Jaaa precies wat MDH zegt, dat dacht ik dus ook. Als t met zn 2e alleen dat is en niet per persoon dan valt het echt wel mee!
Ghostattack
Geplaatst: 24-10-18 10:55
sanso schreef:
Gewoon in de Nederlandse Lidl wel? Bij Lidl hebben ze wel vaker dat soort dingen haha!
Dat is nog eens een fijne -kuch gevaarlijke- shortcut!
Ja! Ze hebben ze niet altijd, Lidl heeft er nogal een handje van om bepaalde dingen ineens het assortiment uit te gooien en ze magisch weer tevoorschijn te toveren na maaaaaanden
Ricie
Geplaatst: 24-10-18 10:57
Ghostattack schreef:
Ja! Ze hebben ze niet altijd, Lidl heeft er nogal een handje van om bepaalde dingen ineens het assortiment uit te gooien en ze magisch weer tevoorschijn te toveren na maaaaaanden
Wat dat betreft hebben ze wel wat gemeen met de mac
Maar ze hebben heel veel verschillende groottes he Marlies. Ze hebben ook een medium menu die kleiner is dan die van de mac Tenminste... In Valencia was dat zo
Bij ons zit de BK tegenover de mac. Een keer vreemd gegaan (foei) maar ik vond het echt bluhhhh. Vriend heeft zelfs mijn burger op Alleen de (krul)frietjes waren wel erg lekker. Maar nooit meer voor mij.
Ik vind de twister fries en hot brownie geweldig alleen gaan wij niet meer naar de BK omdat ze daar het meest bagger personeel ooit hebben. Ze vergeten altijd mijn brownie en geven dan geen rietje bij het drinken. Zijn ook een keer de frietjes vergeten. En wij gaan altijd door de drive dus dan kun je niet makkelijk ff terug gaan om een rietje te halen oid.
Helaas zitten andere BK's te ver weg om langs te gaan
finnens
Geplaatst: 24-10-18 13:44
Ik vind sommige burgers wel echt lekker daar, zoals de whopper. Lekker veel saus hetb daar meestal ook versere burgers (naja vlees). maar hou meer van de mac frietjes.
Dreamy
Geplaatst: 24-10-18 13:45
Ik vind de BK echt heerlijke burgers hebben en de twisterfries zijn ook echt lekker. Oh en de chilli cheese nuggets Ik ben meer een BK-fan dan mcDonalds hoewel ik bij BK echt al zeker een half jaar niet meer gegeten heb, terwijl er eentje op mijn werk is
Ik vind Burgerking echt helemaal niks. Ben in mijn leven 5x bij de Burgerking geweest en alle 5 de keren kotste ik binnen een uur na het eten alles uit. Dat is niet oke.