Attack of the flying cookies - Bokkers op dieet deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ladyjoy

Re: Attack of the flying cookies - Bokkers op dieet deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 20:33

Riëtte schreef:
@Ladyjoy:
Ik heb wel een eigen paard, die staat 15 minuten lopen bij me vandaan. Staat daar in pension met een stel paarden van de peensionhouder. Ze komen de hele dag buiten (groot land), en geven mekaar voldoende beweging, dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken. De pensionhouder zorgt verder ook voor alles, stalonderhoud, eten, drinken en dergelijke.
Ik baal er wel van dat ik zo weinig tijd heb om heen te gaan, maar dat krijg je, denk ik, met een deeltijdbaan, 2 kleine kinderen, een man die pas 19:00 thuis is, waarna je gaat eten, kinderen naar bed brengt en hond nog uit moet laten. Als we dan eens om 20:30 op de bank zitten, is dat wel fijn. Van de zomer ga ik wel weer meer op de avond rijden, we hebben wel verlichting in de bak, maar niet veel, net zo bij de stal, en aangezien ik in het donker zo kippig ben als de pest, hou ik niet zo van 's avonds rijden nu.
Van het weekend heb ik dienst, denk wel dat ik dan wel een rondje in de bak ga rijden (zondag, zaterdag moet Marc ook werken).
Als straks de kinderen naar school gaan, heb ik weer wat meer tijd om te rijden (Verena na de zomervakantie en Yorrick over 2 jaar Clown )

Ooh wist ik helemaal niet! Omdat ik nog nooit in jouw posts heb gelezen dat je naar je paard ging en/of rijden Knipoog Maar oke.. dat ie de hele dag buiten staat is wel lekker. Yen staat ook elke dag buiten, maar moet er niet aan denken om maar één keer in de zoveel tijd te rijden want dan gaan we een rodeoshow beleven hihi. En verlichting in de bak.. hihi hebben wij ook last van, daarom rijd ik ook echt niet in het donker! Buurvrouw wel, die gaat gewoon in de grote bak zonder enige verlichting rijden haha.

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 20:36

Sizzy schreef:
Vriendje en ik hadden afgesproken niet aan Valentijn te doen, maar nu had hij stiekem toch een cadeautje voor me gekocht Haha! een lekker luchtje Lovers

Ikke ook ikke ook haha. M'n vriend heeft in de 1.5 jaar dat we samen zijn nog nooit een kaart voor me gekocht of dergelijke. Hij denkt gewoon niet aan zulke dingen. Zei ik maandag 'kijk allemaal hartjes, het is woensdag valentijn hint hint Knipoog' toen zei hij 'ja en daar doe ik niet aan. Onzin' Oke weten we dat ook weer Knipoog (Vorig jaar hadden we ook niks, maar zouden we wel uit eten gaan alleen was het restaurant toen overvol..) En toen kwam ik net thuis en ik moest weer weg, dus ik bellen ja nu moet ik echt weg 'ja wacht nog even'. Stond ik voor de deur te wachten, kreeg ik opeens een tasje van de Ici Paris Bloos Lekker luchtje! Haha!
Ik had trouwens boven een kaartje en een groot chocoladehart neergelegd.

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 20:42

Ilse Ilse wat lees ik??
Date?
Vertel! Haha!

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 21:44

Mocca schreef:
Ilse Ilse wat lees ik??
Date?
Vertel! Haha!

Dat vroeg ik me ook af. Haha!

Sylhouet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-07 22:28

Goedenavond dames Lachen !

Even bijlezen vanaf mijn post van vanochtend heel vroeg:

gollempje schreef:
Dat betekent: 0,8 kg eraf

Goed zo OK dan! !

Myra schreef:
Vandaag ga ik in de avond naar Rome voor een week met school.

Veel plezier (al zul je dit wel niet meer lezen denk ik voor je weg gaat...Clown), en succes met gezond eten!

Mocca schreef:
HET WERKT.
Het meer eten dan he!!
Nouja, denk ik. Heb echt veel gegeten de afgelopen paar weken (en laatste 3 dagen vooral), en vandaag gewogen:
64.0 Go jij! Go jij!

Hartstikke goed joh!! En dat met méér eten, top!

sokje87 schreef:
Woensdag Weegdag: 68,5 kilo
Vorige week: 69
Dus: 0,5 kilo kwijt! Totaal nu 5.5 kilo.

Gaat goed met de kilo's deze weegdag Ja, sokje ook al zo'n goed resultaat Lachen !

@ Ilse, en, bikini nog gekocht??
Ik wil eigenlijk ook nog wel een leuke voor Costa Rica... (maar heb eigenlijk al best wat bikini's... maar hey, lang leve de afwisseling toch Haha! ?!)

