Goedenavond dames
!
Even bijlezen vanaf mijn post van vanochtend heel vroeg:
gollempje schreef:Dat betekent: 0,8 kg eraf
Goed zo
!
Myra schreef:Vandaag ga ik in de avond naar Rome voor een week met school.
Veel plezier (al zul je dit wel niet meer lezen denk ik voor je weg gaat...
), en succes met gezond eten!
Mocca schreef:HET WERKT.
Het meer eten dan he!!
Nouja, denk ik. Heb echt veel gegeten de afgelopen paar weken (en laatste 3 dagen vooral), en vandaag gewogen:
64.0

Hartstikke goed joh!! En dat met méér eten, top!
sokje87 schreef:Woensdag Weegdag: 68,5 kilo
Vorige week: 69
Dus: 0,5 kilo kwijt! Totaal nu 5.5 kilo.
Gaat goed met de kilo's deze weegdag
, sokje ook al zo'n goed resultaat
!
@ Ilse, en, bikini nog gekocht??
Ik wil eigenlijk ook nog wel een leuke voor Costa Rica... (maar heb eigenlijk al best wat bikini's... maar hey, lang leve de afwisseling toch
?!)
@ Trisca, en, vond je mannetje het gedicht leuk
?
kenso0wlover schreef:Vorige week was ik 66,3
Vandaag 65,3
Dus 1 kilo er weer af
Erg netjes
! En sterkte verder met al het implantaten gedoe...
@ Nienke, gaat goed met jou, in cm's al veeeeeel afgenomen zie ik
!
Esprit.nl is gaaf inderdaad
!
Was het lekker eten bij de Mexicaan?
Humphrey schreef:@Sylhouet: Bedankt . Ik weeg nu 64 en ben 1m70. Ik wil er toch wel graag vier kilo vanaf. Maar de bedoeling is ook dat alles wat strakker wordt, daarom ga ik ook beginnen met hardlopen. Met de wekelijkse weegdag kan ik niet meedoen, zit namelijk op kamers en heb hier geen weegschaal. Voor mij blijft zaterdag dus weegdag.
Hardlopen helpt dan zeker, ben ik ook mee begonnen sinds 1 januari.
Heb je een schema? Ik wel, en begon qua minuten ook zo als jou, en zit nu al op 10-10-8 minuten hardlopen met 3 minuten wandelen er steeds tussen, dus het gaat best snel hoor, en je zult merken dat je conditie snel vooruit gaat
!
Tha_Niekje schreef:Ik merk trouwens dat ik een beetje m'n motivatie kwijt ben, nu m'n streefgewicht voor de audities niet meer gaat lukken Maar ik wil volhouden!! Ik wil vanavond een uurtje gaan steppen op de sportschool... maar ik heb eigenlijk geen zin om (alleen) te gaan (iemand zin om mee te gaan naar de sportschool?? )
Gewoon doorgaan en andere motivatie vinden, zoals: slank(er) te paard zitten
, o.i.d.
Of gewoon gemotiveerd blijven om gezond te leven en te bewegen, en DUS ook rustig aan af te vallen
!
sokje87 schreef:Nog een week, en dan lekker naar Portugal. Haha, ik vermoed dat ik zo maar eens een kilootje oid afval daar.

Ja vast wel!
Heerlijk joh Portugal, al was het alleen al omdat daar het klimaat (hopelijk) wat milder is dan hier nu
...
Een bekende van mij is net 5 dagen naar Spanje geweest en kon af en toe zelfs in t-shirtje buiten zijn
!!
Beetje lente-temperaturen zeg maar, heeeeeeeeeeerlijk
!!
sokje87 schreef:Wat me trouwens opvalt.. Veel van jullie zijn kilo's lichter dan ik, terwijl ik als ik in de spiegel kijk toch een redelijk slanke meid zie. Ben ik dan zo gespierd, scheel, of zijn jullie zo anders gebouwd? Ik snap d'r niks van, is soms best demotiverend.
Volgens mij zijn er ook zat mensen in dit topic die zwaarder dan jou zijn of rond jouw gewicht hangen...
Daarnaast zeggen lengte en bouw ook heeeeel veel hoor, zelfs als je evenlang bent kan bijv. 65 kg bij de ene persoon heel anders lijken dan bij de ander
...
Zelf heb ik van nature totaal geen tengere bouw (denk aan: ronde vormen, brede heupen, kont waar J.Lopes nog jaloers op kan zijn...
) dus op gegeven moment word ik ook gewoon niet smaller meer, want tja, daar zitten mijn heupbotten
...
Dus de vraag is ook, hoeveel lichter ik nog zal worden met sporten erbij (spieren zwaarder dan vet...)...
ik ga eerst voor de 65 kg en wil liefst tussen de 60 en 65, maar ik weet nog niet of dat met mijn bouw wel een 'natuurlijk' en haalbaar en gezond gewicht is
, dus ik zie wel waar ik eindig; het plaatje is veel belangrijker dan de kg's!!
Mystica schreef:Als ik in de spiegel kijk zie ik er nog het zelfde uit als 20 kilo geleden. Erg he?
Is dat echt waar?
Zo ja: hoe kan dat dan in vredesnaam?
Ik zie bij mezelf met 8 kg al een wereld van verschil, dus 20 kilo moet toch ergens blijven??
@ Annetje, beterschap gewenst
!!
@ ladyjoy, voor jou ook... niet ziek worden
!
En @ _Mik ook... 't is hier een beetje een lappenmand geloof ik... 
oliver schreef:Heeej,
Was ik ook weer sinds lange tijd. Ben half januari weer begonnen met lijnen. Ben tot nu toe 4,8 kilo afgevallen. Wil in totaal zo'n 15 kilo afvallen, dus nog 10,2 te gaan.
Hoi oliver
!
Gaat goed met je dus, al bijna 1/3 deel van je streven achter de rug
!
@ Sizzy, alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag morgen
!!
sokje87 schreef:Nu even voor het ' aaaaaah wat lief! ' moment: Komt de bloemist net een ENORM boeket brengen. Dus ik zeg: Ik zal het aan m'n moeder geven.. Nee joh, is voor jou!!
aaaaaah wat lief !!
!
Nee zonder gekheid, wat een ontzettend leuke verrassing! Zoiets is het leukst wanneer je het niet verwacht, toppie!
En nog meer dames met lieve Valentijnscadeautje zie ik... leuk !!
Zo, weer aardig bijgelezen geloof ik
!