Wat vinden jullie nou van de MCdonald's?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 18:04

Steentje schreef:
Ik moet alleen wel zeggen dat als ik heb gegeten bij de Mac Drek, dat ik een uurtje later weer honger heb alsof ik nog niks heb gegeten!

Het vult totaal niet.

Oh, en er is vandaag trouwens een actie bij de Mac Drek, omdat ze 40 jaar bestaan!
Bij besteding vanaf € 1,- krijg je een gratis hamburger!

:):) !

Ja, moet je alles wat je wilt bestellen los afrekenen, krijg je extra hamburgers. :))

Cindyrella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 18:05

Ben een echte MC Flurry fan!! :o
Zeker de Mc Flurry Magnum die ze jaarlijks rond de kerstperiode hebben is zooooooo lekker!!!! :9

Steef

Re: Wat vinden jullie nou van de MCdonald's?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 18:10

Ik kan als groot mac fan mensen die het niet lekker vinden echt niet begrijpen, ik ga zaterdag weeer :):)

_Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 18:14

Mac <3 Heerlijk! Als ik er ben neem ik altijd de McNuggets. :9 En de McFlurry, dat is echt onweerstaanbaar! Is echt het lekkerste ijs wat ik ooit heb gehad.

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 08:53

Ik vind de mac erg lekker, alleen heb altijd vrij snel weer trek als ik het gegeten heb..
En ik vind alles erg duur! :=

Bassenqua

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 09:00

Te goor om voor te stoppen :r het enigste waar ik voor naar de mac ga is een bakkie cappucino als ik lang op de weg zit, dan is de McDrive wel handig. ;)

luve_rozes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 09:01

De Duitse MC's hebben een MC Cafe, heel gezellig lounge (bruin/creme leren stoeltjes en banken) ingericht, lekkere Cappucino. Daar ga ik graag naarheen. De rest van het voedsle vind ik echt niet weg te krijgen, maar de koffie :9 Heb ik in Nederland nog niet zo gedronken.

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 09:02

Hi, hi, ik ben nog steeds gek op een bic mac :o
Toen ik studeerde heb ik jaren bij de Mac gewerkt en nu woon ik er 400 meter vandaan..
Gelukkig kan ik me inhouden tot 1x per maand ofzo, en soms een McFlurry

Morganya

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 09:08

Voor koffie ga ik naar starbucks :Y) Maar de warme choco van de mac is in de winter ook :9

Cindyrella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 09:42

De warme choco van de Mac?? Das gewoon van die poederprut waar water overheen wordt gekieperd! Jekkiederrie!!

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 09:46

McDrek! Nee ik vind t wel lekker, niet iedere week maar zo af en toe :j
Burger King vind ik dan weer niet te vreten, paar x geprobeerd maar YEGH!
En dat het ongezond is, tja ....

Morganya

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 10:16

Cindyrella schreef:
De warme choco van de Mac?? Das gewoon van die poederprut waar water overheen wordt gekieperd! Jekkiederrie!!

Een beker warme melk waar poeder overheen wordt gekieperd :Y) Moet je zelf doen namelijk :')

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 10:31

Morganya schreef:
Cindyrella schreef:

Een beker warme melk waar poeder overheen wordt gekieperd :Y) Moet je zelf doen namelijk :')

Dat verschilt per MC, eigenlijk zijn daar speciale apparaten voor van de echte chocomel,
Hierin gaat ook gewoon echt chocomel.
Helaas gaan die apparaten zo snel kapot, dat McD Nederland heeft besloten geen nieuwe meer te laten maken en over te gaan op zakjes met poeder.

Dus nu moet je even zoeken welke restaurants nog een echt chocomel apparaat hebben :P

Morganya

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 10:34

Hier hadden ze eerder idd apparaten. :j Nu een bekertje melk met poeder van Nescafé. Is goed te doen hoor :D

blondies

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 10:43

Ik heb er 1x zo'n hamburger waar ook spek op zat gegeten...
Ik vond hem al niet zo lekker en toen ik op die onderzetter zag hoeveel kc erin zaten was ik zo beledigd dat ik de rest meteen heb laten liggen :P Voor 1 hamburger kan ik 2 ruime maaltijden eten! En dan was hij nog eens niet zo lekker! Tssss....