@ Trisca, en, vond je mannetje het gedicht leuk Lachen ?

kenso0wlover schreef:
Vorige week was ik 66,3

Vandaag 65,3

Dus 1 kilo er weer af

Erg netjes Ja! En sterkte verder met al het implantaten gedoe... Ach gut

@ Nienke, gaat goed met jou, in cm's al veeeeeel afgenomen zie ik OK dan! !
Esprit.nl is gaaf inderdaad Ja !
Was het lekker eten bij de Mexicaan?

Humphrey schreef:
@Sylhouet: Bedankt . Ik weeg nu 64 en ben 1m70. Ik wil er toch wel graag vier kilo vanaf. Maar de bedoeling is ook dat alles wat strakker wordt, daarom ga ik ook beginnen met hardlopen. Met de wekelijkse weegdag kan ik niet meedoen, zit namelijk op kamers en heb hier geen weegschaal. Voor mij blijft zaterdag dus weegdag.

Hardlopen helpt dan zeker, ben ik ook mee begonnen sinds 1 januari.
Heb je een schema? Ik wel, en begon qua minuten ook zo als jou, en zit nu al op 10-10-8 minuten hardlopen met 3 minuten wandelen er steeds tussen, dus het gaat best snel hoor, en je zult merken dat je conditie snel vooruit gaat Ja !

Tha_Niekje schreef:
Ik merk trouwens dat ik een beetje m'n motivatie kwijt ben, nu m'n streefgewicht voor de audities niet meer gaat lukken Maar ik wil volhouden!! Ik wil vanavond een uurtje gaan steppen op de sportschool... maar ik heb eigenlijk geen zin om (alleen) te gaan (iemand zin om mee te gaan naar de sportschool?? )

Gewoon doorgaan en andere motivatie vinden, zoals: slank(er) te paard zitten Haha!, o.i.d.
Of gewoon gemotiveerd blijven om gezond te leven en te bewegen, en DUS ook rustig aan af te vallen Ja !

sokje87 schreef:
Nog een week, en dan lekker naar Portugal. Haha, ik vermoed dat ik zo maar eens een kilootje oid afval daar.

*LOL*
Ja vast wel!
Heerlijk joh Portugal, al was het alleen al omdat daar het klimaat (hopelijk) wat milder is dan hier nu Knipoog ...
Een bekende van mij is net 5 dagen naar Spanje geweest en kon af en toe zelfs in t-shirtje buiten zijn Cool !!
Beetje lente-temperaturen zeg maar, heeeeeeeeeeerlijk Ja !!

sokje87 schreef:
Wat me trouwens opvalt.. Veel van jullie zijn kilo's lichter dan ik, terwijl ik als ik in de spiegel kijk toch een redelijk slanke meid zie. Ben ik dan zo gespierd, scheel, of zijn jullie zo anders gebouwd? Ik snap d'r niks van, is soms best demotiverend.

Volgens mij zijn er ook zat mensen in dit topic die zwaarder dan jou zijn of rond jouw gewicht hangen...
Daarnaast zeggen lengte en bouw ook heeeeel veel hoor, zelfs als je evenlang bent kan bijv. 65 kg bij de ene persoon heel anders lijken dan bij de ander Ja...
Zelf heb ik van nature totaal geen tengere bouw (denk aan: ronde vormen, brede heupen, kont waar J.Lopes nog jaloers op kan zijn...Clown) dus op gegeven moment word ik ook gewoon niet smaller meer, want tja, daar zitten mijn heupbotten Clown...
Dus de vraag is ook, hoeveel lichter ik nog zal worden met sporten erbij (spieren zwaarder dan vet...)...
ik ga eerst voor de 65 kg en wil liefst tussen de 60 en 65, maar ik weet nog niet of dat met mijn bouw wel een 'natuurlijk' en haalbaar en gezond gewicht is Lachen, dus ik zie wel waar ik eindig; het plaatje is veel belangrijker dan de kg's!!

Mystica schreef:
Als ik in de spiegel kijk zie ik er nog het zelfde uit als 20 kilo geleden. Erg he?

Is dat echt waar?
Zo ja: hoe kan dat dan in vredesnaam?
Ik zie bij mezelf met 8 kg al een wereld van verschil, dus 20 kilo moet toch ergens blijven??

@ Annetje, beterschap gewenst Ach gut !!
@ ladyjoy, voor jou ook... niet ziek worden Knipoog !
En @ _Mik ook... 't is hier een beetje een lappenmand geloof ik... Knipoog

oliver schreef:
Heeej,

Was ik ook weer sinds lange tijd. Ben half januari weer begonnen met lijnen. Ben tot nu toe 4,8 kilo afgevallen. Wil in totaal zo'n 15 kilo afvallen, dus nog 10,2 te gaan.

Hoi oliver Lachen !
Gaat goed met je dus, al bijna 1/3 deel van je streven achter de rug OK dan! !

