ukje schreef:Ik heb zo het gevoel dat ik na 6 weken me eerste vreetbui weer heb (ben er absoluut niet trots op)
Nou 1 in 6 weken is nog altijd beter dan 1 per 6 uur

Ik heb zin in vanavondddd

Gister helemaal niet uitgeweest, vanavond lekker wel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ukje schreef:Ik heb zo het gevoel dat ik na 6 weken me eerste vreetbui weer heb (ben er absoluut niet trots op)
Myra schreef:O: 2 volkoren boterhammen + 1 tomaat + rookvlees, 1 geschilde appel
TNT postbode werk (sorteren) + (3 uur: wijk lopen + stuk fietsen) -->
T: 1 tomaat
T: 1 appel
TNT postbode werk <--
L: grote bak magere yoghurt + studentenhaver + aardbeien
uur fietsen
T: 1 brosse koek
uur fietsen
A: varkenshaas, gekookte aardappelen, sperziebonen
T: 2 sinaasappels
doom schreef:_Scarlet_ schreef:Bij mijn verzorgpaarden hebben ze geen deken op, denk ook niet dat dat nog gaat komen. Dekens zijn ook niet zo heel nuttig tenslotte.
Niet nuttig![]()
![]()
Ik ben blij dat ze bestaan moet er niet aan denken aan een paard met een dikke wintervacht dat verschrikkelijk stinkt en zeik en zeiknat is met rijden ..
vind het ook er niet uit zien op de wedstrijdendie hele vacht zie je dan trillen
![]()
Met mijn nieuwe paard bv ben ik blij dat ze bestaan !
die maakt gewoon geen wintervacht aan !
Pascaline schreef:@Marjo_x: je hebt minder vetten, en dus ook minder 'beschermlaag' hé, maar als je het al koud begint te krijgen, ben je dan niet iets téveel afgevallen?
Mocca schreef:doom schreef:
Niet nuttig![]()
![]()
Ik ben blij dat ze bestaan moet er niet aan denken aan een paard met een dikke wintervacht dat verschrikkelijk stinkt en zeik en zeiknat is met rijden ..
vind het ook er niet uit zien op de wedstrijdendie hele vacht zie je dan trillen
![]()
Met mijn nieuwe paard bv ben ik blij dat ze bestaan !
die maakt gewoon geen wintervacht aan !
Nou hier lopen de paarden altijd zonder deken en met lekkere dikke vachtjes, maar stinken? Echt niet, waarom zou dat?