuf voor Ingrid... sterkte meis!
Heb van t weekend niet al te best gegeten, maar ach... deze week er weer tegenaan... en dan volgend weekend weer los (carnaval )
Armaris
Geplaatst: 15-02-09 22:16
Citaat:
Dagje vandaag: l:kommetje cornflakes met een pistolet met magere kaas, bruine suiker en banaan op t: kerstetomaatjes a: stoofvlees met frietjes en 2 mandarijntjes
Weet niet of ik straks nog wat eet, heb ontzettende buikpijn
Goedemorgen. Ik hoop dat ik me deze week wat meer in kan houden dan vorige week qua snoepen. O brinta met yoghurt en vla T oud wijvekoek L 2 crackers met kipkerriesalade T een appel en/of sultana;s D buerito's met kip en zonder groenten. Die zijn we vergeten te kopen en ik heb geen vervoer T eierkoek
Hier best goed geslapen, had begin vd avond nog even telefonische discussie met Niels over het feit dat hij wel mocht komen, maar voortaan alleen nog maar op mn ouders voorwaarden, en dat is dat hij doordeweeks gewoon lekker thuis blijft Was ie het eerst niet zo mee eens, gezegd dat hij als hij er voor 21.30 was nog in kon, anders zou mn vader het nachtslot op de deur gooien en kon ie volgende week er weer in En hij was er op tijd, en op zich nog best wel weer even gezellig gehad, zie hem nu komend weekend pas weer. Geeft best wel even stukje rust moet ik zeggen..zien wel hoe het gaat lopen verder
ingrid, idd fijn dat de afspraken je een beetje rust geven en misschien is het ook wel een stukje beter voor jullie relatie om elkaar niet elke dag te zien.
Pantykous
Geplaatst: 16-02-09 10:03
Ingrid en Siz zijn de oppertijgers van de week.
Ontbijt: Kop thee, actimel, plakje 30+ kaas. T: Pakje Vifit, Eat natural notenreep Lunch: Bruine du pain met ... ? T: ? Diner: ?
Ik heb een lekker weekend gehad. Vrijdagnacht m'n vader, broer en zus vertrokken, dus het is heerlijk rustig in huis. Ben zaterdagochtend even wezen winkelen met m'n moeder en heb paardenmiddagje gehad. Moet voor het paard van een vriendin zorgen, en dat paard is de beste vriendin van mijn merrie. Dus beide in de paddock gezet, stallen gemest, paarden omstebeurt gereden etc etc.. En zaterdagavond naar de film met m'n moeder geweest:
Revolutionary Road.. Wat is Kate Winslet toch een geweldige actrice! Wel een film waar je spontaan depressief van wordt.. Maar in a good way, dat is ook de feeling van de film.
Gisterochtend weer gefrutseld met de paardjes en 's middags kwam een vriendin. We hebben Stardust (heerlijk zoet) en 4 weddings and a funeral gekeken en een zak chips leeggegeten en 5 potten B&J soldaat gemaakt. Niet veel van gegeten hoor, ik plofte. 's Avonds gekookt voor m'n moeder, heerlijk recept!
Vanochtend rotte ik bijna m'n bed uit, zo ontzettend meurde ik van de knoflook.
Vandaag en morgen moet ik werken, maar woensdag ga ik schoenen passen (en hopelijk kopen), naar de Ikea en m'n auto ophalen. Oh Katia, heb weer fantastische schoenen gezien. Waren er niet meer in mijn maat, dus moesten uit een andere winkel komen. Echt waanzinnige hakken van Barbara Bui. Zijn voor bij m'n pak voor mijn nichtje's wedding en jubileum van opa & oma.
EN ik heb mezelf voorgenomen dat er deze week foto's van big momma komen, van het jasje en van de laarzen.
Siz, nog een leuke verjaardag gehad en wat gescoord voor de bruiloft van je zus?
Weekendje was erg gezellig ingrid, alleen Brussel opzich viel een beetje tegen, was wel jammer.. en gister op de terugweg heb ik nog flinke schade gereden met de auto, paaltje over het hoofd gezien, portier moet uitgedeukt en gespoten worden, evenals de dorpel... das dan weer een beetje jammer, en een duur grapje waarschijnlijk, vriendlief is nu op pad om bij schadeherstelbedrijven prijsopgaves te laten doen..
Ai, Sanne, dat is een hoop centjes jammer dat Brussel tegenviel..ik ben er toen maar 1 dag geweest en hadden toen heel weinig tijd om rond te lopen, maar dacht eigenlijk dat het wel leuk was
Eva, klinkt als een superweekendje! En ben benieuwd naar de foto’s Alweer nieuwe schoenen? Alhoewel..zal niets zeggen…heb in 2 maanden tijd ook al 3 paar gekocht
Ik probeer mn stagebegeleider te pakken te krijgen voor een meeting maar hij is constant bezig En ben bezig met stageverslag maar vind het eigenlijk te belachelijk wat ik allemaal moet beantwoorden slaat gewoon nergens op maar goed, gelukkig heb ik een grote duim, zit een hoop onzin in
Ja, alweer nieuwe schoenen. Maar die andere heb ik van vriendje gekregen, dat telt niet.
Oh, nog een briljante aanvaring gehad met een alternatieve yup op school donderdag. Ik had m'n mooie jasje aan, komt 'ie naar me toe:
Hij: "Kun jij wel met jezelf leven, seriemoordenaar?"
*ik bekijk hem van top tot teen: Levi's broek, Nike schoenen*
Ik: "Sorry, en hoeveel kinderhandjes hebben jou vandaag aangekleed?"
Toen was 'ie wel even stil. Wat een idioot zeg. Kom nou, als ik nou in een jas van zeehondenbont liep.. Sommige mensen l*llen wel heel erg in hun eigen straatje.
Wat een rare gozer sokje Sanne balen van je auto maar blik is te vervangen/repareren. Stageverslagen vond ik ook altijd onzin maar ja je moet je er doorheen slaan he. Ga zo een bakkie koffie met koek pakken
SannevdM
Geplaatst: 16-02-09 10:45
Sanne, wat rot van je auto!
Ingrid, knuffel voor jou!
Suus, nog gefeliciteerd! Heb je een leuke dag gehad?
Eva, weer nieuwe schoenen, nice! Ben benieuwd naar foto's! Wat betreft je aanvaring, you go girl! Wat studeer/ leer je eigenlijk?
Paulien, ga je topic is bekijken.
Edit: Topic bekeken. Ziet er goed uit, lekker zo doorgaan meid!
Sizzy
Geplaatst: 16-02-09 11:32
Sok, klinkt als een heerlijk weekend
Verjaardag was nog top lekker wijntjes gedronken en bijgekletst! Ik ben geslaagd idd!! Zie paar pages terug voor de foto's
Ingrid: heel goed
Moet wel even ernstig normaal weer gaan eten haha, maar zal komende dagen ook niet echt fantastisch worden, want zit di & wo in Maastricht voor de Nationale Marketingstrijd Vandaag sowieso maar even erg netjes doen.
Interessant Eva. Persoonlijk trekt het me niet hoor, daar niet van.
Ik heb me trouwens ingeschreven voor psychologie aan de UvA. Gedoe nog. Maar in principe start ik daar in september mee. Best lastig nieuwe studie kiezen, maar deze sprak me het meeste aan.