@ Sizzy, alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag morgen Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! !!

sokje87 schreef:
Nu even voor het ' aaaaaah wat lief! ' moment: Komt de bloemist net een ENORM boeket brengen. Dus ik zeg: Ik zal het aan m'n moeder geven.. Nee joh, is voor jou!!

aaaaaah wat lief !!
Clown *LOL* Knipoog !
Nee zonder gekheid, wat een ontzettend leuke verrassing! Zoiets is het leukst wanneer je het niet verwacht, toppie!

En nog meer dames met lieve Valentijnscadeautje zie ik... leuk !!

Zo, weer aardig bijgelezen geloof ik Lijst Haha! !

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 22:54

Zoo denk dat je wel weer bij bent! *LOL*

Ik duik lekker mijn bedje in, morgen gaat de wekker weer om half 6, daarna nog twee toetsen maken (beschouwing schrijven over proefverloven & duitse brief schrijven), en dan op naar de wintersport. Go jij! Go jij!

Sylhouet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-07 23:00

Succes met je toetsen morgen, Mocca!
En daarna lekker op wintersport... heerlijk vooruitzicht Ja!
Alvast veeeeeeeeeeeel plezier (wanneer vertrek je, ook morgen al?) en niet in de gipsvlucht naar huis komen he... Knipoog

Mijn dag qua eten was een beetje raar, i.v.m. uit eten gaan heb ik bewust overdag heel magertjes gegeten:

o: 2 volk. boterhammen met komijnensmeerkaas
t: 2 mandarijnen
l: 2 volk. boterhammen met veget. smeerworst
t: 2 mandarijnen
a: uit eten: voorgerecht brood met olijventapenade en kruidenboter
hoofdgerecht vegetarisch: paddestoelen/noten/brie/room als gerecht uit de oven, en daarbij nog salade en wat gebakken aardappeltjes
nagerecht: koffie met een klein koekje

Totaal aantal Kcal: geen idee dus, vanwege het uit eten gaan Knipoog !

Heb nog getwijfeld over lekker warm appelgebak als nagerecht, maar ik kon het niet over mijn hart verkrijgen haha,
ik doe al die tijd al zo m'n best! Dan kan ik er toch niet echt van genieten.
Komt wel weer als ik m'n streefgewicht heb gehaald Lachen !

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 23:02

Sizzy schreef:
Voor morgen alvast mijn planning:

O: magere yoghurt met fruit'n fibre
T: appel
L: twee waldkornbollen met linesse en tomaat en kopje soep
T: evergreen
D: aardappelpuree met tomatenspuliets met groenten

's Avonds paardrijden (les)

Dit was mijn dagje Lachen
Onwijs lekker gereden vanavond, wel heel actief maar das wel fijn Ja

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 23:12

@ Sylhouet: Ik geen idee hoe het komt, het is dat ik op de weegschaal en aan mijn kleren zie dat ik afval, maar anders.

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 23:19

jeetje wat heb jij bijgelezen Astrid!

Jij gaat echt lekker, toppie!!

Mijn mannetje werd helemaal emotioneel van mijn gedicht Bloos Ach gut Haha!

veel plezier op vakantie mocca!! En succes morgen Knipoog

Ik zit nu aan een beker warme choco light Vingers aflikken
Heb net rijdend les gegeven Haha!

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 23:23

Zo, net een filmpje gekeken, en m'n nieuwe skibroek gepast, maatje 38 en voelt goed!! Haha!

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 23:24

dat voelt vast lekker Haha!

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 23:25

Jazeker!! Haha!
Heel vet nieuw skipak, maar denk dat ik alleen de broek neem, dan kan ik het matchen met wat anders Knipoog

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 23:27

wanneer ga je skieen?

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 23:29

Volgendeweek donderdag vertrekken we... maar skiën ligt eraan of er nog sneeuw ligt Clown Tong uitsteken

Sylhouet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-07 23:29

trisca schreef:
jeetje wat heb jij bijgelezen Astrid!

Jij gaat echt lekker, toppie!!

Mijn mannetje werd helemaal emotioneel van mijn gedicht Bloos Ach gut Haha!

Aaaaah, wat lief van jouw mannetje Ja !
Dit was ook jullie laatste Valentijn als ongetrouwd stel he, hihi Haha! !
Leuk idee (en vreemd ook wel) om volgend jaar rond deze tijd al lang en breed getrouwd te zijn Knipoog !

Ik ga Dromen, morgenochtend vroeg paardrijden en dan de middag & avond werken Lachen !

Oja Nienke, je bracht me weer op verkeerde ideeën Vork ...Haha!... zojuist een bikini en 2 shirtjes bij Esprit besteld, haha *LOL* !
Ben benieuwd wanneer het komt Lachen !

