Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sommige frisdrank, veel Amerikaanse bieren, sommige heldere appelsap en de meeste wijn worden inderdaad met een soort gelatine van vissen geklaard. Persoonlijk let ik hier niet zo op, als ik het eenmaal weet van een bepaald merk laat ik het wel staan
best ironisch
frisdranken vind ik niet lekker en is ook nog eens troep. Daarnaast zou ik nooit meer kleren kopen die iets dierlijks hebben!!
)
)8nnemiek schreef:Ik vind wel dit: 'het forum moet een plaats zijn waar mensen met verschillende meningen over zeer uiteenlopende zaken met plezier met elkaar discussiëren en ervaringen en informatie delen.'
Maar ja, ik kan het ook gewoon weer niet laten om me er mee te bemoeien he. 
Is misschien zoiets kleins, maar zorgt er toch voor dat je samen sterker staat. 
Gelukkig doet mijn man gezellig mee met het avondeten, dat maakt het allemaal een stuk makkelijker 
Die worstjes zijn suuuuper lekker en die maaltijdpotjes zijn idd ook echt heel erg goed te doen.

alle vulling in een ovenschotel of springvorm, en daar giet ik dan een mengsel van de creme fraiche vervanger met sojamelk (verhouding 1 op 1) overheen. Nepkaas er over, of bv tomatenplakjes, en dan 45 minuten in de oven op 200 graden.