Maaaar..... toch ziet de mcdrive mij wel geregeld voorbij komen voor een milkshake, sunday met caramel en nootjes of een mcflurry m&m! De ijsjes zijn gewoon TE lekker! :D

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 10:50

Sjors493 schreef:
wij gaan er nooit heen omdat me vader zegt dat het 'koude zooi' is :o
toen wij er een x in de 10jr. geweest waren, dat was super :j
Maar ikzelf ga er eigenlijk nooit meer heen, als ik zie dat die burgerknallers 1euro kosten dan komt dat zeker uit de bio-industrie ;(

Het vlees komt niet uit de bio industrie, wat een vooroordeel...
Hier kun je filmpjes zien, van willekeurige mensen uit Nederland die zijn geweest kijken bij de productie processen van Mc Donalds.
http://www.qualityscouts.nl/
Door de massa inkoop van McDonalds, (er werden afgelopen jaar 65 miljoen hamburgers verkocht) kunnen ze dus een hamburger aanbieden voor 1 euro, en dit is ook alleen bij de restaurants die meedoen aan de Euroknallers.

Morganya

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 10:57

Sjors493 schreef:
wij gaan er nooit heen omdat me vader zegt dat het 'koude zooi' is :o
toen wij er een x in de 10jr. geweest waren, dat was super :j
Maar ikzelf ga er eigenlijk nooit meer heen, als ik zie dat die burgerknallers 1euro kosten dan komt dat zeker uit de bio-industrie ;(

Wat verwacht jij dan dat zo'n klein stukje vlees moet kosten? Een halve kilo rundergehakt uit de super is nog goedkoper en daar kun je wel 30 hamburgertjes van maken. Das toch ook geen bio-industrie?

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 11:00

blondies schreef:
Ik heb er 1x zo'n hamburger waar ook spek op zat gegeten...
Ik vond hem al niet zo lekker en toen ik op die onderzetter zag hoeveel kc erin zaten was ik zo beledigd dat ik de rest meteen heb laten liggen :P Voor 1 hamburger kan ik 2 ruime maaltijden eten! En dan was hij nog eens niet zo lekker! Tssss....

Maaaar..... toch ziet de mcdrive mij wel geregeld voorbij komen voor een milkshake, sunday met caramel en nootjes of een mcflurry m&m! De ijsjes zijn gewoon TE lekker! :D

Jij hebt een Bigtasty gegeten!
Dat was indd DE calorieën bom, met 905 calorieën :')
Het ligt er net aan wat je neemt, neem jij een small wrap of kroket, met medium frietjes en een cola light zit je onder de 500 calorieën, voor een heel menu. :)

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 11:05

Milkshakes zijn gewoon calorieënbommen. :Y)

Wij gingen gisteren eerst door de McDrive voor garnalen, gratis hamburger, en daarna naar binnen voor 2 ijsjes, gratis hamburger. :D

E_Nalanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 11:13

Lijkt de mac flurry magnum niet op de rolo? Kan me er zo'n voorstelling bij maken.... :D
Ik HOU van de mac, man, die flurry's en honing mosterd wraps... kan zo de hele dag door eten! _O-

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 11:35

De McFlurry Magnum lijkt totaal niet op de Rolo. De magnum is met speciale magnumchocolade saus en magnum stukjes, en de rolo is met caramelsaus en rolo stukjes.

E_Nalanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 11:37

Aaaah ok. :)) De lion lijkt me ook wel érg lekker.... :9

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 11:45

Saskiaatje schreef:
Milkshakes zijn gewoon calorieënbommen. :Y)

Wij gingen gisteren eerst door de McDrive voor garnalen, gratis hamburger, en daarna naar binnen voor 2 ijsjes, gratis hamburger. :D

Haha lekker slecht maar waarom niet :P

Ik vind de ijsjes niet lekker meer :( Volgens mij hebben ze nieuwe melkmix ervoor ofzo, het ijs proeft zo waterig. Meer mensen last van?

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 11:47

Ik vind de Mac echt heel erg vies :P Ik kan me niks ranzigers kwa eten voorstellen dan dat!

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 11:47

Magnum is niks meer dan een ijsje met chocolade saus en stukjes... Rolo is lekkerder vind ik..