Tot morgen!!

Humphrey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 23:47

Humphrey schreef:
Mijn planning voor vandaag:

O: potje Danone Vitalinea met aardbei Vingers aflikken . Twee geroosterde boterhammen, één met kaas, één met jam en een banaan. Groot glas sinaasappelsap.
T: / (laat ontbijt)
L: bak salade
T: Smoothie en appel
T: Zakje chips Bloos
D: Kipfilet met krielaardappelen en tomaat

Ik ben echt slecht in dat plannen op voorhand Knipoog . Had dus ook niet genoeg eten bij voor deze namiddag/avond met als gevolg: een rammelende maag en een automaat met snoepgoed in de buurt... Nu weet ik in ieder geval dat ik volgende keer toch meer moet meenemen.

Nu heb ik net de kcal geteld en ik kom nog maar op 1056 Scheve mond. Hoe doen jullie dat toch? Ik heb echt het gevoel alsof ik heel de dag door aan het eten ben geweest en dat er nu helemaal niks meer bijkan...

Humphrey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 23:59

sokje87 schreef:
0_o

Dat zou wat wezen. Haha!
Ik denk trouwens dat ik mijn streefgewicht wat aan moet passen. Ik ben door medicijngebruik zo'n 10 kilo aangekomen, waarvan er nu dus 5 vanaf is.
Maar eigenlijk pas ik nu al mijn oude broeken al, veel is zelfs te groot! Ik denk ook dat ik broodmager word als ik weer naar 62 kilo toe moet. Nu tekenen m'n ribben al een beetje, en ik heb eigenlijk geen rolletjes meer..
Wellicht dat ik door sporten toch veel meer spieren heb gekweekt?

Ik denk dat ik maar gewoon van m'n spiegelbeeld uitga, en waar ik me tevreden bij voel, daar hou ik het gewoon bij. Lachen

Dat ben ik inderdaad ook van plan. In september woog ik ongeveer 58 kg, maar toen ben ik begonnen met rugby en ik gok dat het door die nieuw verworven spieren niet meer gaat lukken om dat te halen.

@ Annetje: Veel beterschap!
@ Mik_: Dat heb ik nu ook. En ik zit dan nog maar op 1000 kcal... Heb nu al het gevoel dat ik veeeel meer eet dan normaal. Ik snap wel hoe het werkt, nu alleen nog naar de praktijk omzetten Knipoog .
@ Sizzy: Gefeliciteerd Haha!
@ Denice: Wat een eikel die ex van jou!
@ Sylhouet: Ik hoop dat m'n conditie inderdaad vrij snel verbetert, vind het nog best wel moeilijk dat rennen aan één stuk
@ Mocca: Veel succes morgen! En geniet daarna maar van een welverdiende vakantie Knipoog .

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 00:07

Mijn moeder had voor vanavond seafood burgers meegenomen. Dus wij die dingen bakken, lekker! Dachten we... Toen we ze op wilden eten vielen er allemaal garnalen uit, en we vinden die dingen allebei walgelijk...

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 00:32

Hahaha, niet lekker dus Clown Tong uitsteken
Mijn moeder kwam vanmiddag thuis met een doos vol artikelen van de Plus... zaten daar Mars-Delight dingen in... OEEEEEEH daar kan ik dus niet vanaf blijven Nagelbijten / Gniffelen Nagelbijten / Gniffelen

Trouwens, ik moet er ook weer aan gaan denken dat ik genoeg drink, ik kom volgens mij niet meer aan m'n 2 liter per dag Nagelbijten / Gniffelen

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 00:34

Ik ook niet Niekje! Echt erg.. maar kan mezelf gewoon niet dwingen om water te drinken nu. In de winter heb ik er gewoon echt geen behoefte aan Bloos

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 00:40

ik heb 's avonds telkens zoiets als ik m'n vitamine spul met water neem; "oliebol ik heb nog bijna geen water gehad" en dan giet ik gedurende de avond er nog wat glazen naar binnen Tong uitsteken

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 00:56

Gewoon overal je flesje mee naartoe slepen.

Zo, mijn chocoladetaart is op dus nu weer braaf en netjes eten. Heb lekker veel fruit gekocht dus dat komt wel goed.
Ook vandaag een hartslagmeter besteld zodat ik nog betere hardlooptrainingen kan doen.
Planning voor morgen:
O:brinta
t:appel
L: 2 boterhammen met slankie
t: boterham met appelstroop
t: verse sinaasappelsap
A: iets met veel groente

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 00:59

ja het vervelende is alleen, dat hier een of andere vreemde man in huis rondloopt die voortdurend m'n flesjes weg gooit Scheve mond

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 01:07

1 of andere vreemde man? Clown
Toch niet die man die op zondag het vlees snijd he? Tong uitsteken